August 13, 2015

summer favs

Hej kochani! W prawdzie wakacje się jeszcze nie skończyły i nawet nie jestem sobie w stanie wyobrazić powrotu do szkoły. Postanowiłam jednak zrobić ulubieńców. To lato przyniosło dużo ciekawych produktów, o dziwo w bardzo przystępnych cenach. Myślę, że fajnym pomysłem będzie pokazanie wam chociaż części z nich. Na wstępie zaznaczę, że nie zrobiłam zdjęcia jednego produktu, którym jest żel antybakteryjny z Under Twenty. Jego recenzje możecie znaleźć jednak tutaj: klik. Jeżeli miałabym wybrać produkty, które najczęściej się powtarzają to zdecydowanie kosmetyki do ust i paznokci. Pojawia się też jeden krem, puder, odżywka i szampon, ale o tym za chwilkę! Jeżeli chodzi o ceny, chyba na żaden produkt nie wydałam więcej niż 10 zł, może pomijając szampon i odżywkę. Mimo wszystko trochę się tego uzbierało, więc zacznijmy!
Na pierwszy ogień lecą konturówki do ust z Essence. Muszę przyznać, że nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z żadną kredką, a te wypatrzyłam kiedyś na snapie Jessmili i się w nich zakochałam. Są bardzo kremowe, w świetnych kolorach i oczywiście w śmiesznie niskich cenach! Znajdziecie w chyba każdej drogerii, w szafach Essence. Utrzymują się długo, nawet kiedy jemy i pijemy. Bardzo pozytywne zaskoczenie!
Następnie chciałabym wam przedstawić malutkie, urocze lakiery do paznokci Golden Rose. Po raz kolejny na firma mnie nie zawodzi. Cóż mogę powiedzieć? Są wytrzymałe, szybko schną. Do tego dostępne są w naprawdę wielu kolorach i typach. Cena również was zachwyci :)
Kolejna rzecz.. Wybawienie na lato! Kiedy temperatury idą w górę, nasza twarz staje się dosłownie kulą dyskotekową. Matujący, transparenty puder idealnie nada się dla dziewczyny z każdą możliwą karnacją. 
Z tą szminką wiążę się dość śmieszna historia. Będąc w Warszawie, w Złotych Tarasach dosłownie wparowałam do H&M w poszukiwaniu promocji. Ze względu na to, że akurat tam dostępny był cały dział kosmetyków, musiałam do niego wpaść. I nie zgadniecie w jakiej cenie znalazłam tą szminkę. Kupiłam ją dokładnie za 2 zł. Wzięłam tą i jaśniejszą, jednak ciemne kolory zdecydowanie bardziej mi pasują. Pomadka jest bardzo przyjemna w stosowaniu, ma piękny kolor i aromat. Zaglądajcie czasem do H&M, bo da się wyczaić coś super za bardzo niską cenę :) 
Krem, który zwykle stanowi moją bazę pod makijaż. Ma cudowny zapach, jest lekki i idealny na wakacyjne dni, kiedy również nie chce nam się nakładać tony makijażu, która i tak po czasie z nas spłynie. Jak to kosmetyki z Under Twenty, dostępny w naprawdę niskiej cenie. 
Ostatnie już dwa produkty z firmy Dove. Kolejny raz użyje słowa "wybawienie"! Dokładnie. Szczególnie kiedy po powrocie z plaży, jeziora lub basenu wasze włosy są w stanie... lekko tragicznym. Z innym szamponem musiałabym myć głowę minimum dwa razy. Ten jednak daje sobie radę i dodaje lekkości. Polecam szczególnie dla osób z długimi, ciężkimi włosami. Teraz to jeden z moich ulubionych szamponów!

48 comments :

  1. Muszę kupić sobie te konturówki! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Świetny post! Masz bardzo przyjemnego bloga ;)


    Pozdrawiam, OSIA WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM (klik)

    ReplyDelete
  3. Świetne produkty! Moim ulubieńcem też są konturówki :D
    Śliczne kolorki tych małych lakierów :*

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga- kliknij✿

    ReplyDelete
  4. Śliczna kosmetyczka :) Mam zamiar kupić te konturówki do ust.

    KLIK

    ReplyDelete
  5. Ja również,nie wyobrażam sobie powrotu do szkoły,strasznie się boję,może dlatego,że idę teraz do 1 technikum czyli nowi ludzie nauczyciele,otoczenie ale mam nadzieję,że dam radę.
    Co do twoich ulubieńców to sama na pewno wypróbuję konturówki,ponieważ szukałam jakiś nie za drogich i godnych polecenia jednak za każdym razem coś mi nie pasowało więc teraz kolej na tą.Produkty z Dove które pokazałaś gdzieś już widziałam(reklamy pewnie) jednak nigdy nie miałam okazji ich używać,chyba pora to zmienić :)
    Lakiery z GR sama posiadam i jestem zadowolona bo i cena oraz jakość jest zadowalająca jednak na razie mam hybrydy i zaczekam chyba z kupnem :)
    Pozdrawiam!
    http://whitee-flowers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Bardzo lubię kosmetyki z H&M, są dobrej jakości i mają bardzo przystępne ceny :)
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Produkty z Under Twenty są świetne! ;)

    ReplyDelete
  8. Świetny post i fajne zdjęcia ^^
    Uwielbiam takie posty, tym bardziej, że muszę zaopatrzyć się w kosmetyki, bo mi się kończą :(
    Jeśli chodzi o konturówkę, to poluję na jakąś dobrą od dłuższego czasu...
    Szminka z H&M za 2 zł? No to mnie zaskoczyło... ale pozytywnie oczywiście!
    Obserwuję i pozdrawiam
    ---
    Zapraszam na odnowionego bloga!
    Kiedyś → www.julia-and-lifestyle.blogspot.com
    Teraz → www.julkagolab.blogspot.com
    Nowy wygląd bloga, nowy adres i nowe pomysły! Zapraszam :)

    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  9. Koniecznie kupię puder *-*
    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ja obecnie używam peelingu z Under Twenty. Raz czy dwa razy w tygodniu, bo boję się, że podrażni mi skórę.
    Zapraszam na konkurs!
    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam lakiery Golden Rose, są bardzo dobre :)

    ReplyDelete
  12. Śliczne lakiery :) Bardzo lubię kosmetyki Dove :)

    ReplyDelete
  13. produktów dr Ireny Eris nie mogę używać,strasznie mnie uczulają ;)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  14. Teb opis pudru mnie zachęcił do zakupu :3 SlIczne kolory tych lakierów z Golden Rose, ja bardzo lubie firmę dove jednak nie korzystałam jeszcze z ich produktów do wlosow :/ moj blog

    ReplyDelete
  15. Super rzeczy, najbardziej zaciekawiły mnie konturówki, chyba się na nie skuszę! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  16. swietne kosmetyki :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam kosmetyki z Under Twenty! Są najlepsze jak dla mnie. :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  18. Jak ja kocham twoje posty!
    Kosmetyki z under20 są super, mam sobie zamiar teraz przed szkoła je kupić.
    A co do H&M to mega opłaca się tam chodzić. Czasem są takie przeceny że wow haha :*
    Mój blog___Klikk!

    ReplyDelete
  19. ja zamierzam kupic sobie poodbne konturowki juz od jakiegos czasu, a tego pudru nigdy nie widzialam chociaz sama mialam pudry w tej firmy

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Bardzo ładne odcienie lakierów ;)
    Jeśli możesz zerknij do mnie --> ikracodziennosci.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Lubię kosmetyki z Under20, mają przystępne ceny i całkiem dobre produkty. :) Ostatnio używam tylko lakierów z GR, mają świetne kolory, jakość i cenę, na co zwracam dużą uwagę, bo nie lubię dużo wydawać na lakiery.
    Fajni ulubieńcy. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Świetni ulubieńcy! Co do tych konturówek do ust - sama zastanawiam się czy je kupić! :)
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Piękna kosmetyczka ;) Uwielbiam lakiery z Golden Rose! ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie i proszę o poklikanie w linki w najnowszym poście :) :cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete
  24. super, że napisałaś o tym kremie matującym z under20 i kosmetykach z Dove, bo właśnie chciałam je kupić :)

    mój blog- [klik]♥

    ReplyDelete
  25. Oo nasze konturówki hihi ♥

    ReplyDelete
  26. Nie testowałam żadnego z tych kosmetyków, ale słyszałam o nich dużo pozytywnych opinii. Gdy tylko będę miała okazje chcę się zapatrzeć w te konturówki.
    aleksandraq.blogspot.com-klik

    ReplyDelete
  27. Świetni ulubieńcy :)
    Bardzo podobają mi się usta umalowane konturówką. :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Mam ten sam puder, świetnie się spisuje! :) Konturówki również fajnie wyglądają :)

    http://apricot-cupcake.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Super podukty tez mam ten krem z under20 :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Kocham te kredki <3

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Świetni ulubieńcy! Przemówił do mnie ten puder :D
    beautifulsees.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Fantastyczne są te produkty! :)
    http://bystka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. + zostawiam follow :)
    http://bystka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Ulubieńcy mega, najbardziej zaskoczyła mnie szminka z H&M
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. O, zaciekawiłaś mnie paroma rzeczami :) Ja muszę uzupełnić w przyszłości niektóre kosmetyczne luki :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  36. Muszę kupić sobie taką kredkę do ust, ale zawsze kiedy po nią idę to o niej zapominam, haha :) Supcio ulubieńcy!

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Twins Life (klik) ♡

    ReplyDelete
  37. Chyba skuszę się na te konturówki i koniecznie muszę spróbować tych szamponów :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Nie miałam nigdy kosmetyków z H&M :'D
    Powiem Ci, że skusiłaś mnie szamponami do włosów i tą bazą pod makijaż, kremem z UnderTwenty :]

    http://bywikkis.blogspot.com/2015/08/nie-masz-prawa-mi-go-odebrac.html

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.