September 6, 2015

Last days in Warsaw

Hej kochani! Zdaję sobie sprawę, że ten post umieszczam już trochę po fakcie, ale postanowiłam pokazać wam zdjęcia :) Wyjazdy do Warszawy zaczęłam w tym roku. Mimo, że spędziłam tam niewiele czasu, czuję jakbym poznawała to miasto. Nie ukrywam, że strasznie mi się tam podoba. Ostatnich dni wakacji spędzonych w stolicy na sto procent nigdy nie zapomnę. Cieszę się, że razem z Kubą przyjechaliśmy tutaj na własną rękę, bez niczyjej pomocy. Po tym wyjeździe zrozumiałam, że żadne większe miasto nie jest mi straszne! Nic nowego tutaj nie powiem, spotkałam masę pozytywnych osób, odwiedziłam wiele ciekawych miejsc i naprawdę świetnie się bawiłam. Takiego rodzaju wycieczki zawsze pozwalają mi odpocząć od tego co się dzieje lub będzie się dziać. Kiedy mam gorsze dni, działam spontanicznie i rezerwuję bilety na następny dzień. Tym razem, wyjazd był świetnym sposobem na zrelaksowanie się przed szkołą. W końcu nadeszła trzecia klasa i egzaminy, którymi jesteśmy zastraszani już od początku gimnazjum. Wyjechaliśmy na dwa dni. Przeszliśmy tyle kilometrów, że licząc to wszystko wyszłaby z tego jakaś dobra górska wyprawa! Polecam wszystkim zwiedzanie większych miast na własną rękę :) Dajcie znać jak podobają wam się zdjęcia. 


44 comments :

  1. Zdjęcia są świetne i idealnie ukazują piękno Warszawy. :)
    aleksandraq.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcie :)

    To mój blog WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM
    Kliknij tu aby mi pomóc :) CHOIES KLIK

    ReplyDelete
  3. Dobrze wykonane zdjęcia. Ja byłam raz w Warszawie i bardzo mi się podoba, a Twoje zdjęcia doskonale to pokazują :).

    Zapraszam również do siebie
    http://girl-with-dreeams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam Warszawę, zawsze lubię tam wracać, bo to super miasto :) Piękna architektura i mnóstwo atrakcji !!
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajne zdjęcia ;) co do zwiedzania na własną ręke jest najlepsze!!
    Zapraszam do mnie na bloga.
    http://feather92.blogspot.com/
    Trwa właśnie głosowanie mam szanse zdobyć blog forum Gdańsk czytelników jeden głos a możesz pomóc!
    http://www.trojmiasto.pl/blogforumgdansk/?id_blog=332

    ReplyDelete
  6. Przecudne zdjęcia! Kiedyś też wyjeżdżałam do Warszawy, ale teraz tak często do stolicy Polski nie jeżdżę, a bardzo bym chciała jeszcze raz zwiedzić to miasto. :)

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajnie zdjęcia. Ja staram się być co roku w Warszawie.
    annenoele.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam Warszawę ! Chociaż żeby w niej zamiekszać jakoś mnie nie ciagnie :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  9. Takie wycieczki są naprawdę świetnym sposobem na oderwanie się od rzeczywistości. Dobrze, że jesteś zadowolona z wyjazdu. Piękne zdjęcia :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Prześliczne zdjęcia! :)) Ja zawsze chciałam zobaczyć Warszawę, ale jakoś mi tak nie po drodze ;/

    Pozdrawiam!
    Life By Teen- zapraszam! [KLIK]

    ReplyDelete
  11. Świetne zdjęcia! Też niedawno byłam w Warszawie :))
    gaaba-gabaa.blogspot.com---KLIK

    ReplyDelete
  12. cudowne zdjęcia, ja w warszawie nigdy nie byłam. Niestety rodzice mi nie pozwalają podróżować samej, chociaż jestem strarsza od ciebie

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ciekawy pomysł :). Może wybiorę się do Krakowa...

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  14. Nie wiedziałam, że Warszawa jest taka żywa, co świetnie widać na tych zdjęciach. Używasz lustrzanki czy jakiegoś innego aparatu, bo pięknie widać szczegóły?

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    ReplyDelete
  15. Świetne zdjęcia! ♥
    Super, że odpoczęłaś :)
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Świetne zdjęcia. Zakochałam się w tym roku w Warszawie ♥

    ReplyDelete
  17. Fajne, że wyjazd się udał :)
    Zdjęcia są świetne, bardzo mi się podobają!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  18. Warszawa to piękne miasto! Szkoda, że miałam okazję być w stolicy tylko jeden raz. Zdjęcia są cudowne :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  19. Byłam dwa-trzy lata temu w Warszawie na tydzień, świetne miasto. Widziałam też tego Kubusia Puchatka. :D Też stwierdzam, że łatwo bym się w nim odnalazła. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Zdjęcia są przecudowne! (jak zawsze zresztą :D)
    Najbardziej podoba mi się 1 i 7 zdjęcie ^^
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  21. Ja w tym roku raz odwiedziłam Warszawę - w maju. Ale i tak to miasto jest piękne

    She Imagination - kliknij

    ReplyDelete
  22. Nie za często bywam w warszawie, ale podoba mi się tam :). Cudne zdjęcia!

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Warszawa to piękne miasto! Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  24. Śliczne zdjęcia! :)
    Egzaminy gimnazjalne wcale nie są takie złe i straszne, jak to mówią nauczyciele :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  25. Mega świetne zdjęcia, takie spontaniczne wyjazdy są najlepsze, żałuje, że jeszcze nigdy nie odwiedziłam Warszawy :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Bardzo lubię Warszawę, zdjęcia wyszły cudownie :) mój blog

    ReplyDelete
  27. 3 klasa gimnazjum jest dość ciężka, ale dasz radę! :*
    Śliczne zdjęcia!
    Ja ostatnie dni wakacji spędziłam również w Warszawie z moim chłopakiem i byłam dosłownie w tych samych miejscach, dziś również odwiedziłam stolice. Moja siostra mieszka przy samych Złotych Tarasach, więc zawsze jest się gdzie zatrzymać :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Zdjęcia są świetne! Mój wychowawca planuje w tym roku wycieczkę do Warszawy, ale nie wiem czy coś z tego wyjdzie, bo rok temu planował wycieczkę 3-dniową, ale nic z tego nie wyszło. Mam nadzieję, że uda mi się w tym roku zwiedzić Warszawę, bo nigdy tam nie byłam! Pozdrawiam i zapraszam do mnie! Mój Blog!

    ReplyDelete
  29. Przepiękne zdjęcia, muszę się w końcu wybrać do Warszawy na dłużej niż zazwyczaj :)
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Super post, zdjęcia idealne :) zapraszam do siebie duulcev.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Również uwielbiam takie wycieczki na własną rękę, jednak ja częściej jeżdżę na nie do Berlina, ponieważ mój brat tam studiuje i mam bliżej. A co do Warszawy to jak byłam tam 2 lata temu, to ten tęczowy garbusik stał w tym samym miejscu co widać na zdjęciach. :D
    Mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  32. Ja tez spędziłam dzien przed rokiem szkolnym w Warszawie, tam mimo ze żucie kest w ciągłym biegu to jednak można odpocząć ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Byłam kiedyś w Warszawie, jednak chyba zbyt krótko bo nie zrobiła na mnie aż tak dużego wrażenia jak na większości osób, które się tam wybierają. Chyba jednak wolę mniejsze miasta, bardziej przytulne i takie w których na pewno się nie zgubię :D Warszawa jednak nie jest dla mnie i nie ciągnie mnie tam :)

    ReplyDelete
  34. Cieszę się, że miło spędziłaś czas, ja też byłam w wakacje w Warszawie (dosłownie dzień przed Tobą)

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Śliczne Zdjęcia! Warszawa to jedno z moich ulubionych miast, bardzo klimatyczne miejsce :)

    __________________________________________
    To mój blog WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM
    Kliknij tu aby mi pomóc :) CHOIES KLIK

    ReplyDelete
  36. Super zdjęcia . Warszawa , to piękne miasto :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  37. Nigdy nie byłam w Warszawie, ale w wakacje koniecznie muszę tam pojechać :D
    http://sandramitulablogger.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.