July 14, 2015

sometimes it's just gonna hurt

Macie czasem tak, że czujecie się kompletnie do niczego i nie macie na nic ochoty? Do mnie ostatnio przyszły jakieś takie negatywne emocje. Trochę się zmieniłam i na ogół staram się dostrzegać same pozytywny w niektórych sytuacjach, ale ostatnie dni naprawdę mnie dobijają. Nie mam siły kompletnie na nic, a wakacji w ogóle nie czuję. Na szczęście szykuje się coś, co napewno poprawi mi humor. Widzę się z dziewczynami z Jessmili! W mojej głowie jest tyle myśli. Z jednej strony trochę się stresuję, ale bardziej nazwałabym to podekscytowaniem. Nie mogę się doczekać. Przez akcję bardzo się do nich przywiązałam i już trochę tęsknię. Moim marzeniem było spotkanie kogokolwiek z Jessmili, a teraz zobaczę współtwórczynię Emilię oraz Karolinę, która wydaje się taką kochaną osóbką. Napewno przygotuję dla was post ze spotkania. O to się nie martwcie! Pragnę również poinformować, że będziecie mogli nas spotkać!Mam nadzieję, że ktokolwiek przyjdzie się chociaż z nami przywitać. Chcemy was spotkać! 

WIDZIMY SIĘ 17 LIPCA O GODZ. 12:00 POD GITARĄ HARD ROCK CAFE!

Ostatnia sesja była dla mnie naprawdę fajną przygodą. Na życzenie pewnego sklepu (klik) miałam przygotować stylizację w stylu boho. Muszę przyznać, że ten styl bardzo mi się podoba. Kojarzy mi się z festiwalami, zachodzącym słońcem i ogniskiem na plaży. Niestety moja szafa nie jest w zaopatrzona w wiele rzeczy tego typu, więc musiałam się nieźle naszukać, żeby coś wybrać. Wyobraźcie sobie jak wygląda mój pokój, kiedy wszystkie ubrania leżą na ziemi. Muszę kiedyś zrobić zdjęcie tego zjawiska! :D Jak wyobrażałam sobie tą sesję? Spokojny klimat, chowające się słoneczko, a wręcz pómrok i delikatna mimika twarzy. Chyba nawet nam wyszło! Weronika jest jedyną osobą, przy której tak bardzo czuję się luźno przed aparatem, dlatego chyba te zdjęcia tak mi się podobają. Dajcie znać co wy o nich sądzicie! :) Na dole pokażę wam też inne przykłady ubrań boho. Macie szansę na promocję waszych blogów!
Podajecie ceny rzeczy na dole! Nie musicie podawać wszystkich, ale to zwiększa waszą szansę na umieszczenie w następnym poście. Wybieram blogi raczej mało popularne, które w jakiś sposób przyciągną moją uwagę :) 

57 comments :

  1. Mam nadzieję, że uda mi się dotrzeć na spotkanie, mam do pokonania ok. 200 km, wiec mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli. :)
    Pozdrawiam, aleksandraq.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Niestety nie bede na spotkaniu, chociazt chciałabym i to bardzo :)
    agataweranika.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. 1. 23,99 $
    2. 11,99 $
    3. 13,99 $

    Świetny blog, zapraszam również do mnie, jak będziesz miała chwilkę, ponieważ dopiero zaczynam i cieszyłabym się z twojej opinii :)

    http://teyzz.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja też w ogóle nie czuję tych wakacji i mam wrażenie, że je marnuje... Chętnie przyszłabym na spotkanie ale mam trochę daleko :(
    Zdjęcia mają świetny klimat - zahipnotyzowały mnie! ♥
    Te spodenki to cudo *-*
    Wszystko pięknie poklikane ^^
    1.$23.99
    2.$11.99
    3.$13.99
    4.$15.59
    5.$21.99

    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  5. Wszystko ok, ładnie nawet, ale nie nazwałabym tego stricte boho :)

    ReplyDelete
  6. bardzo ładne zdjęcia :) udanego spotkania! :)

    ReplyDelete
  7. Mnie niestety nie będzie, za daleko niestety. Może zorganizujesz kiedyś spotkanie w Krakowie albo Kielcach?
    Mój blog - kliknij

    ReplyDelete
  8. Przepiękne zdjęcia! Mi też styl boho kojarzy się z festiwalami i zachodzącym słońcem :)
    Śliczna stylizacja <3
    1 - $23.99
    2 - $11.99
    Niestety nie będzie mnie na spotkaniu, za daleko :(
    Pozdrowionka ^^
    Zapraszam na konkurs! KONKURS |KLIK|
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  9. Fajnie, że spotkacie się z dziewczynami, mam nadzieję, że właśnie wtedy odczujesz wakacje :) Ja lekko je odczuwam, ale mam nadzieję, że to szybko się zmieni. Masz piękny uśmiech :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetne zdjęcia :)
    soelliee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Przepiękne zdjęcia ;)
    $23.99
    $21.99
    $15.59
    $11.99
    $13.99

    ReplyDelete
  12. Jeju ten uśmiech, najcudowniejszy na świecie *.*
    1. $23.99
    2. $11.99
    3. $13.99
    4. $15.59
    5. $21.99
    beautifulsees.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  13. Śliczne zdjęcia <3

    Ceny:
    1- 23.99$
    2- 11.99$
    3- 13.99$
    4- 15.59$
    5- 21.99$

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. slicznie wygladasz, bardzo naturalnie! jesli chodzi o spotkanie to chetnie bym przyszla, ale do Warszawy mam setki kilometrow i taki spontaniczny wyjazd teraz akurat w gre nie wchodzi :( byc moze nastepnym razem mi sie uda :*

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  15. Ja ostatnio ciągle czuję się przybita, do niczego itp. i wakacji również niestety nie czuję :/
    Świetne zdjęcia, bardzo mi się podobają! :)

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    ReplyDelete
  16. Ja niestety nie mogę przyjechać, ale czekam na relacje tu :D
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam Twoje sesje. Myślałaś kiedyś o zostaniu modelką? Super kolory, super.. opalenizna? ^-^
    $23.99 | $11.99 | $13.99 | $15.59 | $21.99

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    ReplyDelete
  18. Niestety nie będzie mnie na tym spotkaniu ;-;
    Cudowne zdjęcia ♥
    Poklikałam! :)
    1. $ 23.99
    2. $ 11.99
    3. $ 13.99
    4. $ 15.59
    5. $ 21.99
    Pozdrawiam :*
    Poklikasz u mnie w linki?
    http://rikaa-blog.blogspot.com/2015/07/wish-list-lucluc.html

    ReplyDelete
  19. Sceneria i klimat boho jest, ale w stroju średnio go widać, jak na moje oko. ;)
    Czekam na relację ze spotkania, jestem ciekawa ile Was będzie itp. Ja niestety nie mogę sobie pozwolić na taki wyjazd, mam kilkaset km od Warszawy.


    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  20. Niestety nie mam możliwości być na spotkaniu. Zdjęcia są genialne :)

    ReplyDelete
  21. Super zdjecia i stylizacja, zycze Wam milego spotkania!! <3
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  22. świetne zdjęcia, a spotkanie gdzie jest, bo nie widzę miasta, ale może ślepa jestem, a czytałam dwa razy

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Mam nadzieję, że humor Ci się poprawi i zaczniesz czerpać radość z wakacji! Bardzo chciałabym być na spotkaniu, niestety nie dam rady przyjechać. Świetne zdjęcia!
    1. 23.99
    2. 11.99
    3. 13.99
    4. 15.59
    5. 21.99
    POZDRAWIAM, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  24. Jestem wielką fanką stylu boho. Zdjęcia są świetne, a ty wyglądasz rewelacyjnie :))
    $23.99 | $11.99 | $13.99 | $15.59 | $21.99

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Super post :) Ja dopiero zaczynam swojego bloga, więc zapraszam http://magdalenas-world.blogspot.com/, bardzo bym się ucieszyła gdyby ktoś go przeczytał :)

    ReplyDelete
  26. Jesteś taka śliczna :) Zdjęcia są cudowne a poznałam Cię dzięki akcji Jessmilia :) Miłego spotkania :)

    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  27. Ale jesteś śliczna!:)
    http://mycolourslife.blogspot.com/ <- zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  28. Niestety nie będę na spotkaniu, bo za daleko ;c Mam nadzieję, że będzie jeszcze kiedyś jakaś okazja by cie spotkać!
    Świetne zdjęcia! ;3
    1- $23,99
    2-$11,99
    3- $13,99

    Pozdrawiam! ♥
    ♦ Dream-destinationn.blogspot.com -Kliik! ♦

    ReplyDelete
  29. Mega stylizacja! ♥
    Przy złotych tam będziecie? Na 90 procent przyjdę :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  30. Zdjęcia są cudowne. Miłego spotkania z dziewczynami z Jessmili :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Zjawiskowo wyglądasz, zdjęcia wyszły na prawdę prześlicznie ! Miłego spotkania :)

    ReplyDelete
  32. Jejku jakie śliczne zdj! Z chęcią bym przyjechała do Wawy, ale niestety już mam plany na ten dzień, ale może jeszcze kiedyś się poznamy :*

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napewno! Mega miło będzie Cię poznać ;)

      Delete
  33. Witaj Jessica,
    Ja to czasem kompletnie nie mam siły do internetu, a co do negatywnych emocji radzę na przyszłość zamykać drzwi, są bardzo natrętne!
    Mnie to chyba nie będzie pod gitarą, napięty mam grafik, ale możecie pozdrowić Sławka!
    http://marcepanowebanie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Szkoda, że nie mogę być na tym spotkaniu :/ Przepiękne są te zdjęcia! :)
    1. $23.99
    2. $11.99
    3. $13.99
    4. $15.59
    5. $21.99

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete
  35. Uwielbiam styl boho, więc ta stylizacja od razu przypadła mi do gustu :)


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  36. boho stalo sie ostatnio bardzo modne :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Fajne zdjecia :)
    Poklikalam
    1. $23.99, 2.$11.99, 3.$13.99, 3.$15.59, 4.$21.99

    ReplyDelete
  38. Za daleko mam.
    Przecudowne zdjęcia! <3
    1- $23.99
    2- $11.99
    3- $13.99
    4- $15.59
    5- $21.99
    Ładne rzeczy (:

    Mam prośbę. Pani z Dresslink zaproponowała mi współpracę, pomożesz mi? Poklikasz w linki? Bardzo proszę! Za wszystko się odwdzięczam ♥ Mój blog :) klik <3

    ReplyDelete
  39. Jakie boskie shorty! <33

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. szkoda ze akurat jutro jestem w pracy, tak to bym wpadla!
    olabrzeska.pl

    ReplyDelete
  41. Piękne zdjęcia!

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Super wyglądasz i świetne pazurki ;)

    ReplyDelete
  43. zdjęcia wyszły nieziemsko! *.*
    poklikałam we wszystkie linki (ceny po kolei: 23,99$; 11,99$; 13,99$; 15,59$; 21,99$)

    http://withmyownfeather.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Szkoda, że mnie nie było:((
    Genialne zdjęcia, cudowne spodenki :*

    Mój blog, zapraszam- kliknij✿

    ReplyDelete
  45. Świetne zdjęcia i bardzo ładne włosy*.*
    1.$23.99
    2.$11.99
    3.$13.99
    4. $15.59
    5.$21.99
    zapraszam do siebie :) - http://jule3ka.blogspot.de

    ReplyDelete
  46. zdjęcia są idealne ;)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    ReplyDelete
  47. Świetna stylizacja! Bardzo ładna sesja utrzymana w takim specyficznym klimacie :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  48. 1. $23.99,2.$11.99 3.$13.99 4.$15.59 5.$21.99
    zajrzyj!

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.