August 19, 2015

BACK TO SCHOOL #1 | Jak wrocic z podwojna energia?

Hej kochani! Jak dobrze wreszcie przyjść tutaj, tak jak kiedyś z masą zdjęć. Wszystko zaczyna wracać na właściwe tory, mogę powiedzieć, że jestem zmotywowana do nowego roku szkolnego! Pewnie zastanawia was czy faktycznie chcę wrócić? Wcale. Mam jeszcze tyle planów, niewykorzystanych pomysłów, że chciałabym, aby wakacje trwały jeszcze chociaż miesiąc. Obiecałam wam serię "back to school", więc o to i jest! Kompletnie nie chciałam was powitać szkolnym haulem, ale jestem z dość pozytywnym, motywującym postem. Oczywiście jeżeli chcielibyście ujrzeć na blogu również moje szkolne zakupy - napiszcie w komentarzu. Dzisiaj pogadamy sobie troszkę o tym jak z uśmiechem zabrać się do nauki. Muszę przyznać, że sama jestem osobą strasznie pesymistyczną (a zawsze myślałam, że jest odwrotnie). Jak można było zauważyć po częstotliwości dodawania postów z moim zaangażowaniem do wszystkiego wokół bywa różnie. Poprzedni rok szkolny był dla mnie nie lada wyzwaniem, ale chcę, żeby następny był równie, a nawet bardziej produktywny. Pierwszym, moim najgorszym problemem jest niepotrzebny stres spowodowany zdecydowanie niepotrzebnymi sprawami. Parę dni temu, naprawdę bardzo przeżywałam powrót. Książki, nauka, kilkanaście testów, kartkówek, pytań w tygodniu, kompletny brak czasu na własne hobby i znajomych. Prawda, że brzmi strasznie? Najbardziej nierozsądną jednak rzeczą jest zamartwianie się na zaś. Nie mówię, że nauka jest łatwa, ale czasem trzeba trochę wyluzować i mówi wam to osoba wiecznie zestresowana, więc doceńcie to, haha! Pamiętacie jak w roku szkolnym mówiłam wam o moich problemach? Byłam zmuszona, żeby natychmiastowo wrzucić na luz. Ucząc się na każdy przedmiot, starałam się przerywać i robić rzeczy, które lubię. Na razie są wakacje, więc nie myślcie o nauce, ale cieszcie się ostatnimi chwilami wolności! :D Kolejny sposób, na zwiększenie pewności siebie co do lekcji, odpowiadania i kartkówek? Do szkoły, sali wchodźcie z pełnym uśmiechem, nie pozwólcie, żeby coś lub ktoś was rozpraszał, skupcie się na temacie jednocześnie utrzymując spokój. Nowy rok? Nowy start! Nie bójcie się nadchodzącej fali sprawdzianów. Żyjcie dniem i nie poddawajcie się! Mam nadzieję, że troszkę wam pomogłam :) Pamiętajcie... zero stwarzania sobie stresujących sytuacji = lepsze wyniki! Buziaki xx Na dole zasady kolejnego przeglądu blogów!
koszulka - reserved
spódnica - shein
kurtka - klik
buty - h&m (coachella collection)
-----------
Kochani! Pamiętacie ostatni przegląd blogów? Robimy drugie podejście! Jakie są zasady? Wystarczy zaobserwować mojego bloga i podać 6 cen rzeczy na dole. Postanowiłam zrobić oddzielny post, w którym polecę aż 4 blogi, powiem co mi się w nich podoba i co je wyróżnia. Blogi mogą być o każdej tematyce, a cztery, które przypadną mi do gustu zostaną tutaj wyróżnione :)



58 comments :

  1. Ślicznie wyglądasz na zdjęciach :) Ja nie boję się nowego roku, ekscytują mnie nowe wyzwania i wiem, że zrobię wszystko, żeby ten rok był jeszcze lepszy od poprzedniego ;)
    bluzka w paski-12,50$
    czarna bluzka-7,99$
    bluzka"dream...." 10,83$
    buty we wzorki - 27,33$
    buty w serduszka- 27,33$
    trzecie buty- 27,33$
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ale ładnie wyglądasz :*
    kasiaboryszkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja nawet chcę wrócić do szkoły, w tym roku nawet nie odczuwam stresu tylko podchodzę do tego na luzie :)
    Cudowne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie: carrieblogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. 1.$12.50
    2.$7.99
    3.$10.83
    4.$27.33
    5.$27.33
    6.$27.33

    Świetny post! Do szkoły najlepsze jest pozytywne podejście z odrobiną mamtowdupizmu, hahah ^^
    Mnie czeka w tym roku szkolnym egzamin gimnazjalny i martwienie się na zapas na pewno mi nie pomoże...
    Chciałabym zobaczyć twoje zakupy do szkoły i kolejne posty z tej serii :)
    Świetna stylizacja i zdjęcia :3
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  5. Ja już mam koszmary szkolne! Chyba przez to że 1 klasa technikum dla mnie była męczarnią, gdyż wpadłam chyba w depresję bo płakałam przez większość czasu a do szkoły chodziłam tylko po to by mieć tą obecność i jako tako zaliczyć sprawdziany przez co zawaliłam semestr ale w drugim się poprawiłam i to dużo :) mam nadzieję że ten rok będzie lepszy.
    Zapraszam na mojego bloga ♥ (kliknij)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja dopiero do trzeciej gimnazuj :) Życzę Ci powodzenia!

      Delete
  6. Przepiękne zdjęcia, ale na razie jeszcze nie chce myśleć o szkole :)
    Uczciwie poklikałam :)

    Zapraszam na nowy post, w którym opisuje czym dla mnie są trendy!
    Mogłabyś poświęcić mi kilka sekund na jeden klik w ostatnim poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    KLIK

    ReplyDelete
  7. $ 12,50; 7,99; 10,83; 27,33; 27,33; 27,33

    Nie wiem czy już kiedyś pisałaś, czy nie, ale w której klasie(profil) i szkole jesteś? :)

    Mnie czeka teraz maturalna klasa, ale w sumie jedyne czym sie przejmuje to biologia, chemia i matma, ale nie od razu zeby sie stresowac :) Pomimo ciągłego narzekania 'nie mam czasu na to i na to', to tak nnaprawdę wystaczy jedynie dobra organizacja i wszystko leci z górki.
    PS. Twoje włosy są niesamowite! Śliczne bbuty!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja dopiero w gimazjum :) Gimnajum Katolickie im. św. Stanisława Kostki ;)

      Delete
  8. Ja jestem pozytywnie nastawiona na zbliżający się rok szkolny. :)
    Pięknie wyglądasz! Genialne buty!
    Poklikałam.

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    ReplyDelete
  9. No troszkę mnie zmotywowałaś, choć wiem, ze sama często próbuję się zmoptywować przed rokiem szkolny. Przytłacza mnie troichę, ze zaraz bedzie trzeba kup[ować zeszyty itd :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Mam taką samą kurtkę!:) Ja jak na razie nie mysle o szkole wcale.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. US$ 5.30, US$ 4.37, US$ 3.21, US$ 4.83, US$ 14.32, US$ 6.45
    Biorę udział w konkursie.
    Piękne zdjęcia ♥. Szkoła w poprzednim roku dała mi nieźle w kość, ale w tym roku mam zamiar trochę odpuścić. Oczywiście nie zapominając o w miarę systematycznej nauce. :))

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. wiesz ja ide do szkolty dopiero w pazdzierniku a i tak sie troszke boje bo wiesz jednak to cos nowego ale dzieki twoim radom juz mi jest lepiej
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Przepiękne zdjęcia! Niestety rok szkolny zbliża się wielkimi krokami, więc trzeba przełamać stres, niechęć i wziąć się w garść! :D
    A ceny wyglądają tak: 1.US$12.50 2.US$7.99 3.US$10.83 4.US$27.33 5.US$27.33 6.US$27.33

    julia-karwowska.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  14. Ta kurteczka w połączeniu z tą sukienką wygląda cudnie , bez niej to taki zwyklaczek a tak to bardzo mi się podoba ;))

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. świetny post, jak zwykle :)
    http://sleek-week.blogspot.com/ <-- zapraszam!

    1. 109,32 zł
    2. 109,32 zł
    3. 109,32 zł
    4. 43,32 zł
    5. 31,96 zł
    6. 50 zł

    ReplyDelete
  16. Świetnie wyglądasz! :)
    Ja jak na razie jestem nawet pozytywnie nastawiona do szkoły i nauki (jak na razie haha) :D

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    ReplyDelete
  17. Poklikałam :)
    nr1 : $12.50
    nr2 : $7.99
    nr3 : $10.83
    nr4 : $27.33
    nr5 : $27.33
    nr6 : $27.33
    Czy mogłabyś poklikać również u mnie w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    ReplyDelete
  18. Mega mnie zmotywowałaś do powrotu do szkoły, bo uśmiech i pozytywne podejście to ważna rzecz! :)

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  19. Super zdjecia! Juz Ci mowilam ale co mi tam - kocham Twoje wlosy. Ja tez nie chce wracac do szkoly, ale kiedys trzeba. I nienzamartwiajmy sie na zas :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Zacznę od tego, że masz P.I.Ę.K.N.E włosy!!! 8 i 9 zdjęcie od dołu to moje ulubione. Piękny, szczery uśmiech. Mam nadzieję, że będę go widziała częściej.

    A co to tego "konkursiku" to podam ci i ceny i pewne dane aby udowodnić, że poklikałam ;) A więc:

    --> --> MÓJ BLOG: privetto.blogspot.com <-- <--

    a oto i reszta XD

    Koszulka Goodbye 12.50$
    DESCRIPTION
    Bust(cm) :108cm
    Shoulder(cm) :45cm
    Size Available :one-size
    Length(cm) :74cm
    Sleeve Length(cm) :26cm
    Season :Summer
    Pattern Type :Striped
    Sleeve Length :Short Sleeve
    Color :Black
    Material :Cotton
    Neckline :Round Neck
    Style :Casual

    2klik 7.99$
    DESCRIPTION
    Size Available :S,M,L,XL
    Length(cm) :S:66cm,M:67cm,L:68cm,XL:69cm
    Sleeve Length(cm) :S:19cm,M:20cm,L:21cm,XL:22cm
    Bust(cm) :S:88cm,M:92cm,L:96cm,XL:100cm
    Shoulder(cm) :S:40cm,M:41cm,L:42cm,XL:43cm
    Fabric :Fabric has no stretch
    Season :Summer
    Pattern Type :Printed
    Sleeve Length :Short Sleeve
    Color :Black
    Material :Polyester
    Neckline :Round Neck
    Style :Casual

    3klik 10.83$
    DESCRIPTION
    Size Available :S,M,L,XL
    Length(cm) :S:61cm,M:62cm,L:63cm,XL:64cm
    Sleeve Length(cm) :S:16.5cm,M:17.5cm,L:18.5cm,XL:19.5cm
    Bust(cm) :S:96cm,M:100cm,L:104cm,XL:108cm
    Shoulder(cm) :S:42cm,M:43cm,L:44cm,XL:45cm
    Fabric :Fabric has some stretch
    Season :Summer
    Pattern Type :Printed
    Sleeve Length :Short Sleeve
    Color :Black
    Material :Cotton
    Neckline :Round Neck
    Style :Casual

    4klik 27.33$
    DESCRIPTION
    Heel Height(cm) :3.5cm
    Pattern Type :Geometric
    Color :Multicolor
    Upper Material :Canvas
    Toe :Round Toe
    Style :Casual

    5klik 27.33$
    DESCRIPTION
    Heel Height(cm) :3.5cm
    Pattern Type :Print
    Color :White
    Upper Material :Canvas
    Toe :Round Toe
    Style :Casual

    i 6klik 27.33$
    DESCRIPTION
    Heel Height(cm) :3.5cm
    Pattern Type :Floral Print
    Color :White
    Upper Material :Canvas
    Toe :Round Toe
    Style :Casual

    ReplyDelete
  21. Ja z jednej strony tęsknie za szkołą a z drugiej tez chciałabym żeby wakacje trwały wiecznie. Ale mimo wszystko mam czystą świadomość, ze nie zmarnowałam ani dnia!


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  22. Cudowne zdjęcia! :)
    Co do postu - dałaś mi dużo do myślenia odnośnie tego stresu, bo przyznam, że sama jestem osobą bardzo stresującą się podczas jakiejkolwiek kartkówki czy sprawdzianu.
    Poklikałam :D
    1. - $12.50
    2. - $7.99
    3. - $10.83
    4. - $27.33
    5. - $27.33
    6. - $27.33
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Super pomysł z takim wybieraniem blogów, oczywiście biorę w tym udział!
    Oto wybrane przeze mnie sześć rzeczy:
    $5.53 - kombinezon
    $6.92 - kardigan
    $4.73 - koszulka
    $5.53 - t-shirt
    $6.45 - spódniczka
    $6.96 - jeansy

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  24. Dla mnie wakacje mogłyby trwać cały rok, wtedy rzeczywiście zatęskniłabym za szkołą. Ale w małym stopniu już tęsknię. Wszystko za sprawką nieproduktywnego spędzania czasu na lenieniu się i pewną osobą, z którą chciałabym się zobaczyć (noo, przede wszystkim chodzi o nią *niego*). ;) ^^

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Zgadam się, niepotrzebnie jest się stresować głupotami :D Przepiękne zdjęcia ♥ Nie do końca rozumiem o co chodzi o tymi cenami z dresslink, ale poklikałam szczerze we wszystkie linki :)

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST I DESIGN! KLIK ✿

    ReplyDelete
  26. całość prezentuje się nieziemsko oryginalnie :)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  27. Cudne zdjęcia! Ważne jest dobre nastawienie jeśli chodzi o powrót do szkoły :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Obiektywem nikkor 50mm 1.8 :)

    ReplyDelete
  29. Bardzo zmotywowałaś mnie tym postem! Ja w tym roku na pewno będę walczyć do końca i nie będę się poddawać :)
    Biorę udział w przeglądzie blogów :
    1. US $ 12.50
    2. US $ 7.99
    3.US $ 10.83
    4. US $ 27.33
    5.US $ 27.33
    6. US $ 27.33
    Obserwuję od dawna :)
    http://different0words.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ja też zawsze jestem strasznie zestresowana -,-

    1 - $12.50
    2 - $7.99
    3 - $10.83
    4 - $27.33
    5 - $27.33
    6 - $27.33

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  31. O tak! Ja w tamtym roku chyba za dużo się denerwowałam i stresowałam i to źle odbiło się na mojej nauce! W tym roku będzie całkiem inaczej. :) Śliczne zdjęcia ♥
    Oczywiście od dawna obserwuję :)
    1.$12.50
    2.$7.99
    3.$10.83
    4.$27.33
    5.$27.33
    6.$27.33
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  32. Także jestem zdania, że trzeba podejść do szkoły 'na luzie' i nie robić problemów tam gdzie ich nie ma + nie stresować sie nie potrzebnie. Czyli myślę, dokładnie jak Ty - haha! :) W stylizacji wyglądasz niesamowicie :)
    Uczciwie poklikałam.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  33. Ja teraz idę do liceum, więc będę musiała wziąć się porządnie do nauki, ale póki co jeszcze odpoczywam :) śliczne zdjęcia!
    1. $12.50 2. $7.99 3. $10.83 4. $27.33 5. $27.33 6. $27.33
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ja też zawsze podchodzę do wszystkiego ze stresem,który mnie aż zjada od środka,ale w tym roku postaram się to zmienić ;)
    1.$12,50
    2.$7,99
    3.$10,83
    4.$27,33
    5.$27,33
    6.$27,33

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2015/08/przeglad-sklepu-dresslink.html - Mogłabyś poklikać i pomóc? Czeka tam konkurs!

    ReplyDelete
  35. Świetny post! Chętnie zobaczę szkolny haul na Twoim blogu!
    Mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  36. Z chęcią zobaczę haul szkolny na twoim blogu :)
    Śliczne zdjęcia :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Kliknęłam: 12.50, 7.99, 10.83, 27.33, 27.33, 27.33
    W zamian za to, poklikasz u mnie? :)

    juliabloger.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Świetne zdjęcia! :) W szczególności to pierwsze- jest rewelacyjne!

    Zapraszam do siebie! Dopiero zaczynam :)
    http://yourinspiration77.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Już nie mogę sie doczekać twojego haul-u (nie mam pojęcia jak to sie odmienia) na rok szkolny xd

    mój blog - klik :)

    ReplyDelete
  40. Ja mimo że idę do nowej szkoły, liceum, to i tak podchodzę do tego na pełnym luzie. Co będzie to będzie, trudno:)
    www.niewychamowana.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Piękne zdjęcia! Ja w tamtym roku za bardzo się stresowałam, mam nadzieję, że w tym będzie lepiej :)
    1.$12.50
    2.$7.99
    3.$10.83
    4.$27.33
    5.$27.33
    6.$27.33
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  42. Również należę do osób, które lubią pozamartwiać się i panikować na zapas. Wystarczy, że pomyślę o szkole, a już mną telepie ;-;
    Mam nadzieję, że uda mi się to opanować i będę się mniej stresować ;)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  43. Jessi z każdą nową sesją coraz piękniejsza! *o* :)

    mój blog- [klik]♥

    ReplyDelete
  44. nie lubie sie zamartwac, ale i tak to robie 12,50 7,99$ 10,83$ 27,33$ 27,33$ 27,33$

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Bardzo motywująca notka! Ja akurat jestem BARDZO podatna na stres, przez co uśmiech w szkole jest dla mnie nie lada wyzwaniem. Ale wiesz co? Masz rację. Nowy rok, nowy start. Będę się częściej uśmiechać i spełniać marzenia! Dziękuję, po tej notce mam więcej siły na nowy rok! :)

    Pozdrawiam,
    Life by teen- zapraszam! [KLIK]

    ReplyDelete
  46. Dziękuje za motywacje! Piękne masz włosy! Ps. Zrób haul z rzeczami do szkoły, pozdrawiam!

    ReplyDelete
  47. Tak jak napisałaś, chyba najważniejsze to się nie stresować i znajdować czas na swoje pasje :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Świetny post. Chcemy zobaczyć haul z rzeczami do szkoły :)
    1/ $12.50
    2/ $7.99
    3/ $10.83
    4/ $27.33
    5/ $27.33
    6/ $27.33
    beautifulsees.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. kurteczka jest mega <3
    PS.
    masz może konto na vinted ;)
    ------------------------------------------------------zapraszam-------------------------------
    http://quite1simple.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Bardzo ładne zdjęcia <333
    Cieszę się, że napisałaś o tym post, bo ja mam zawsze problem ze stresem :]
    1. 16.25$
    2. 10.39$
    3. 14.08$
    4. 35.53$
    5. 35.53$
    6. 35.53$
    Cena kurteczki jeansowej --> 32.72$

    http://bywikkis.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.