August 29, 2015

BACK TO SCHOOL #3 | SOME SCHOOL STUFF

Wydaje się, że kupowanie nowych rzeczy jest frajdą. Jednak, kiedy wszystkie te przybory mamy wykorzystywać w szkole, ta radość zostaje delikatnie przygaszona. Ja swoje szkolne zakupy zrobiłam dość późno, dlatego ten haul pojawia się zaraz przed rozpocząciem roku. Mam nadzieję, że wam to nie przeszkadza! Jeżeli chodzi o wyposażenie mojego piórnika, nie jest ono zbyt bogate. Stwierdziłam, że nie muszę mieć milionów kolorowych zakreślaczy jak amerykańskie youtuberki! Postawiłam na bardziej klasyczne rzeczy. Jestem osobą, która stale gubi różnego rodzaju przybory, więc kupiłam jak najbardziej klasyczne ołówki, cienkopisy, linijki. Część rzeczy zostało mi również z poprzedniego roku. Część zeszytów kupiłam w stylu collage, ale nie obeszłoby się również bez tych bardziej stonowanych, czarno-białych. Większość z nich pochodzi z Tesco i księgarnii. Piórnik również jest z Tesco, ale prawdopodobnie i tak będę nosić czarny z poprzedniego roku. Będąc w Warszawie pomyślałam, że odwiedzę sklep Tiger, ale niestety nie znalazłam niczego, czego oczekiwałam. Dokupiłam jeszcze kilka prześlicznych zeszytów. Czy chcecie zobaczyć tutaj kolejny post z serii "back to school"? :) 


53 comments :

  1. Uważam tak samo, jak Ty. W tym roku zaopatrzyłam się jedynie w kilka zakreślaczy, które pomogą mi się lepiej zorganizować, ale postawiłam na większy luz w piórniku, tylko gumka do ścierania, kilka długopisów i przybory do kreślenia. Super post, pozdrawiam :*

    daria-mikolajewska.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. też mam zeszyt z "Make today amazing" :)
    Obserwuję i zapraszam również do siebie na post z tej serii

    http://martyynaa.blogspot.com/2015/08/back-to-school-haul-2015.html

    ReplyDelete
  3. Jeju jaki genialny design! ♥
    Świetny post, cudowne zeszyty, gdzie kupiłaś? :D

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga- kliknij✿

    ReplyDelete
  4. Super wpis!
    Zapraszam do mnie mleeeczyk99.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Śliczne zdjęcie i zeszyty XD
    http://weronikablog11.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. posiadam dużo takich rzeczy jak ty, dosłownie :) zeszyty takie same, mazaki z ikei :D

    ReplyDelete
  7. Piękne zdjęcia! Czekam na kolejny post :)
    Jeśli możesz, zerknij --> http://ikracodziennosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Mam tak samo jak ty, zawsze coś gubię, albo pożyczam i już do mnie nie wraca hahhahahah
    Piękne zdjęcia i piórnik

    ReplyDelete
  9. Śliczny piórnik i zeszyty <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Świetny haul szkolny. Ja kocham kupować nowe rzeczy *-*

    ReplyDelete
  11. Ja swoje szkolne zakupy zrobiłam na początku i w połowie sierpnia, żeby mieć z głowy. Kupiłam dosyć mało w porównaniu do innych lat, ale nie chciałam znów mieć wszystkiego za dużo.
    Zeszyty kupiłam prawie wszystkie tematyczne, żeby nie szukać długo, co to za przedmiot. ;)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ja uzbierałam dużą sumkę pożyczanych długopisów przez lata :D
    Bardzo fajny Haul
    http://alicjawkrainiekotow.blogspot.com/2015/08/gubienie-centymetrow-wg-ali.html

    ReplyDelete
  13. Piórnik bardzo mi się podoba, ja od dawna jakiegoś dla siebie szukam, ale nic nie mogę znaleźć, muszę się chyba wybrać do Tesco :D chętnie zobaczę więcej postów z serii back to school ;)
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Śliczne te zeszyty :)
    Aż szkoda ich używać co nie?
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ja też w tym roku postawiłam na totalny luz w piórniku ^^
    Świetny haul i zdjęcia :)
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  16. świetny piórnik *.*

    http://rogulska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Świetny haul i śliczne zeszyty! :)
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Bardzo ładne zeszyty i te mazaki :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Piękniej pokazanego Back to school nie widziałam! <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Bardzo ładne zdjęcia :) Masz fajne przybory i zeszyty!
    Ja chętnie zobaczyłabym jeszcze jakiś post z tej serii :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  21. O post w stylu Jessiki Chincza. Mi tez podoba sie jej nowy styl postów ale zeby kopiować? :D

    ReplyDelete
  22. Bardzo ładne są twoje przybory.
    Zdjęcia są cudowne.
    Nowy wygląd także przypadł mi do gustu.
    Pozdrawiam
    http://queenoflife5.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Bardzo podobaja mi się zeszyty.
    Zaprawszam i pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  24. No to widzę, że nie tylko ja wszystko zawsze gubię xD Bardzo ładny piórnik :)
    Pozdrawiam

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete
  25. Piękne zeszty! Aczkolwliek najbardziej podoba mi się piórnik! :) <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Uwielbiam takie posty! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Supwr rzeczy ja jeszcze nie bylam na takich zakupach :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Musiałabym zainwestować wreszcie w jakieś przybory, ponieważ poza zeszytami i podręcznikami, jak na razie do szkoły nie mam nic :D

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  29. Super rzeczy :)
    natiax.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ja na szczęście mam jeszcze miesiąc :)

    ReplyDelete
  31. U Ciebie pelne przygotowania, a ja jeszcze za bardzo nic nie mam:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Ładne zeszyty, pisałabym :D

    ReplyDelete
  33. Genialne zeszyty! :)
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Super post! Również mam te pisaki z Ikei, świetne są <3

    BACK TO SCHOOL JUŻ NA BLOGU! WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM
    Kliknij tu, aby mi pomóc :) CHOIES KLIK

    ReplyDelete
  35. Super przemyslane zdjęcia :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Jakie świetne rzeczy! Ja bardzo lubię używać zakreślaczy i cienkopisów :D

    julia-karwowska.blogspot.com - POST Z SERII "BACK TO SCHOOL"

    ReplyDelete
  37. Bardzo fajne rzeczy :) ja w tym roku też ograniczam wyposażenie piórnika, nie chcę mieć tego tony tak jak to miałam w zwyczaju :) Uroczy masz piórniczek, ja muszę poszukać czegoś dla siebie.

    ReplyDelete
  38. Bardzo podobają mi się te zeszyty :) Ja bym była przeszczęśliwa gdybys zrobiła kolejny post z serii back to school, ponieważ ze wszystkich ktore czytałam to właśnie twoja podoba mi się najbardziej :3 moj blog

    ReplyDelete
  39. Zeszyty są przesłodkie. Również wydaje mi sie, że niektóre rzeczy są nam nie potrzebnie, tylko cieszą oczy przez moment, a później i tak idą w zapomnienie.
    ☀MILION SŁÓW- Blog☀

    ReplyDelete
  40. Zeszyty strasznie przypadły mi do gustu, są śliczne :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Urocze zeszyty, ale spodobały mi sie te mazaki z początku post, kocham wszystko co kolorowe :)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    ReplyDelete
  42. Hejka!
    Super blog!

    Zapraszam do siebie na bloga :)
    Piszę trochę o sobie, swoim życiu, studiach, zainteresowaniach jak i umieszczam ciekawe zdjęcia.
    Ostatnie notki dotyczą mojej pracy i studiów oraz "Quillingu".
    Poproszę o opinię czy komentarz! :)

    -> http://drobnostek-swiat.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.