October 7, 2015

Autumn lights


Hej! Kocham ten widok chowającego się słońca. Możliwość robienia zdjęć w trakcie zachodu, jest samą przyjemnością. Tęsknię już za robieniem dla was typowo modowych stylizacji, ale z racji tego, że chcę aby mój blog cechował się różnorodnością, będą tutaj i outfity, i posty tematyczne. Jednak jestem dziewczyną i lubię czasem pobawić się w modelkę. :) Dzisiaj przychodzę z naprawdę prostym strojem, takim jaki zawsze preferuję. Połączenie koloru białego i czarnego jest oczywiście moim ulubionym. Koszulka, którą mam na sobie jest dość elegancka, a rozcięcia na rękawach bardzo mi się podobają. Do tego zwykłe, ciemne spodnie z wysokim stanem, moje ulubione buty typu "slip on" i delikatny naszyjnik z kryształkiem. Wszystkie ubrania pochodzą z naprawdę świetnego sklepu internetowego, który od jakiegoś czasu jest moim ulubionym. Dodając jeszcze parę słów, pierwszy raz przekonałam się do różowej konturówki. Dajcie znać czy w miarę mi pasuje, czy raczej widzicie mnie w bardziej cielistych kolorach :) Dziękuję Oli za zdjęcia, które na początku kompletnie mi się nie podobały, ale stwierdziłam, że wam je tutaj dodam. Mam nadzieję, że jednak są okay.  Wydaje mi się, że mają niezwykle ciepły, jesienny klimat. Idealnie zgrywają się z piosenką. Liczę, że również macie takie zdanie :) Powodzenia w szkole misie :) xx 


koszulka: klik / spodnie: klik / buty: klik / naszyjnik: klik 

46 comments :

  1. Cudowne zdjęcia i bardzo ładna bluzka ;) Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete
  2. Jakie włosy! Masz śliczny makijaż i taki kolor konturówki jest ok, możesz częściej go używać :) I outfit też mi się podoba, świetna koszulka!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  3. Jakie włosy'! *.8
    http://sapphireblog1.blogspot.com/2015/10/testowanie-z-lambre.html

    ReplyDelete
  4. Prześlicznie wyglądasz! Jejku jakie masz piękne włosy *.*
    http://byloony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Twoja stylizacja jest naprawdę świetna, mimo, że jest bardzo klasyczna!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Zauważyłam, że preferujesz takie klasyczne outifty! Moim zdaniem różowa Ci bardziej pasuje :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  7. Też uwielbiam te zachody słońca. Jednym słowem kocham jesień, a twoje zdjęcia są przepiękne! <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  8. Moim zdaniem zdjęcia wyszły super :) co do konturówki, to bardzo Ci pasuje!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Prześlicznie wyglądasz, masz cudowne włosy, zazdroszczę! :*
    Piękne zdjęcia :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM- KLIKNIJ!✿

    ReplyDelete
  10. Pięknie wyglądasz w tym świetle. :) Ja dzisiaj poczułam na skórze jesień, a może nawet i zimę! Myślę, że już wyciągnę grubą kurtkę, bo idzie zamarznąć. :<

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    ReplyDelete
  11. koszulka jest naprawde fajna! a w rozowym kolorze na ustach zdecydowanie wygladasz slicznie :* i masz przepieknie pomalowane oczy..chcialabym tak umiec haha

    http://www.kamop.pl <- klik

    ReplyDelete
  12. Pasuje Ci taki kolor na ustach, widziałabym Cię też w czymś ciemniejszym. :)
    Ja też lubię zachodzące słońce na zdjęciach, zawsze dobrze wychodzi. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. ślicznie wyszłaś, ja co do szminki to pasuje ci, ale może być też trochę ciemniejsza

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Też ostatnio eksperymentuje z kontorówką hahaha
    Piękna bluzka!

    http://poprostunataliaa.blogspot.com
    Zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  15. Świetnie wyglądasz. Ja bardzo lubię pozować do zdjęć ♥

    ReplyDelete
  16. Ładnie wyglądasz :). Zachody są cudne^^

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  17. Hej, mam pytanie, nie odpisałaś mi kiedyś, nie odpisałaś mi też teraz na meila, który do Ciebie wysłałam. Zatem może tutaj mi odpiszesz. Czy moja wygrana w konkursie o książkę bez sensu przepadła? Konkurs zakończył się już ponad miesiąc temu a od razu po zobaczeniu swojego nicku w notce wysłałam meila z danymi... Będę wdzięczna za wyjaśnienie sprawy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej, byłabym wdzięczna gdybys napisała do mnie jeszcze raz. Wtedy wszystko wyjaśnię ;) widocznie twoj mail gdzies mi sie zapodział.

      Delete
    2. Już napisałam. Pozdrawiam.

      Delete
    3. Niestety nie dostałam, żadnej wiadomości.

      Delete
    4. Hej, w takim razie już nie ważne. Nie uwierzę że nie dostajesz moich wiadomości. Zgaduję że teraz nie wystawisz tego komentarza, więc po prostu napiszę tutaj to co pisałam w meilu który ponoć nie dochodzi. (Dziwne że propozycje współpracy dochodzą... ) Więc tak. Po pierwsze, jeśli wystawiasz konkurs i prosisz ludzi o meile, to Twoim obowiązkiem jest sprawdzić czy ów mail doszedł do Ciebie, może to być w spamie, ofertac, czymkolwiek. Nawet jeśli nie znajdziesz, to w wyszukiwarce swojej poczty możesz wpisać meil, który powinien dojść a poczta sama sobie powinna poradzić i Ci go pokazać. Po drugie stworzyłaś nieprzyjemną sytuację zarówno dla siebie jak i dla mnie, mam nadzieję że w następnych konkursach uczestniczki nie doświadczą takiej samej nieprzyjemności. A po trzecie, nie chce tej książki i nic już nie chce na tym blogu, widziałam bardziej odpowiedzialne 15letnie bloggerki, które starały się o każdego czytelnika, widzę że Tobie już ich wystarcza.

      Delete
    5. Nie dostałam żadnej wiadomosci, wiec nie obwiniaj mnie z góry skoro nawet nie wiem co napisałaś. Pozdrawiam.

      Delete
  18. Cudne masz te włosy! Ah ♥ A bluzeczka poprostu genialna, zakochałam się ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    ReplyDelete
  19. Cudowna stylizacja! W różowych ustach wygladasz mega! W czerwonych tez byłoby ci ładnie :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Świetna stylizacja! I tak btw. za każdym razem jak oglądam twoje zdjęcia, coraz bardziej zakochuję się w twoich włosach, po prostu cudowne!

    think-poositive.blogspot.com- KLIK

    ReplyDelete
  21. Świetna stylizacja! ♥
    Cudowny naszyjnik!
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    ReplyDelete
  23. Świetnie wyglądasz. Mam takie wrażenie jak byś rozjaśniła włosy :)
    beautifulsees.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nic z nimi nie robiłam. Co najwyżej to jeszcze skutek lata :D

      Delete
  24. Wow ! Świetny blog i post ! Stylizacja również cudowna :)) Obsrwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  25. Śliczna jesteś! Bardzo ładny outfit!! Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  26. Ja też kocham łączyć biały i czarny w stylizacjach :D
    Prześliczne zdjęcia i stylizacja.
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  27. Ślicznotka
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  28. Ładnie Ci tak :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Klasycznie ale świetnie! Różowa konturówka nawet bardzo Ci pasuje a zdjęcia są super! Śliczna jesteś :D
    http://kamila-tomaszewska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Szanowna pani jessico. Bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach lecz maptępnym razem odpuść sobie makijaż. Xxxx

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.