August 22, 2015

BACK TO SCHOOL #2 | very comfortable outfit

Hej kochani! Mijają ostatnie dni wakacji, a ja pędzę co chwilę na zdjęcia i piszę artykuły do naszego magazynu (trivis.pl). Można powiedzieć, że praca nie omija mnie nawet w wakacje. Dzisiaj postanowiłam troszkę napisać co u mnie, a przy okazji dodać tutaj zdjęcia typowo szkolnego outfitu z okazji serii "back to school". Może zacznę od mojego zdrowia. Wykonałam badania i na szczęście wszystko jest w porządku, pani powiedziała nawet, że bardzo wartościowo jem! Ale to chyba była lekka pomyłka, haha. Czuję się o wiele lepiej. Myślę, że moje omdlenie, stany słabości wynikały tylko i wyłącznie z wysokich temperatur, które na szczęście spadły. Mimo wszystko muszę szukać dalej i chodzić do kolejnych lekarzy, żeby upewnić się, że napewno wszystko jest w porządku. Wreszcie mam siłę do pisania postów i gwarantuję wam, że te wakacje skończą się masą nowości na moim blogu. Dzisiaj przychodzę do was z naprawdę prostym outfitem, który według mnie i tak wygląda bardzo efektownie. Kompletnie chcę zmienić mój styl i próbuję nowych rzeczy. Ciężko jest mi jeszcze przekonać się do innych kolorów niż szary, czarny i biały, ale o to też się postaram! "Nowością" w mojej garderobie stały się długie, czarne ogrodniczki. Zamówiłam je, żeby zobaczyć jak będę w nich wyglądać i okazały się naprawdę fajną rzeczą! Kiedy wyjęłam je z paczki pomyślałam, że się w nich "utopię", ale okazało się, że nie jest tak źle. Spodnie mają dziury, lekkie przetarcia przez co wyglądają one jeszcze ciekawiej. No i oczywiście, najlepszą ich zaletą jest to, że są bardzo bardzo wygodne. Idealne do szkoły, kiedy nie mamy pomysłu na bardziej skomplikowany strój. W najbliższym czasie mam zamiar zamówić jeszcze białe ogrodniczki :) Zaczynając temat szkoły, chcę przygotować dla was haul zakupowy, ale na to musicie jeszcze troszkę poczekać, bo chcę, żeby wszystko było idealnie! A dzisiaj zostawiam was ze zdjęciami, może czymś się zainspirujecie :) Jest jeszcze jedna mała niespodzianka! Sklep Shein oferuje wam darmowe ubrania! Tutaj są zasady, a więcej szczegółów tutaj (klik).
OGRODNICZKI: KLIK
BUTY: HOUSE
KOSZULKA: SINSAY
----------------------------------------
WYNIKI KONKURSU:

Czyli... Sadi Art oraz Kasia Krawczyk! Gratuluję :) Proszę o kontakt na maila: jessislo@interia.pl Jeżeli zwycięzca nie odezwie się do mnie w ciągu 4 dni losujemy kogoś nowego. 
PRZY OKAZJI ZAPRASZAM NA NOWY PRZEGLĄD BLOGÓW (KLIK)!

43 comments :

  1. Ślicznie wyglądasz w tych ogrodniczkach <3!

    ReplyDelete
  2. Te ogrodniczki są cudne! Outfit świetny :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Bardzo Ci ładnie w tych ogrodniczkach *.*

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  4. Zazdroszczę, że będziesz mogła chodzić do szkoły w czymkolwiek chcesz :D mi wraz z 1 września ta swoboda ubioru się skończy, haha :D

    xoxo // mój blog

    ReplyDelete
  5. Ciekawa stylizacja :) Pierwszy raz widzę czarne ogrodniczki - bardzo mi się podobają!:)

    ReplyDelete
  6. Ale super wyglądasz! :) Fajne te ogrodniczki, ja sama chciałabym takie długie tylko, że zwykłe dżinsowe i bez dziur, przetarć itp. :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  7. świetny outfit :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Cudne zdjęcia ! <3

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Cudowne ogrodniczki! Też chce takie!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: stylizacja SHADES OF GREY - zapraszam!

    ReplyDelete
  10. Mam nadzieje, ze z Twoim zdrowiem wszystko ok :) i czekam na Twoje zmiany w stylizacjach :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Zdjęcia są śliczne, a outfit, mimo że prosty, to bardzo ładny :) dobrze, że nic Ci nie jest i wracasz do formy, mam nadzieję, że teraz jak zaczyna się ochładzać, to Twój stan zdrowia będzie się polepszał :*
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Świetne ogrodniczki! Ja mam dżinsowe ale jest tak beznadziejny materiał, że ledwo co się zginam :D haha (zamawiałam przez internet)
    Prześliczne zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  13. Nigdy mi się ogrodniczki nie podobały, ale te twoje to cudo!
    To dobrze, że wszystko w porządku ze zdrowiem.
    Pozdrawiam, Klaudia.
    mondialeenblanc.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. swietne zdjecia! zaraz zapoznam sie z zasadami :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Te ogrodniczki rzeczywiście wyglądają bardzo efektownie :) Nie wiem czemu ale te objawy, które napisałaś skojarzyły mi się z anemią, ba sama kiedyś ja miałam :o mój blog

    ReplyDelete
  16. Ale masz cudowne włosy! Jeju! *_*

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjeciowymi. :)
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Sunset over the sea'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/sunset-over-sea.html

    ReplyDelete
  17. Od dłuższego czasu chcę mieć ogrodniczki, ale nie mogę znaleźć dobrych na mnie, ani rozmiarowo ani żeby jakoś wyglądały... :/
    Ładnie wyglądasz! :)
    Objawy o których mówisz mogą oznaczać anemię, czyli niedobór żelaza we krwi, wiem, bo sama niestety mam. Zrób badania krwi jeśli jeszcze tego nie robiłaś. ;)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ślicznie wyglądasz w tych ogrodniczkach :) Cudne zdjęcia.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Świetne zdjęcia i cudne te ogrodniczki, gdzie je kupiłaś ?
    Jeśli możesz, to zerknij --> http://ikracodziennosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Za 2 lata chciałabym pójść na studia aktorskie i strasznie Ci zazdroszczę, że piszesz ten magazyn..Też bym chciała :'(
    A outfit sliczny! Ogrodniczki sama bym z chęcią nosiła! :D <3
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Gratuluję zwycięzcom konkursu!

    http://dancing-with-dreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Awww <3
    Nie ma nic złego w odcieniach szarości, bieli i czarnego. Ja sama jestem tego typu faworytką a moja szafa składa się w 70% z tych kolorów... Przynajmmniej nie mam problemów z dopasowaniem ;)

    ReplyDelete
  23. Piękne zdjęcia! *.*
    Świetna stylizacja, na pewno bardzo wygodna. Idealna do szkoły! :)
    Masz piękne włosy :*
    Będzie mi miło, jeżeli zajrzysz :)

    ReplyDelete
  24. Jeju wyglądasz w tych ogrodniczkach idealnie! :") Dobrze ze już lepiej się czujesz, ja przez te temperatury też nie czułam sie najlepiej i ciągle leciała mi krew z nosaXDD
    MÓJ BLOG-KLIK!

    ReplyDelete
  25. Świetne są te ogrodniczki! Kiedyś sobie kupię takie z dłuższą nogawką :)

    ReplyDelete
  26. Świetne zdjęcia i stylizacja! Super, że już się lepiej czujesz :)
    Buziaki! ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Zakochałam się w twoich ogrodniczkach, ja posiadam krótkie i jeansowe, ale może skuszę się też na dłuższą wersję ;)

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  28. Bardzo fajna stylizacja, jednak ja nie przepadam za noszeniem ogrodniczek na codień, raczej raz na jkiś czas na wiosnę czy lato :]
    Oczywiście kliknęłam!
    Zdjęcia bajeczne <333

    http://bywikkis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Świetny look. To dobrze , że czujesz się już lepiej :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  30. Super stylizacje, bardzk ciekawe posty, świetna oprawa graficzna, po ptostu fantastyczny blog!
    Jestem tu pierwszy raz, ale na pewno będę wchodziła systematycznie :)
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam: www.marysiawojcik.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.