August 26, 2015

SZCZERZE O DRESSLINK

Hej kochani! Jak widać na blogu zaszło parę zmian i muszę przyznać, że bardzo długo je planowałam, ale również się namęczyłam. Jednak wydaje mi się, że jest o wiele lepiej. Ale, ale nie o tym dzisiaj! Postanowiłam rozpocząć nową serię "szczerze o...", w której będę opisywała pewną firmę oraz jej produkty. Jak możecie się domyślić współpracuję już z wieloma firmami, nie ukrywam tego, wręcz przynosi mi to dość dużą satysfakcję, że coś co lubię robić daje mi jakieś korzyści. Stwierdziłam, że pokazywanie outfitów jest fajne, ale o wiele ciekawsze będzie raz na jakiś czas wrzucić tutaj taką małą recenzję. Ja w sklepie dresslink zamówiłam cztery rzeczy, ale niestety przyszły mi tylko trzy. Już na wstępie ta firma załapała minusa. Moje zamówienie składało się z: kardiganu, topu, portfela oraz pędzli. Zacznijmy od kardiganu!

*KARDIGAN jak się okazało został mi przysłany jako koszula. Na początku stwierdziłam, że jest to coś naprawdę beznadziejnego, ale po przymierzeniu zmieniłam zdanie. Mimo wszystko koszula jest bardzo fajna, dłuższa i delikatna. Jedynym minusem jest to, że... prześwituje dosłownie wszystko. Jednak to nie problem, bo możemy założyć pod nią zwykły czarny top. Ocena: 7/10

*PĘDZLE to coś, na co wyczekiwałam chyba najbardziej! Słyszałam o nich wiele dobrych opinii, a sama dość nagle ich potrzebowałam. Moje pierwsze odczucie? Okropny chiński zapach... Jestem jednak z tych osób, które zaraz po używaniu pędzli, myją je. Brzydko mówiąc smród, zmył się już po paru użyciach, ale jest to ogromny minus, ponieważ za pierwszym razem wręcz mnie mdliło. Pomijąc tą okropną woń, pędzle są naprawdę fajną rzeczą! :D Mają delikatne włosie i są bardzo miłe w użyciu! Ocena: 8/10

*PORTFEL to zakup nie dla mnie, aczkolwiek nie mogę pominąć tutaj małej recenzji. Nie chcę się jednak za długo rozpisywać, bo ciężko źle zrobić akurat taką rzecz. Portfel jest bardzo milutki z tyłu, z przodu ma ciekawy print twarzy kotka. Mimo swojej wielkości, jest pojemny. Moja siostra jest z niego bardzo zadowolona :) Ocena siostry: 10/10! :)
KOSZULA: KLIK / PORTFEL: KLIK / PĘDZLE: KLIK / TOP, KTÓREGO NIE DOSTAŁAM: KLIK
Kolejny przegląd blogów! Ostatni możecie zobaczyć w karcie "przeglad blogow" na górze :) Podajcie ceny czterech rzeczy, które podlinkowałam wam powyżej! Wybiorę cztery najlepsze blogi i pojawią się one w przeglądzie blogów :) 

Podoba się wam taki rodzaj postów? ;)

54 comments :

  1. No i właśnie takie posty lubię! To już jest któraś recenzja o dresslink i, co tu dużo mówić, kolejna negatywna...:)

    http://www.justcleo.pl/2015/08/turquoise-shorts-grey-casual-t-shirt.html

    ReplyDelete
  2. Trzeba ostrożnie z takimi zamówieniami i sliczne zdjęcia
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  3. świetny portfel, fatalnie, że pędzle śmierdziały ;(

    Zapraszam na nowy post! Mogłabyś poklikać w linki na moim blogu? Byłabym bardzo wdzięczna!
    ZA PODANIE CEN RZECZY Z FIRM, KTÓRE POLECAM NA KOŃCU POSTA - ZAOBSERWUJĘ ;)

    MÓJ BLOG - DREAMSSTATION

    ReplyDelete
  4. Śliczna koszula <3

    Koszula- 5.43$
    Portfel- 2.30$
    Pędzle- 5.67$
    Top- 3.68$

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Świetne rzeczy! :D Cudowne zdjęcia, jak i wygląd bloga! <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  6. Ja mam mieszane uczucia co do tego sklepu, niektóre rzeczy mi sie podobają, a niektóre sa na moc tandetne.

    ReplyDelete
  7. Świetna recenzja! Możesz zrobić z tego bardzo fajną serię.
    Post bardzo przydatny szczególnie dla tych, którzy chcą rozpocząć jakiekolwiek współprace...
    Świetne zdjęcia ^^
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  8. Mi dresslink przysłał paczkę z 3 rzeczami bez żadnego szwanku. Szkoda, że Tobie już nie :c
    Fajne rzeczy tylko szkoda, że nie takie jakie miały być... zwłaszcza kardigan, który jest koszulą.

    ReplyDelete
  9. masz sliczny makijaz na zdjeciach!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. No proszę, te same pędzle co u mnie ;) jak dla mnie zadowalają mnie w 100 procentach.

    ReplyDelete
  11. 5.43$
    2.30$
    5.67$
    3.68$

    Portfel jest przeuroczy :3
    xoxo // mój blog

    ReplyDelete
  12. Fajnie, ze się szczerze wypowiedziałaś! :) Mi dzisiaj przyszła paczka z dresslink i wszystkie rzeczy dostałam. Chciałabym zamówić pędzle, dlatego taka szczera twoja opinia bardzo mi się przydała! :)
    koszula- $ 5,43
    portfel- $ 2,30
    pędzle- $ 5.67
    Top- $ 3.68

    Pozdrawiam! :)
    Natasza z bloga: dream-destinationn.blogspot.com - Klik! ♥/

    ReplyDelete
  13. Ale na zdjęciach w sklepie widać, że czarna koszula jest prześwitująca, także powinnaś widzieć co kupujesz, no i długości dokładnie też nie pokazałaś. :P Rzeczy też czasem przychodzą osobno. Jeśli zamawiałaś z numerem do śledzenia, to emailem powinnaś dwa dostać.

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajnie, że dodałaś taką SZCZERĄ recenzję na swoim blogu, bo takich brakuje w blogosferze ;)

    ReplyDelete
  15. Zastanawia mnie ten sklep od dawna, chyba zamówię sobie u nich pędzle :)

    ReplyDelete
  16. Super ten nowy wyglad i i temat postow :) bardzo ladnie wygladasz :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Widac,że włożyłaś w niego wiele pracy ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Świetna recenzja, nowy wygląd bloga jest oszałamiający:-)

    She Imagination - kliknij

    ReplyDelete
  19. Super post! Ja bardzo lubię dresslink, jeszcze się na nich nie zawiodłam :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  20. Śliczne rzeczy! Bardzo spodobały mi się te pędzle ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  21. O kurcze! Szkoda, że takie błędy popełnili. Mimo to koszula bardzo mi się podoba! :)
    Design i zdjęcia są świetne! <3
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  22. Fajnie, że napisałaś taką recenzję, bo ja właśnie zaczynam dopiero z Nimi współpracę ;)
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. To dobrze, że portfel 10/10 bo chciałam sobie zamówić :D
    Śliczny wygląd bloga <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ja jutro odbiorę z poczty przesyłkę z Drsslink. Jestem ciekawa jakości rzeczy. Trochę mnie zaniepokoiłaś, że nie przysłali Ci wszystkiego. Portfel jest świetny! I kardigan też okazał się świetną koszulą :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Słyszałam wiele o tych pędzlach i chętnie je przetestuje w przyszłości. Na razie jestem wierna Hakuro.

    ReplyDelete
  26. Ja sobie chwalę tą stronkę, jestem zadowolona z dotychczasowych zamówień :) Bardzo fajny post.

    Zapraszam na rozdanie http://forliveop.blogspot.com/2015/08/rozdanie.html

    ReplyDelete
  27. Mega podoba mi się nowy wygląd. Zresztą tak samo jak i koszula, szkoda tylko, ze prześwituje ;/
    Kardigan US$ 5.43
    Portfel US$ 2.30
    Pędzle US$ 5.67
    Top US$ 3.68

    Pozdrawiam, bywiskaa.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  28. Bardzo podoba mi się wygląd twojego bloga *-* Jest taki profesjonalny. A co do firmy , szkoda , że zrobiła ci coś takiego z kardiganem.
    Pozdrawiam ♥
    http://dfifferent-words.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Również posiadam pędzle z tej strony i jestem z nich bardzo, ale to bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. No niestety chyba tylko portfel jest w 100% ok, kardigan to koszula, topu nie ma, pędzle śmierdziały... Hmm, jak dla mnie duży minus dla tej firmy. Mi na szczęście wszystko przyszło takie, jakie być powinno. :)

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  31. Ciekawa recenzja, która naprawdę może pomóc wielu osobom. Ja na szczęście, to co kiedyś udało mi się zamówić, przyszło do mnie w świetnym stanie, tak więc ja nic nie mam co do tej firmy :)
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Fajne zamówienie, szkoda ,że nie dostałaś tego topu bo jest naprawdę śliczny :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki! :*

    ReplyDelete
  33. Ile szła paczuszka?
    http://ysiakova.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Piękne zdjęcia ! Ja mimo wszystko chyba nie skusiłabym się na te pędzle :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Bardzo mi się podoba, tym bardziej, że teraz zaczęłam współpracować z dwoma firmami i mogę się dowiedzieć o nich i o ich produktach kilka rzeczy! :)) marta-martaah.blogspot.com SAMA ZROBIŁABYM TAKĄ 'SERIĘ' ale nie chcę zgalać:) !! Bardzo ładne zdjęcia!!

    ReplyDelete
  36. Fajne rzeczy ;) pędzle mnie zachwyciły ^^

    ReplyDelete
  37. Jakie piękne zdjęcia! Bardzo dobry pomysł na tę serię. ;)
    Koszula- $ 5.43
    Portfel- $ 2.30
    Pędzle- $ 5.67
    Top- $ 3.68

    Pozdrawiam, atramka xx

    ReplyDelete
  38. Zastanawiam się nad kupnem tych pędzli :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Zachomikowałabym kota, śliczny ^^

    ReplyDelete
  40. Takie recenzje są naprawdę bardzo potrzebne, zwłaszcza, gdy ktoś zastanawia się nad ofertą współpracy. Swoją drogą, jest to kolejna niezbyt pozytywna opinia o dresslink.
    Mimo wszystko, naprawdę świetnie wyglądasz w tej koszuli :)

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    ReplyDelete
  41. Fajnie jest dowiedzieć się tak czegoś o firmie. Bardzo oryginalny pomysł, czekam na kolejne takie posty. Ja jeszcze swojej paczki od nich nie dostałam, więc czekam ;)

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  42. koszula na prawde strasznie przeswitujaca, nie moge sie wypowiedziec na temet firmy, bo nic z jej nie mam

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Podobają mi się takie posty :)
    Świetny makijaż, i rzeczy! (:
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  44. Strasznie podoba mi się ta koszula, a portfelik sama taki posiadam haha

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Bardzo ciekawa seria :)
    Słyszałam wiele o pędzlach bardzo dobrych opinii.
    Jeżeli będę miała okazję to na pewno skuszę się na portfel i pędzle.
    Piękne zdjęcia i makijaż!
    Świetny nowy design, widać, że dopracowałaś go w 100% :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Tak! Takie posty są naprawdę fajne :) Zapraszam do mnie ---> http://zakupocholiczka96.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  47. Bardzo podobają mi się takie szczere opinie.
    czekam na kolejne.
    everythinggnothing.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Ja tez mam zamiar niedlugo kupic jakies pedzle - zastanawialam sie wlasnie nad tymi z Dresslink, dobrze, ze dodalas recenzje! :))
    http://mrs-cotton-candy.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.