August 10, 2015

calm vibes

Muszę przyznać, że ostatnio mój humor pogorsza się bardzo. Z nieznanych przyczyn moja samoocena strasznie się obniża i nie mam siły na nic. Temu wszystkiemu towarzyszą problemy zdrowotne, które nie sprzyjają pracy przy postach. Chciałam was przeprosić za to, że zapewniałam niewiadomo ile postów w okresie wakacyjnym, a trochę łąmię tą obietnicę.  W ostatnim czasie udało mi się spędzić wręcz idealny dzień na wsi, w rodzinnych stronach mojej babci. Od dawna nie chwaliłam sobie tak wyjazdu z rodzicami. Wydaje mi się, że przez gimnazjum również zaczęłam się trochę oddalać od rodziny i bardziej ciągnąć do znajomych. Cisza, woda, las. Jest tam niesamowity spokojny klimat, którego zdecydowanie mi brakowało. Z reguły preferuję miejsca gdzie roi się od różnych ludzi oraz kultur. Stolica jest idealnym przykładem na możliwość zróżnicowania osób w Polsce. Lubię być tam, gdzie coś stale się dzieje. Teraz wyraźnie potrzebowałam pewnego rodzaju "odwyku" od tych miejsc. W następnym poście chciałabym dokładniej wyjaśnić co się ze mną działo i poruszyć parę innych kwestii dotyczących mojej osoby. Dzisiaj jednak nie ma się co dołować, bo mam dla was parę fajnych ujęć z ostatniego weekendowego wyjazdu na wieś! Udało mi się zjeśc parę owoców prosto z krzaka, wykąpać się w jeziorze oraz odbyć krótki spacer niedaleko lasu. Dzień zakończyliśmy chlapiąc się razem z dziadkiem wodą z węża ogrodowego. Poczułam się jak dziecko, kiedy z radością, boso chodziłam po wilgotnej od wody trawie. Odwiedzanie nowych miejsc jest niesamowitą przygodą, ale powroty do tych poznanych są naprawdę niezwykłe. Dajcie znać czy posty, w których pokazuję zdjęcia mojego autorstwa wam się podobają. Zależy mi na opinii :)

P.S: ustaliłam termin zakończenia konkursu, tak więc swoje zgłoszenia możecie dodawać do 19 sierpnia do godziny 23:59 / można wygrać książkę angielskiego youtubera Alfiego Deyesa :) Więcej informacji tutaj: klik

45 comments :

  1. Świetne zdjęcia! Uśmiechnij się ;)
    Jeśli możesz zerknij - http://ikracodziennosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Życzę powrotu pozytywnej energii :). Nie znam się za bardzo na fotografii, ale jeśli chodzi o moją opinię, to zdjęcia mi się podobają^^.

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  3. W gimnazjum właśnie bardzo często oddalamy się od rodziców. Mam nadzieję, że wszystko się ułoży. :)

    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik

    ReplyDelete
  4. Ja tez ostatnio mam jakiś gorszy humor...
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ --------> Zaobserwuj :**

    ReplyDelete
  5. Kocham wieś i na wsi mieszkam. Dawno nie widziałam tak pięknych zdjęć z klimatem :)

    ReplyDelete
  6. Twoje zdjęcia są świetne :) a co do humoru to mam podobnie ;/

    mój blog - klik:)

    ReplyDelete
  7. Cudowne zdjęcia! ♥ Trzymaj się kochana, do następnego :)
    Buziaki! :*
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. zdjęcia są świetne ;) w sumie od pewnego czasu mam tak samo, mogłabym cały czas siedzieć w moich czterech ścianach
    zapraszam
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Czekam na więcej postów ze zdjęciami Twojego autorstwa, są cudowne! *.*
    Też bardziej preferuję miejsca zaludnione, jednak od czasu do czasu taka cisza wśród szumu lasu naprawdę nie zaszkodzi :) A poza tym to świetna sceneria do robienia zdjęć!

    julia-karwowska.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  10. Ja ostatnio spędziłam taki dzień na wsi u brata mojego dziadka. To sietny odwyk od miejskiego szumu, zabiegania :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. jeju jak tu pięknie ;) cisza i spokój przydaje się każdemu z nas ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Mam nadzieje ze nic poważnego Ci nie dolega :3 Takie wypady sa najlepsze, bardzo się uciesze kiedy będzie wiec Twojego autorstwa, ponieważ jak narazie wychodzą Ci cudowne :3 moj blog

    ReplyDelete
  13. Każdy czasem potrzebuje takiego odpoczynku z dala od zgiełku, śliczne zdjęcia! mam nadzieję, że Twój humor się niedługo polepszy :*
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Bardzo podobają mi się zdjęcia, masz ogromy talent. Nie przejmuj się, każdemu czasem zdarzają się złe dni, na pewno wszystko wróci do normy. :*
    aleksandraq.blogspot.com-klik

    ReplyDelete
  15. Świetne ujęcia! :)
    Mój humor ostatnio też się co raz bardziej pogarsza :/

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  16. Śliczne zdjęcia. Uwielbiam powracać do takich miejsc z dzieciństwa. :)
    Trzymaj się. Każdy czasami ma zły humor, złe dni. Na pewno wszystko się ułoży i będzie dobrze! :*
    Będzie mi miło jak zajrzysz, klik :)

    ReplyDelete
  17. Głowa do góry! Wystarczy uwierzyć w siebie, stawić czoła wyzwaniu, jakim jest życie ♥

    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Widzę, że nie tylko mi humor się pogarsza :( Ale pewnie wszystko się ułoży :D
    + Cudne zdjęcia

    Zapraszam do mnie
    Żyj z pomysłem - klik!

    ReplyDelete
  19. tez tak ostatnio mialam, ze troche moj humor sie pogarszal.. ale radzimy sobie!:3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. przepiękne zdjęcia! :) na pewno wszystko się ułoży!

    Pozdrawiam ♥
    pisanepasja.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  21. Bardzo ładne zdjęcia, możesz częściej dodawać posty tego typu. ;)
    Mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  22. Nie martw się Kochana, zdrowiej szybko! :*
    Śliczne zdjęcia!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Bardzo ładne zdjęcia, lubię taki klimat. Chętnie zobaczyłabym więcej tego typu postów z takimi fotografiami Twojego autorstwa. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Na pewno będzie dobrze ;) Świetnie jest czasem tak odpocząć, fajnie, że miło spędziłaś czas ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete
  25. Wieżę, że Twoja samoocena się podniesie :*
    Cudowne zdjęcia *o*

    Zapraszam: http://bywikkis.blogspot.de/2015/07/przeglad-strony-dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w przeglądzie strony dresslink.com? Z góry dziękuję ;*

    ReplyDelete
  26. Prześliczne zdjęcia. :D
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak blog mój Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do moich obserwujących. ♥
    Najnowszy post - KLIK
    Blog - KLIK
    Instagram - KLIK
    Pinterest - KLIK

    ReplyDelete
  27. Kochanie a gdzie zdjęcie z dziadkiem?

    ReplyDelete
  28. Takie posty lubię :) Moim zdaniem posty ze zdjęciami twojego autorstwa były by bardzo fajnym pomysłem na notki! Czasami warto odskoczyć od rzeczywistości. Mam namyśli np. Twój wyjazd na wieś. Czasami warto spędzić czas z rodziną. Zdjęcia są cudowne!
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie! Mój Blog - klik

    ReplyDelete
  29. Myslalam, ze to u mnie cos z humorem nie tak. Wszystko na pewno bedzie dobrze :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Zdjęcia sa cudowne!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Twoje zdjęcia są prześliczne, chciałbym kiedyś robić takie zdjęcia :)
    maddyxblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Super zdjecia! Mam nadzieje, ze humor wkrotce Ci sie poprawi :)
    patrycja-paulina.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  33. Zdjęcia- sztos! :)
    bautifulsees.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Niestety w gimnazjum wszyscy oddalamy się od rodziców przykre, ale miejsce urocze :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  35. Każdemu przydają się czasami takie chwile oderwania od wszystkiego :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.