July 21, 2015

Nie wpadaj w wir blogowych zmartwien + maly konkurs

Nie wiem ile razy to powtórzę, ale "jestem osobą, która wszystkim się stresuję". Bla, bla, bla.. To już wiecie. W ostatnim czasie mam wrażenie, że bardzo angażuję się w bloga. Staram się, żeby wszystko było na czas i w jakości, którą ja chciałabym widzieć na innych blogach. Czasem nie wychodzi tak jak chcę, ale to już jest chyba siła wyższa. Nie chcę wyrzucać na blogu swoich wielkich żali, ale cały czas wydaje mi się, że coś wam się tutaj nie podoba. Sama nie wiem czemu, ale moja samoocena niestety w ostatnim czasie bardzo spadła. Nie chcę się niepotrzebnie dobijać i wiecie co? Spotkanie z Anią kompletnie odmieniło mój pogląd na bloga, czytelników statystyki. Uświadomiłam sobie, że niezależnie od wyników mojej pracy, chcę to robić. Chcę robić zdjęcia, obrabiać je, pisać tekst, móc z wami pisać, odpowiadać na pytania, pokazywać się w internecie. To jest mój świat. Prowadzenie bloga to otworzenie drzwi na wiele nowych znajomości, eksperymentów, doświadczeń. Mam wrażenie, że nigdy się z tym do końca nie rozstanę. Nawet jeżeli coś mi nie wyjdzie, jeżeli totalnie się załamię, zostanie jakaś namiastka "Jessica Słoniewska Blog". Wasza aktywność daje mi ogromną energię. Wiecie co? Kiedyś ktoś zapytał mnie czy  będąc cukiernikiem, gdyby nikt nie jadł moich babeczek, nadal bym je piekła? Odpowiedź była oczywista, a brzmiała ona "nie". Jednak zastanawiając się nad głębszym sensem tego wszystkiego, dochodzę do wniosku, że nawet gdybym czytało mnie 5 osób i dawałabym im coś więcej niż tylko tekst, robiłabym to. Chcę podziękować, że jesteście, nie zważając na to ile was jest. Muszę przyznać, że naprawdę was kocham. Cieszę się, że mogę czytać komentarze i po prostu poznawać waszą opinię na różne tematy. Mam nadzieję, że kiedy będę dorosła, mój blog rozwinie się na tyle, że będzie was o wiele wiele więcej, a ja będę szczęśliwa, że mogę was spotykać. Może na razie są to tylko ogromne plany do realizacji, błahe marzenia, ale jednak coś w tym jest. Głęboko w to wierzę :) Trzymajcie się xx 
SUKIENKA: KLIK
------------
Hej kochani! Dzisiaj przygotowałam dla was coś specjalnego. Jakie są zasady? Wystarczy zaobserwować mojego bloga i podać 6 cen* wybranych rzeczy ze sklepu (klik). Postanowiłam zrobić oddzielny post, w którym polecę aż 4 blogi, powiem co mi się w nich podoba i co je wyróżnia. Blogi mogą być o każdej tematyce, a cztery, które przypadną mi do gustu zostaną tutaj wyróżnione :)
*podanie większej ilości cen powiększa waszą szansę na wygraną

1klik / 2klik / 3klik / 4klik

5klik / 6klik / 7klik / 8klik

52 comments :

  1. Jak dla mnie twój blog już jest idealny. Jesteś dla mnie inspiracją i bardzo lubię czytać twojego bloga. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się ciebie poznać, bo na zdjęciach wydajesz się mega sympatyczną i miłą dziewczyną <3 Pozdrawiam :)

    1- 4.14$
    2- 5.99$
    3- 5.53$
    4- 4.37$
    5- 5.07$
    6- 5.07$
    7- 5.99$
    8- 4.37$
    Bloga obserwuję już od dawna :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jej, my Ciebie też kochamy <3 Kochamy Twoje posty i zdjęcia. Bardzo chciałabym Cię poznać, z Twojego bloga wynika, że jesteś mega pozytywną i wspaniałą osobą. Wierzę, że Twoje marzenia spełnią się. Śliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się to, że na większości z nich masz szczery uśmiech. Pozdrawiam!
    Obserwuję, już od dawna ;)
    Biały crop $4.14
    Czarny crop $5.99
    Koszulka w paski $5.93
    Bluzka z frędzelkami $4.37
    Bluzka z długim rękawkiem w paski $5.07
    Czarna bluzka z koronką $5.07

    ReplyDelete
  3. $ 4.14 | $ 5.99 | $ 5.53 | $ 4.37 | $ 5.07 | $ 5.07 | $ 5.99 | $ 4.37 :)
    Blogować powinno się z przyjemności a pisać o rzeczach, którymi się interesujemy. Jedyną rzeczą, którą większość blogerów sobie wmawia, że posty muszą pojawiać się regularnie. Ja mam na to nieco inne spojrzenie. Nie traktuję tego jak pracy, a bardziej jak hobby. Dodaję, kiedy mam o czym pisać, bo na siłę nic z tego nie wyjdzie, a wymuszonego szajsu nie chcę dodawać. :) I tak od kilku miesięcy wszystko się sprawdza, bo zawsze znajdę jakiś temat i wyjdzie jakoś ciekawie. :)

    ~ Mój blog

    ReplyDelete
  4. Jesteś tak pozytywną i miłą osobą, że to ty poniekąd skłoniłaś mnie do założenia bloga. Miałam zaszczyt spotkać Cię, na żywo i jesteś równie mądrą i poukładaną dziewczyną.Regularnie przeglądam i inspiruję się twoim światem i internecie. Oczywiście poklikałam.Całuję i pozdrawiam :*
    http://queenoflife5.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. 4,14$
    5,99$
    5,53$
    4,37$
    5,07$
    4,37$

    a zaobserwowalam wczesniej

    ReplyDelete
  6. Wszystko na Twoim blogu jest bardzo fajnie :)Mi też czasem zdarza się być niezadowoloną z własnych blogowch poczynań - czasem zdjęcia w pośpiechu będą nieatrakcyjne, czasem wkradnie się jakiś błąd, niedociągnięcie, ale mam nadzieję, ze wszyscy są w stanie to zrozumieć. :) chociaż świat sieci jest bardzo zawistny.

    ReplyDelete
  7. Z każdego niedociągnięcia możemy wyciągnąć naukę, żaden blog nie jest idealny :) moj blog

    ReplyDelete
  8. W kolejności jak na zdjęciu: 4,14$, 5,99$, 5,53$, 4,37$, 5,07$, 5,07$, 5,99$, 4,37$ :-)
    Co do Twojego wpisu, to uważam, że nawet jeśli mielibyśmy jednego czytelnika to warto dla niego coś robić, bo jest dla nas ogromnym wsparciem :-) ja kocham blogowanie, swoje blogi piszę już od 9lat i jestem z tego bardzo zadowolona :-)

    ReplyDelete
  9. Świetny post :)
    Ceny:
    1. 4.14
    2. 5.99
    3. 5.53
    4. 4.37
    5. 5.07
    6. 5.07
    7. 5.99
    8. 4.37

    ReplyDelete
  10. Jesteś śliczna! :)
    Nie powinnaś się niczym takim przejmować, twój blog jest bardzo fajny, miły do poczytania i ma naprawdę wiele zalet! ;)
    Poklikałam!
    1. $ 4.14
    2. $ 5.99
    3. $ 5.53
    4. $ 4.37
    5. $ 5.07
    6. $ 5.07
    7. $ 5.99
    8. $ 4.37
    Świetne rzeczy wybrałaś, pozdrawiam! ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. + mój blog:
    soelliee.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Nawet nie waż się załamywać lub usuwać tego bloga! Wszystko co piszesz i dodajesz, jest dla mnie inspiracją i cały czas dążę do ideału blogerki jakim dla mnie jesteś ty (nie śmiej się ale to prawda). Świetna sukienka - $16.67
    1.$ 4.14
    2.$ 5.99
    3.$ 5.53
    4.$ 4.37
    5.$ 5.07
    6.$ 5.07
    7.$ 5.99
    8.$ 4.37

    Obserwuję i pozdrawiam (i zakazuje ci się załamywać)
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  13. ostatnio towarzysza mi dokladnie takie same uczucia! staram sie, wyciskam siodme poty, jestem systematyczna, a tu brak efektow, a nawet spadek statystyk! ale tez sobie uswiadomilam, ze radosc z bloga nie jest tylko, gdy sie wybijesz, wtedy to nie ma sensu, zakladajac bloga nie wiedzialam nawet, ze mozna sie wybic. Radosc daje mi samo pisanie, robienie zdjec, czytanie komentarzy, znajdowanie nowych blogow, takich jak Twoj, ktore naprawde warto czytac :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  14. Mnie twój blog po części inspiruje i motywuje. Ostatnio też miałam chwile, kiedy nie podobało mi się to co robiłam i miała wrażenie, że nikomu nie podoba się to, co robię. Nie potrafiłabym rozstać się z blogiem, wiec teraz robię wszystko, co w mojej mocy, żeby posty były ciekawe.
    xx aleksandraq.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Wspaniały i mądry post :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam twojego bloga, masz wszystko dopracowane. Wszystko musi być idealnie, równo zdjęcia, tekst :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  17. U mnie nie zawsze jest czas na dopracowanie wszystkiego co chce kiedy dodaje post :) Staram się to poprawiać jak tylko mi się przypomni ;p Nie sądze też, że jest to dla mnie wielkim zmartwieniem, u mnie zawsze dominują zdjęcia i jest malo do czytania ;D


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ja również ostatnio mocno przyłożyłam się do bloga, co chwila zmieniam design, usuwam, lub poprawiam posty, ciągle chcę aby było jak najlepiej a efekty rzadko dostrzegam. Wiadomo, każdy stara się aby to jego blog był oryginalny i zdobywał nowych czytelników :)
    Pierwsze sześć cen:
    1.US$ 4.14
    2.US$ 5.99
    3.US$ 5.53
    4.US$ 4.37
    5.US$ 5.07
    6.US$ 5.07
    i mój blog ;) -http://asia-asiaablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Myślę, że każdemu zdarza. Ja Twojego bloga bardzo lubię i widać, że wkładasz w niego dużo ciężkiej pracy. :)
    Ceny ubrań:
    1. 4.14 $
    2. 5.99 $
    3. 5.53 $
    4. 4.37 $
    5. 5.07 $
    6. 5.07 $
    7. 5.99 $
    8. 4.37 $
    atramkablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ja też często nie jestem zadowolona z tego, co napisałam. Staram się pisać tak, żeby w pełni mnie to satysfakcjonowało, ale nie zawsze mi się to udaje.
    Za niedługo 'porzucam' blogowanie. Będzie mi się trudno z tym rozstać, ale takie są koleje naszego życia... :)

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  21. Twój blog jest na prawdę świetny, dopracowany, zawsze spotkam się u Ciebie z wartościowym tekstem i świetnymi zdjęciami! :)

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    ReplyDelete
  22. Śliczna sukienka, cudowne zdjęcia :*
    Też ostatnio moja samoocena trochę spadła, ale dalej chcę prowadzić bloga bo jest to coś co kocham robić i gdybym przestała jestem pewna, że mega mi by tego brakowało :)
    Obserwuję od dawna jako: Lusia
    1. $4.14 | 2. $5.99 | 3. $5.53 | 4. $4.37 | 5. $5.07 | 6. $5.07 | 7. $5.99 | 8. $4.37

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga- kliknij♥

    ReplyDelete
  23. Dzięki Tobie zrozumiałam, że nie liczą się tak naprawdę statystyki, a prawdziwi czytelnicy. Wcześniej dołowała mnie mniejsza ilość komentarzy, wyświetleń. A teraz? Patrząc na to z innej strony, mimo wszystko cieszę się, że mam dla kogo pisać. Mam garstkę czytelników, którzy mnie czytają.
    Masz cudownego bloga, z niecierpliwością czekam na nowe posty.
    Mój blog

    ReplyDelete
  24. + Oto ceny rzeczy:
    1. 4.14$
    2. 5.99$
    3. 5.53$
    4. 4.47$
    5. 5.07$
    6. 5.07$
    7. 5.99$
    8. 4.37$
    Mój blog

    ReplyDelete
  25. Twój blog jest świetny. Jest , też blogiem, który jest dla mnie pewnego rodzaju inspiracją:)
    Mój blog

    ReplyDelete
  26. Naprawdę świetny post i cudowne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie!
    http://julia-karwowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. To cudowne, że blog tyle dla ciebie znaczy. Pamiętaj, że my, twoi czytelnicy, zawsze będziemy cię wspierać. :)
    Ceny:
    Rzecz 1: US$ 4.14
    Rzecz 2: US$ 5.99
    Rzecz 3: US$ 5.53
    Rzecz 4: US$ 4.37
    Rzecz 5: US$ 5.07
    Rzecz 6: US$ 5.07
    Rzecz 7: US$ 5.99
    Rzecz 8: US$ 4.37
    think-poositive.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Jejku jak Ty jesteś śliczna :)
    1. $ 4.14
    2. $ 5.99
    3. $ 5.53
    4. $ 4.37
    5. $ 5.07
    6. $ 5.07
    7. $ 5.99
    8. $ 4.37

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    be-careful-of-what-you-do.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. cudowna jest ta sukienka i post oczywiście dopracowany w każdym szczególiku, zgadzam się z komentarzami u góry bo wszystko już zostało wymienione!
    1- 4.14
    2- 5.99
    3- 5.53
    4- 4.37
    5- 5.07
    6- 5.07
    7- 5.99
    8- 4.37

    Pozdrawiam ♥
    pisanepasja.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  30. Może to głupie ale o co chodzi z podawaniem cen?

    ReplyDelete
  31. Twój blog jest naprawdę świetny! Zawsze masz takie ładne zdjęcia i ogółem wszystko 'dopięte na ostatni guzik' :)
    1 - US$ 4.14
    2 - US$ 5.99
    3 - US$ 5.53
    4 - US$ 4.37
    5 - US$ 5.07
    6 -US$ 5.07

    Pozdrowionka ^^
    Zapraszam na konkurs! KONKURS |KLIK|
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  32. Zawsze musisz coś super napisać, uwielbiam przeglądac strone główną blogger' a i widzieć, że coś dodałaś:)
    1/ $6.01
    2/ $8.69
    3/ $8.02
    4/ $6.34
    5/ $7.35
    6/ $7.35
    7/ $8.69
    8/ $6.34
    Nie wiem czy to ta waluta, bo miałam ustawione na polskie :)
    beautifulsees.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Dopiero teraz wpadłam na Twojego bloga ale widać, że jesteś pozytywną dziewczyną! :)
    Obserwuję :)

    Zapraszam serdecznie do siebie! : *
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Ja staram się mieć posty dopracowane, ale nadal nie wiem czy są perfekcyjne. :)
    Śliczne zdjęcia! <3
    http://piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  35. W sumie..Twój post i mi dał do myślenia..Statystyki itp. nie są najważniejsze..Moje w wakacje spadają, ale mimo to nadal piszę i nie przestanę!
    Super zdjęcia! :)
    Ceny (ale chyba nie po kolei):
    5,07$
    5,53$
    5,07$
    5,99$
    4,37$
    4,14$
    5,99$
    4,37$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Jezuuu czytałam ten post i on jest mega * - * obserwuje cie i jak już będę miała możliwość wejścia na bloggera to dodam cie do mojej listy ulubieńców

    ReplyDelete
  37. Ja staram się aby wszystko na moim blogu było idealne, ale wiadomo nie zawszę się udaje. Przecudne zdjęcia ♥

    Ceny:
    1. zł16.50
    2. zł23.88
    3. zł22.04
    4. zł17.42
    5. zł20.21
    6. zł20.21
    7. zł23.88
    8. zł17.42
    + obserwuję jako Luviia

    ✿ luviia.blogspot.com `KLIK! ✿

    ReplyDelete
  38. Super zdjecia <3 masz rację nie powinnaś ciągle się tym zmartwienie a na pewno kiedyś Twój blog będzie jeszcze bardziej rozpoznawalny :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Cześć! Nominuję Cie do LBA! Więcej informacji u mnie na blogu: www.kadamowska.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  40. Twój blog jest świetny i z czasem na pewno jeszcze bardziej się rozwinie :)

    1. $4.14
    2. $5.99
    3. $0.01
    4. $4.37
    5. $5.07
    6. $5.07
    7. $5.99
    8. $4.37

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Wyglądasz cudownie! *-*
    Dobrze, że sobie przypomniałaś jaką wartość posiada blogowanie ♥

    ReplyDelete
  42. Super sukienka i ładne zdjęcia :) Nie poddawaj się :)

    www.kolorowypingwin.pl

    ReplyDelete
  43. 1 - $4,14
    2 - $5,99
    3 - $0,01
    4 - $4,37
    5 - $5,07
    6 - $5,07
    7 - $5,99
    8 - $4,37

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Śliczne zdjęcia i świetny post jak zawsze! <3

    1. $4.14
    2. $5.99
    3. $0.01
    4. $4.37
    5. $5.07
    6. $5.07
    7. $5.99
    8. $4.37

    http://byjolanta.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Cudowny post. Masz idealnego bloga i jeszcze te cudne jak zawsze zdjęcia :) klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Osiągnęłaś już bardzooo dużo. Masz wielu na pewno wspaniałych obserwatorów, czytelników - zyskałąś ich dzięki swojej ciężkiej pracy. Wchodząc na Twój blog, widać, że jest prowadzony przez profesjonalną bloggerkę, która przywiązuje ogromną wagę do tego, jakiej jakości są zdjęcia, o jakiej tematyce jest post. Wygląd bloga jest wprost idealny. Jestem osobą u której ciężko trafić w gust, Twój blog jest jednak inny, oryginalny - naprawdę mogę szczerze przyznać, że bardzo mi się podoba. :) Życzę Ci jeszcze większych sukcesów. Mam nadzieję, że jeszcze długoo będziesz tu z Nami. :) Mam jeszcze takie małe pytanko. Czy byłaby możliwość zrobienia wyglądu bloga przez Ciebie? Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź. :)
    Ceny rzeczy:
    1- 4.14$
    2.5.99$
    3.5.53$
    4.4.37$
    5.5.07$
    6.5.07$
    7.5.99$
    8.4.37$
    Pozdrawiam cieplutko!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.