October 22, 2015

~ Changes are good sometimes ~



Hej kochani! Przygotowałam dla was kolejną jesienną sesję. Tym razem troszkę inną. Postanowiłam ruszyć w miejsce, gdzie jeszcze nie robiłam zdjęć, ale w Kielcach jest to dość ciężkim wyzwaniem, ponieważ wszystkie ciekawe okolice zostały już przeze mnie wykorzystane. Mam wrażenie, że zawitała już u nas polska, złota jesień. Taką porę roku jeszcze znoszę, chociaż i tak zmiana temperatury, krótsze dni wprowadzają u mnie dziwny humor i nie chce mi się robić dosłownie nic. Jak na razie staram się cieszyć rzeczami, które dla jesieni są typowe. Mam na myśli duże, wełniane sweterki, świeczki o zapachu wanilii i cynamonu oraz gorącą herbatą lub kawą. Lubię odrabiać lekcje w tle słuchając piosenki "Sweater Weather", której po prostu nie może tutaj zabraknąć. Kontynuując temat zmian, ścięłam włosy. Po części się cieszę, ale kiedy zobaczyłam na podłodze kupkę moich (co prawda niesamowicie zniszczonych) włosów, zachciało mi się płakać. Jednak muszę to przeżyć i mam nadzieję, że nie jest aż tak tragicznie. Dajcie znać! Sceneria, w której miałam okazję pozować była niesamowita. Mimo, że moją ulubioną porą roku jest wiosna, ostatnio zakochałam się w kolorowych liściach, jesiennym słoneczku, które niestety nie pojawia się często. W szkole, jak to w szkole, panuje wielkie zamieszanie, miliony testów, kartkówek, pytań i spraw, które trzeba natychmiastowo załatwić. Mam nadzieję, że jakoś przetrwamy ten czas, no i byle do ferii! Nie dajmy się zgnieść. :) Jako stylizację wybrałam ubrania w moim ulubionym kolorze, czyli czarnym! Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak ponuro czuję się, dołując was tak ponurym outfitem, haha. Umówmy się, że było to celowe. Kolejny długi sweter w mojej szafie to strzał w dziesiątkę. Jest on z firmy Bonprix, tak samo jak idealny, dwukolorowy plecaczek. Koszulka to nowy zakup, ze stałej kolekcji Zary. Wszystko dopełnione rozkloszowaną spódniczką z Shein oraz botkami z h&m.

Na dole kolejna szansa na promowanie waszych blogów ;)

top: zara // kardigan i plecak: bonprix // spódniczka: klik 

Stwierdziłam, że fajną rzeczą będą kolejne przeglądy blogów. Zawsze kiedy, będzie pojawiał się tutaj post modowy, pojawi się z nim również przegląd blogów. Zasady są proste. Wy podajecie ceny poniższych rzeczy, a ja wybieram 5 najciekawszych blogów. Co o tym sądzicie? :) 

44 comments :

  1. Nie uważam, by ta czerń była jakaś ponura. Kolor jak kolor. :P Włosy i tak masz śliczne i szczerze mówiąc ja ledwo zauważyłam różnicę. :D

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    ReplyDelete
  2. W Kielcach to jeszcze..U mnie na wsi znaleźć inne miejsce to dopiero wyzwanie :O
    Świetne te zdjęcia, słodka para z Was :)
    1. 6,02$
    2. 4,97$
    3. 2,79$
    4. 1,59$
    5. 6,91$
    6. 2,42$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładna stylizacja! U mnie też jest ciężko znaleźć jakieś nowe miejsca na sesje, bo mieszkam w bardzo małym mieście :').
    Widziałam na ig, że z chłopakiem wybiło wam pół roku, w takim razie życze dalszego szczęścia! :*

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Wyglądasz cudoownie!

    6.02$
    4.97$
    2.79$
    1.59$
    6.91$
    2.41$

    toofussy.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Nawet lepiej wyglądasz z skróconymi włosami. A ich stan też się poprawi, więc nie ma co się tym martwić. ;)
    Świetny outfit. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. U mnie w szkole też 'milion tysięcy' kartkówek i sprawdzianów. A co do Twoich włosów to na początku w ogóle nie zauważyłam, że są krótsze, ale faktycznie jest różnica. Ja swoje też muszę podciąć bo końcówki mam strasznie zniszczone.
    1- US$ 6.02; 2- US$ 4.97; 3- US$ 2.79; 4- US$ 1.59; 5- US$ 6.91; 6- US$ 2.41;
    think-poositive.blogspot.com- KLIK

    ReplyDelete
  7. Ślicznie wyglądasz w krótszych włosach :)

    1 - $ 6.02
    2 - $ 4.97
    3 - $ 2.79
    4 - $ 1.59
    5 - $ 6.91
    6 - $ 2.41

    julkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Cudne zdjęcia! ;))

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Przecudowne zdjęcia! Jesteś taka śliczna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ceny to:
      6,02$/4,97$/ 2,79$/ 1,59$/ 6,91$/ 2,41$ :)
      http://theparadisecityblog.blogspot.com

      Delete
  10. Bardzo ładne zdjęcia.
    Bardzo ładnie wygładzasz ze swoim chłopakiem :*
    zazdrostkę
    http://spam2506.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. genialny outfit
    zapraszam thenastykids.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ślicznie Ci w czarnym *-*
    Jak słodko razem wyglądacie!
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  13. Piękne zdjęcia ! Cudne masz włosy ! Ja też już nie mam miejsc na nowe sesje ehh...

    Poklikałam w linki :)

    1. 6.02 2. 4.97 3. 2.79 4. 1.59 5. 6.91 6. 2.41

    Zapraszam do siebie ! Pomożesz mi ? Poklikasz w linki bardzo proszę to dla mnie wiele znaczy :)
    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. musze kupic sobie taki buty!
    szczescia Jess!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Pięknie wyglądasz, outfit bardzo mi się podoba, masz super buty! A z włosami jest dobrze :) No i śliczna z Was para!
    Ja też staram się cieszyć z takich typowych jesiennych rzeczy :) Mam teraz fazę na noszenie sweterków, po powrocie ze szkoły robię sobie gorącą herbatę i prawie codziennie jem gruszki, mniam! Chciałabym tylko trochę takich typowo jesiennych zdjęć jeszcze porobić i sama coś pofotografować, póki jest tak pięknie! Szkoda tylko, że pogoda nie chce współpracować :(
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  16. I jeszcze do przeglądu blogów :)
    1.US$ 6.02
    2.US$ 4.97
    3.US$ 2.79
    4.US$ 1.59
    5.US$ 6.91
    6.US$ 2.41
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  17. Ślicznie wyglądasz! Piękne miejsce na zdjęcia, cudowne wyszły :*
    Uroczo razem wyglądacie! ♥
    1. $6.02 | 2. $4.97 | 3. $2.79 | 4. $1.59 | 5. $6.91 | 6. $2.41

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    ReplyDelete
  18. świetna stylizacja, a zdjęcia są piękne <3 + mega słodko wyglądacie razem C:
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    ReplyDelete
  19. Ja staram nie poddawać się temu złemu humorowi jesieni i jakoś z tym walczę:)
    Śliczne zdjęcia, pięknie wyglądasz:)

    koszula-$6.02
    biały sweterek-$4,97
    pędzle-$2,79
    okulary-$1,59
    bluza-$6,91
    poduszka emoji- $2,41

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  20. Ślicznie wygladasz :3
    Mi tez ostatnio nic nie chce sie robic, cudowne sa ge ostatnie zdj!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Stylizacja jest cudowna! Klasyczna czerń podkreśla kobiecość :)
    Nie za bardzo wiem chyba o co chodzi z tymi cenami ale spróbuję, może się uda :)
    1. 24,15zł
    2. 19,93zł
    3. 11,19zł
    4. 6,38zł
    5. 27,71zł
    6. 9,67zł

    ReplyDelete
  22. świetne zdjęcia ceny co pokolei
    6,02$ 4.97$ 2,79$ 1,59$6,91$ 2,41$

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Śliczne zdjęcia!
    1.US$ 6.02
    2.US$ 4.97
    3.US$ 2.79
    4.US$ 1.59
    5.US$ 6.91
    6.US$ 2.41

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  24. Ale ładna sesja. Mimo tych czarnych kolorow jest taka zywa! Twoj usmiech jest mega piekny! Az sama sie usmiecham :D Moge spytac gdzie robilas szablon, kto ci robil? Pozdrawiam cieplutko! ♥


    ~~~~
    http://olivkv.blogspot.com/
    ~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szablon wgrywałam ze strony, a potem go modyfikowałam. Strona jest na samym dole ;)

      Delete
  25. Śliczne zdjęcia, mają w sobie to coś, co przyciąga moją i pewnie innych uwagę. Są takie żywe, i typowo w klimacie jesiennym! :D

    Ceny rzeczy:
    1) US$ 6.02
    2) US$ 4.97
    3) US$ 2.79
    4) US$ 1.59
    5) US$ 6.91
    6) US$ 2.41

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  26. Bardzo fajny blog i post ! Super zdęcia i przecudna sstylizacja !

    Mój blog KLIK

    1. 6.02 $
    2. 4.79 $
    3. 2.79 $
    4. 1.59 $
    5. 6.91 $
    6. 2.41 $

    ReplyDelete
  27. Cudne zdjęcia! Zmiany są każdemu potrzebne. Sweterek jest śliczny :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Śliczna sesja! I te świetne zdjęcia ♥
    Poklikałam :)
    1 - $ 6.02
    2 - $ 4.97
    3 - $ 2.79
    4 - $ 1.59
    5 - $ 6.91
    6 - $ 2.41
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Piękne zdjęcia! typowo jesiennie :) Cudownie widzieć Cię uśmiechniętą :)
    Poklikałam w linki :)
    $6.02
    $4.97
    $2.79
    $1.59
    $6.91
    $2.41
    MÓJ BLOG: www.alllko.blogspot.pl
    Piszę o Bogu, o wierze, o motywacji itp. :)

    ReplyDelete
  30. www.alllko.blogspot.com Przepraszam :)

    ReplyDelete
  31. Ja również uwielbiam jesień! Cudowne zdjęcia, świetnie wprowadzają w jesienny klimat. :)

    1. 6.02 $
    2. 4.97 $
    3.2.79 $
    4.1.59 $
    5.6.91 $
    6.2.41 $

    http://aleksandra-brycka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Mam tak samo. Wykorzystałam wszystkie fajne miejsca w okolicy, ale Wrocław jest na szczęście duży ;)
    Pięknie wyglądasz, cudnie Ci w takich włoskach, choć nie widzę zmiany XD ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!
    Konkurs z okazji 2 urodzin bloga- klik!

    ReplyDelete
  33. Cudowne zdjęcia, cudowny klimat!
    1.6.02$
    2.4.97$
    3.2.79$
    4.1.59$
    5.6.91$
    6.2.41$
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  34. Ojeju jak ja uwielbiam twoje stylizacje, z blogów dziewczyn w moim wieku to twoje stylizacje sę najlepsze, po prostu obłędne! Co do włosów to nawet nie zauważyłam różnicy ;)

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  35. Przepiękne zdjęcia! Jesteście cudną parą <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Wow ! Świetny blog i post ! Stylizacja również cudowna :)) Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog KLIK

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.