August 31, 2015

BACK TO SCHOOL #4 | jak poradzic sobie w nowej szkole

Hej kochani! Wybieram się do 3 klasy gimnazjum, ale mimo wszystko pamiętam ten stres kiedy szłam do nowej szkoły. Obawiałam się poziomu trudności, nauczycieli, ale przede wszystkim ludzi. Nowa szkoła to nowy start. Pełno rzeczy, do których trzeba przywyknąć. Nie jest to proste. Dzisiaj chciałabym podać wam kilka rad, które pomogą wam odnaleźć siebie! Pierwszą rzeczą jest nałożenie rzeczy, która jest kompletnie darmowa czyli uśmiech! Niby banał, ale pozytywne podejście do jakiejkolwiek sprawy bardzo pomaga. Na moim asku jakiś czas temu pojawiło się pytanie dziewczyny, która opisała swój problem - nieśmiałość. Muszę przyznać, że przed gimnazjum byłam szarą myszką, która bała się odezwać słowem. W gimnazjum to się zmieniło, ale tylko i wyłącznie dlatego, że sama tego chciałam. Starałam się nawiązać nowe znajomości, chociażby komplementując czyjąś koszulkę. Trzeba się przełamać, zwalczyć swój lęk. Oczywiście na drodze do znalezienia swoich bratnich dusz zawsze występują trudności. Często możemy się też na kimś zawieść. Może okazać się, że jednak to nie jest ktoś, kogo szukamy, ale metodą prób i błędów, uda się nam. Radziłabym wam także nie stwarzać sobie niepotrzebnie stresujących sytuacji. W szkole liczy się dystans również do samego siebie i do tego co aktualnie robimy. Moim największym problemem była nauka. Potrafiłam zarywać noce, żeby tylko zdąrzyć powtórzyć określony materiał, ale myśląc o tym teraz... Oceny to tylko numerki w dzienniku. Nie mówię, że nie są ważne, bo napewno często przynoszą nam satysfakcje, ale zdarza się, że przywiązujemy dość dużą uwagę i uzależniamy od nich nasze poczucie szczęścia. Kolejna ważna rzecz to zrobienie dobrego pierwszego wrażenia, ale o tym chyba każdy już wie! Wydaje mi się, że nauczyciele nie lubią osób, które często mają zbyt dużo do powiedzenia na temat swoich racji. Bądźcie mili, ale nie podlizujcie się. Dawajcie z siebie wszystko, a powinniście być zadowoleni z waszej szkoły! Powodzenia :) 
top: reserved // skirt: bershka // jacket: klik // shoes: shein // earrings: klik

42 comments :

  1. Masz przepiękne włosy. Zdjęcia boskie. Opisałaś to świetnie. :D
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili. nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja też teraz idę do 3 gimnazjum! Niestety za rok czeka na nas zmiana szkoły...
    Pięknie wyglądasz! Bardzo ładna stylizacja! <3

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  3. Również idę do 3 gimnazjum! Masz bardzo fajne rady dotyczące pójścia do nowej szkoły :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ja idę do drugiej, a pierwsza klasa mi się bardzo podobała :). Nie rozumiem tego całego narzekania na gimnazjum :/

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  5. Super wyglądasz! Świetne rady, ja idę do pierwszej technikum, więc przede mną nowy rozdział w życiu :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  6. Bo najważniejsze to jest pozytywne nastawienie ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Jak ja ci zazdroszczę tych włosów :)

    ReplyDelete
  8. Powodzenia w 3 gimnazjum, świetny post!
    Jeśli mozesz, zerknij --> http://ikracodziennosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Masz całkowitą rację, świetne rady! Ja bardzo nie lubię takich "lizusów" i tych ich przemów do nauczycieli podczas lekcji na temat, jak to oni dobrze uczą i jacy są cudownie, aż ręce opadają.
    Mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  10. Niektórym ciężko się przełamać gdy idzie do nowej klasy, ale ja na szczęście nie miałam z tym problemu :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ja właśnie poszłam do nowej szkoły i trochę się tym stresuję, ale myślę, że będzie dobrze ;) Piękne masz włosy <3
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete
  12. Zgadzam się z tobą. Pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Warto być uśmiechniętym, bo to świadczy o nas i naszym nastawieniu :)
    ★MILION SŁÓW- Blog★

    ReplyDelete
  13. Śliczne zdjęcia <3 Powodzenia w 3 klasie :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. jesteś taka przepiękna! *-* ja za rok dopiero idę do liceum

    zapraszam na swój blog ♥[klik]♥

    ReplyDelete
  15. Jakie Ty masz włosy! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ----> Zaobserwuj ♥

    ReplyDelete
  16. Świetnie napisane, dałaś mi sporo motywacji i przemyśleń, związanych ze szkołą! :)
    Śliczne są te zdjęcia ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Super zdjecia ja teraz ide do pierwszej liceum :) dzieki gimnazjum stalam sie mniej niesmiala i latwiej nawiazuje kontakty :D
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  18. Ja chodzę do tej samej szkoły od samego początku, nie licząc przedszkola. Wciąż to samo miejsce, aż ma się dosyć. Jednak w tym roku po tych dwóch miesiącach się stęskniłam, to ostatni rok, który tu spędzę... Trochę smutno. ;C
    O, tak, uśmiech jest bardzo ważny. W tym roku tak wyszło, że w szkole cały czas się śmiałam, uśmiechałam itp, aż mnie to dziwi, bo zawsze taki smutek i złość, że to koniec wakacji i znów nauka. Ale to dobrze, że mam takie pozytywne podejście, oby utrzymało się jak najdłużej! :)
    Powodzenia i dobrych ocen życzę! Buźka! :*

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ja od dzisiaj chodzę do liceum i Twoje rady na pewno mi się przydadzą! śliczna stylizacja :)
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Śliczne zdjęcia :)
    Bardzo fajnie napisałaś, powodzenia w nowym roku szkolnym!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  21. Tez zgadzam się tym że pozytywne nastawienie to połowa sukcesu,uśmiech nic nie kosztuje a ułatwia wszystko :) Przepięknie tu u Ciebie,jesteś bardzo ładna dziewczyna!
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie
    www.xavilove.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. ślicznie wyglądasz :*

    http://delavie-paula.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. śliczne zdjęcia :)

    ZAPRASZAM DO MNIE, BYŁOBY MI BARDZO MIŁO GDYBYŚ ZAJRZAŁA NA MOJEGO BLOGA ;)

    KLIK

    ReplyDelete
  24. Tez ide do 3 gimnazjum i wszystko byloby ok gdyby nie to, ze mam fatalna klase ://
    Pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/2015/09/tag-back-to-school.html

    ReplyDelete
  25. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  26. Wiatj twój blog jest naprawdę ciekawy twoje stylizacje oryginalne i niepowtarzalne:)
    Zachęcam cię do wziecia udziału w konkursie na najlepsza stylziację:)DO wygrania
    zestaw kosmetyków o wartosci ponad 100 zł.
    Zapraszam serdecznie
    link tutaj>>https://www.facebook.com/In.English.Style.UK/photos/a.880513825371492.1073741828.863811313708410/883876058368602/?type=1&theater

    ReplyDelete
  27. Super zdjęcia, ja idę teraz do 1 liceum i w sumie to nie wiem jak to będzie :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Świetne rady!
    Masz piękne włosy!
    Zdjęcia są cudowne jak zawsze!
    Powodzenia!
    http://queenoflife5.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Z ocenami masz rację :) Ja ide do 2 gim, życzę Ci powodzonka w 3 gim :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Bardzo mądry i motywujący post! :)
    Ja właśnie teraz zaczęłam przygodę z gimnazjum, jest to szkoła, którą znam, znam też nauczycieli, którzy są w niej, ponieważ gim. jest połączone z podstawówką.
    Ja też nie lubię "lizusów". To mnie bardzo denerwuję!
    Śliczne zdjęcia, jak zawsze :*
    Piękna stylizacja :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Przepiękne zdjęcia i świetne rady. Dajmy z siebie 100% w szkole ♥

    ReplyDelete
  32. Bardzo przydatny post dla ludzi idących do nowych szkoł ! Ja równiez byłam szarą myszką przed gimnazjum i tam to się zmieniło :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  33. Bardzo przydatne rady, i świetna stylizacja :)
    Mój blog

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.