October 31, 2015

Dresslink cosmetics

Hej kochani! Już dawno nie było tutaj postów urodowych. Postanowiłam zaryzykować i zamówić kosmetyki ze strony DRESSLINK . Zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona! Wybrałam pędzle, paletkę cieni oraz gąbeczkę do makijażu. Paletka matowych cieni zdecydowanie wygrała to zamówienie! Jestem z niej strasznie zadowolona, bo już od dłuższego czasu czegoś takiego szukałam. Paleta składa się z piętnastu cieni w kolorach nude oraz brązach. Idealnie nadaje się do mojej karnacji, ciemnych oczu i włosów. Co najfajniejsze, są świetne na jesień. Następną rzeczą jest podróbka kultowego beauty blendera, czyli gąbeczka do makijażu. Jedyne co mnie zaskoczyło to... jej rozmiar. Jest naprawdę malutka, a spodziewałam się jej trochę większej. Mimo wszystko wykorzystam ją do korektora. Ostatnim genialnym zestawem z tego zamówienia są moje fioletowe pędzle. Ku mojemu zdziwieniu, pędzle przyszły zapakowane identycznie jak Real Techniques. Po obejrzeniu filmików vlogerek urodowych, zauważyłam, że to zjawisko jest dość częste. Osobiście nie jestem pewna czy są orginalne, ale nawet jeśli nie pędzle zrobione są z naprawdę dobrego włosia i jak na razie fajnie się sprawują. Zachęcam do obejrzenia dokładnych zdjęć i opisów na stronie.

Proszę o podanie cen trzech linków. Spiszę listę najciekawszych blogów i podam ją w najbliższym poście :) 

paletka: klik // pędzle: klik // gąbeczka: klik

32 comments :

  1. Ale piękne pędzle! *.*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super, fajnie że można dostać coś w fajnej jakości, chętnie bym zobaczyła jak krok po kroku wykonujesz makijaż oczu bo jest obłędny

    Obserwuje i zapraszam do siebie
    http://poprostunataliaa.blogspot.com
    Obserwacje i komentarze miłe widziane

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo miło, postaram się wykonać taki post :)

      Delete
  3. Zawsze zastanawiałam się czy warto zamawiać kosmetyki na takich stronach, ale przekonałaś mnie do tego że warto :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  4. Jakoś nigdy nie byłam przekonana co do kosmetycznych rzeczy z chińskich stron, ale chyba warto spróbować ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete
  5. Szczerze to nigdy nie zamawiałam z Dresslink żadnych kosmetyków, bo myślałam, że będzie to nie udany zakup, a jednka okazuje się, że warto! Paletka skradła moje serce zdecydowanie!
    Pozdrawiam!

    VIOLAANDKASIA.BLOGSPOT.COM - klik! :)

    ReplyDelete
  6. Super zamówienie :)
    Paletka - $1.89
    Beauty blender - $1.13
    Pędzle - $5.09

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  7. Właśnie zastanawiałam się jak taka paletka i czy będzie sie dobrze sprawowała, także może sobie taką zamówię...W sumie ostatnio zamówiłam podobne pędzle i mam nadzieję, że będą okej :)

    ReplyDelete
  8. Ja ostatnio zamówiłam sobie pędzle, gąbeczkę i coś jeszcze kosmetycznego z wholesalebuying i czekam na przysyłke z niecierpliwością :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Hej !
    Chciałam Cie poinfromować, że zostałaś przeze mnie nominowana do liebster blog award.
    Pytania znajdziesz na https://warkoczslow.wordpress.com

    Pozdrawiam Ciepło,
    A.

    ReplyDelete
  10. Mam podobną paletkę od dresslink ale z korektorami ;) Cienie trzymają się tobie długo ?
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ja zawsze podkradam paletkę mojej mamie, haha! Muszę wybrać się na jakieś kosmetyczne zakupy, bo mam braki. Twoje wydają się być trafione!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  12. Nie miałam pojęcia, że na Dresslink możemy znaleźć jakieś kosmetyki! Najbardziej spodobała mi się ta paletka, ma przepiękne kolory :)
    Paletka: 1.89$
    Pędzle: 5.09$
    Gąbeczka: 1.13$
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  13. Bardzo fajny post,oby więcej się tutaj takich pojawiało! :)
    A i pisze się oryginalne*,być może to literówka.

    ReplyDelete
  14. Boska paletka!

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Poklikane! :)
    Paletka - $1.89
    Pędzle - $5.09
    Gąbeczka - $1.13
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Zaintrygowałaś mnie tą paletką, śliczny makijaż!
    paletka- $1.89 pędzle- $5.09 gąbeczka- $1.13
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Moje ulubione kolory cieni, swietna paletka :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  18. Szczerze mówiąc, ja bym się obawiała jakości kosmetyków z Dresslink..ale kto nie ryzykuje, ten nie ma! Genialna paletka i pędzle :3
    natforart

    ReplyDelete
  19. Przepiękne jesienne kolory :-)

    http://sylw-photos.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. te kosmetyki bardzo ciekawie się prezentują szczególnie paletka
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ja nie jestem przekonana do kosmetyków z chińskich stron. Jedynie pędzle podobno są bardzo dobre i to dobra podróbka RealTechniques. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ja nie mam zaufania do Dresslink, ale kosmetyki prezentują się świetnie. Szczególnie paletka! ♥
    Bardzo fajnie jest od czasu do czasu wpleść taki post typowo urodowy, czekam na więcej :D
    Paletka $ 2.80
    Pędzle $ 10.19
    Gąbeczka $ 1.55
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  23. Zamawiając makijażowe rzeczy z tego typu stronek zawsze jest duża obawa o jakość, ale bardzo fajnie, że zostałaś pozytywnie zaskoczona:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  24. Nie wiem czy wiesz, ale tą gąbeczkę należy porządnie zmoczyć i wycisnąć przed użyciem. Wtedy robi się naprawdę duża i nie wchłania podkładu ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.