September 13, 2015

Desire



Hej kochani! Znów czuję ogromne wyrzuty sumienia z powodu kompletnego odstawienia bloga na drugi plan. Nie wiem czy chcę i powinnam za to przepraszać, bo napewno będzie się to zdarzać częściej. Pierwsze dni szkoły były dla mnie tragiczne. Jak zwykle miałam problem, żeby przywyknąć do tego, że po przyjściu do domu nie włączę komputera, ale siądę do lekcji, milionów przedmiotów, z których zawsze zostanie coś zadane. Trzecia klasa zapowiada się dość intensywnie, dlatego już od samego początku staram się przykładać do nauki. Ostatnie jednak przyniosły mi naprawdę dużo radości. Spędzam świetny czas z przyjaciółmi i wreszcie czuję, że wszystko wraca na te odpowiednie tory. Staram się codziennie planować to co będę robić jutro, ale przy tym nie zapominam żyć dniem i robić to czego chcę. W tym roku stałam się o wiele bardziej zorganizowaną osobą. Mam nadzieję, że nie jest to tylko motywacja początku kolejnej klasy. Moje kolejne postanowienie to nigdy więcej nie zaniedbywać bloga. Może uda mi się chociaż raz w tygodniu wychodzić na zdjęcia, choćby z mamą. Tęsknię za wakacjami, codziennymi spotkaniami z moimi przyjaciółmi, wyjazdami do Warszawy, noszenia szortów i wysokich temperatur. Dzięki temu jeszcze bardziej dochodzi do mnie przekonanie, że następne będą jeszcze bardziej niesamowite. Liczę, że ten rok będzie dla mnie pełen genialnych chwil i tego wam też życzę. Pamiętajcie, że nikt nie może was powstrzymać. Sami jesteście kowalami własnego losu. Buziaki xx
KARDIGAN: KLIK // SPODNIE: KLIK // TOP: KLIK // NASZYJNIK: KLIK (KOD RABATOWY: 2CS10)
-------------------
Wracam z promowaniem blogów w karcie: "przegląd blogów". :) Wystarczy podać ceny czterech poniższych ubrań :) Może właśnie twój blog przypadnie mi do gustu!



49 comments :

  1. Dla mnie pierwsze dni szkoły były tragiczne, tyle nauki na samym wstępie, a co będzie dalej? Nie chcę chyba tego wiedzieć. Świetnie wyglądasz :)

    POLINSKA.BLOGSPOT.COM (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  2. Śliczny sweterek <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Też tęsknię za wakacjami, późnym wstawaniem, robieniem co się tylko chce. Teraz niestety muszę poprawić swoją postawę co do szkoły. W zeszłym roku strasznie zaniedbałam jeden z przedmiotów i teraz się to na mnie odbija w terminie. :/ 21.97 25.75 34.33 15.11 Życzę dobrym ocen i dużo czasu dla relaksu oraz na zdjęcia! :D

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    ReplyDelete
  4. Cudowne zdjęcia, a stylizacja jest genialna! :)
    Też teraz jestem w trzeciej klasie i coś mi się zdaje, że ten rok szkolny będzie najbardziej intensywny ze wszystkich szkolnych lat...

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥
    ♥Zapraszam na konkurs♥

    ReplyDelete
  5. U mnie również dużo nauki, niestety :/ Cudowne zdjęcia! <3

    Ceny ubrań:
    1. US$21.97
    2. US$25.75
    3. US$34.33
    4. US$15.11

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  6. nim się obejrzysz znów będą wakacje! śliczny kardigan <3

    proteinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja tak samo jak Ty trzecia gimnazjum... Już zaczynamy powtórzenia do egzaminów, które będą w kwietniu...
    Śliczne zdjęcia tak jak zawsze:( Włosy to poezja *.*
    1/ $29.53
    2/ się nie wyświetla
    3/ $15.95
    4/ też się nie wyświetla

    ReplyDelete
  8. Ja też niesamowicie tęsknie za wakacjami, latem...
    Cudowna stylizacja, mega podoba mi się ten kardigan! Śliczne zdjęcia, jak zawsze :)) Strasznie zazdroszczę Ci włosów!
    1. US$21.97
    2. US$25.75
    3. US$34.33
    4. US$15.11
    Wszystkie sweterki piękne :)


    Julia's Secret KLIK!

    ReplyDelete
  9. Prześliczna stylizacja! Ja tęsknie za wariacjami przede wszystkim dlatego, że mogłam dodawać posty często, a teraz tylko raz w tygodniu ;/

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  10. Też jestem teraz w 3kl i masz racje, rok bedzie serio intensywny. Nie dość, że trzeba zrobić na lekcjach bieżący materiał to jeszcze powtórki z 1 i 2 kl :).

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. W takim razie życzę Ci, żebyś wytrwała w postanowieniu :). Czekam na kolejne posty :*

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  12. Śliczny outfit :)
    Dla mnie szkoła się rozpoczęła nawet okey ale dużo nauki jest :(
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ja staram się znów przystosować do szkoły, wbić w rytm, zorganizować i jak na razie nie jest najgorzej. Potem wszystko się pokomplikuje, będzie trudniej, więcej zadań, rzeczy do zrobienia i ogarnięcia... Ale mam nadzieję, że dam radę. Bo jak nie ja, to kto? :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja powoli przystosowuje się do szkolnego rytmu i staram się być lepiej zorganiozowana. Świetny ten kardigan :).

    Ceny:
    szary $21.97
    czarny $25.75,
    kolejny czarny $34.33,
    szary dłuższy $15.11

    ❀aleksandraty.blogspot.com❀

    ReplyDelete
  15. zeby ten rok szkolny byl dla wszystkich udany:))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. ja właśnie poszłam do nowej szkoły, i muszę zająć się nauką, śliczne zdjecia
    ceny to 21,97$ 25,75$ 34,33$ 15,11$

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ja teraz jestem w pierwszej klasie liceum i mój rok też zaczął się bardzo intensywnie, śliczne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ja w 3 klasie trochę się obijalam :D ale wierzę że dasz rade :*
    Przede mną 1 klasa liceum :)
    patrycja-paulina.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  19. Ja teraz jestem w pierwszej klasie liceum i u mnie też rok zaczął się bardzo intensywnie, super zdjęcia!
    1. $21,97 2. $25,75 3. $34,33 4. $15,11
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Śliczna stylizacja! :)
    Poklikane:
    1 - $21.97
    2 - $25.75
    3 - $34.33
    4 - $15.11
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. No niestety szkoła doszła i przez to mamy o wiele mniej czasu:/
    Cudowne zdjęcia, ślicznie wyglądasz :*
    1. $21.97 | 2. $25.75 | 3. $34.33 | 4. $15.11

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga✿

    ReplyDelete
  22. Twoja stylizacja jest cudowna *-*
    Ja także nie mogę przyzwyczaić się, że trzeba siąść do nauki, a nie do komputera. Szkoła zabiera czas na bloga :c

    ReplyDelete
  23. Pierwsze dni szkoły są faktycznie straszne i ciężko się przyzwyczaić, ale to kwestia czasu. Zanim sie obejrzysz będziesz już kończyć :) Kardigan jest świetny!

    ReplyDelete
  24. Śliczna stylizacja i zdjecia :) Ojj także jestem w 3 kl. tyle materiału do powtórki i ogarnięcia.. Pozdrawiam! http://maria-pachomblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Organizacja w życiu codziennym jest bardzo potrzebna ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Ja też przeżywam teraz istną tragedię ;<

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Sliczne te zdjęcia! Ja niestety tez zaniedbuje bloga przez szkole i pogodę :/
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Uwielbiam twój basic'owy styl, naprawdę niby taki zwyczajny, a jednak coś w nim jest! Co do końca wakacji to zaczynam się przyzwyczajać, nawet widzę pozytywy zimnych temperatur ;)

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  29. Powodzenia w nowym roku szkolnym!
    Piękne zdjęcia!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  30. Jaki cudny sweterek <3

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. J teraz rozpoczęłam liceum i jest strasznie dużo nowości, chodzi mi tutaj o to jak różni się sposób nauki i to jest dla mnie najtrudniejsze. Dasz sobie radę w trzeciej klasie xx mój blog

    ReplyDelete
  32. Nie warto za to przepraszać. Blog ma sprawić autorowi przyjemność i fajnie pisać, gdy ma się jakiś pomysł, oraz gdy chcemy, nie warto tego robić pod przymusem :) Życzę udanego roku szkolnego i wspaniałych chwil :) Przepiękny sweterek :)

    ReplyDelete
  33. Pierwszy raz odwiedziłam twojego bloga i jestem oczarowana! Zdjęcia są przepiękne:)

    lifeasmarta.blogspot.com zapraszam na mojego nowego bloga:)

    ReplyDelete
  34. Rok szkolny to nie koniec świata, za 10 miesięcy ponownie wakacje, a po drodze wiele dni wolnego, nie ma sensu tak dramatyzować z powodu szkoły :)
    Ładna stylizacja :)

    ReplyDelete
  35. Świetna stylizacja! Ja się nie mogę przyzwyczaić do tego roku szkolnego... ;/

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Nowy post na TWINS LIFE (KLIK)♡

    ReplyDelete
  36. W tym roku pierwszy raz byłam tak załamana z powrotu do szkoły. Może dlatego, że to już liceum? Już teraz nauczyciele straszą maturą i...udaje im się to. Już teraz się jej boję, a nauki jest mnóstwo. Eh.. damy radę!
    Obserwuję i pozdrawiam cieplutko :*

    blog-klik

    ReplyDelete
  37. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    ReplyDelete
  38. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    ReplyDelete
  39. Hhaha ale przypadek ja akurat mieszkam godzinkę od Kielc . Musimy się kiedys zobaczyc ;) Świetny post! A tymczasem zapraszam również do siebie :) KLIIK

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.