July 11, 2015

Memories on the wall

Szum lasu, zachodzące słońce, przyjaciele.. Zawsze szukałam idealnego sposobu na pokazanie moich wspomnień. Nie da się ukryć, że jedyną rzeczą jaka przetrzyma wszystko, przypadkiem nie usunie się z dysku komputera są wywołane zdjęcia. Będąc w Warszawie udało mi się odwiedzić sklep Tiger, w którym się totalnie zakochałam! Retro gadżety, kolorowe akcesoria, zabawki i nawet jedzonko. To wszystko możecie tam znaleźć. Sklep jest genialny i bardzo żałuję, że nie ma go w moim mieście. Korzystając z okazji postanowiłam kupić parę rzeczy, które będę mogła wykorzystać do zdjęć na bloga. Zaprezentuję wam może trochę już popularny pomysł, ale ma on na celu pokazać też gdzie znajdziecie rzeczy do jego realizacji.

POTRZEBNE RZECZY:

  • gwoździe lub taśma do ścian
  • zdjęcia
  • sznurek
  • spinacze
Co do gwoździ.. Jeżeli chcecie aby wasza dekoracja nie była w tym miejscu na stałe, możecie kupić specjalną taśmę dwustronną przystosowaną do ścian. Moje gwoździe zostały po obrazkach, więc mogę je wykorzystać.

SZNUREK I SPINACZE: TIGER
ZDJĘCIA ZOSTAŁY WYWOŁANE PRZEZ CUDOWNĄ FIRMĘ PIKCZERSBOX.PL :)

INSTRUKCJA:

Zaczynamy od zawiązania sznurka na gwoździach, w moim przypadku jeden supeł na każdym z nich. Odcinamy pozostałości. Zostaje nam tylko przypiąć nasze zdjęcia i gotowe!

A tutaj mój mały pomocnik! :D
Dajcie znać czy podobają wam się posty tego typu :)



41 comments :

  1. Jejku jaki świetny pomysł i jak to ślicznie wygląda! *.*
    beautifulsees.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Super post, pięknie Ci to wyszło.
    Tak szczerze, mieszkam niedaleko Warszawy i chyba odwiedzę ten sklep, o którym mówiłaś, bo te spinacze są cudowne *.*

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetny pomysł na takie ozdoby. Na pierwszym zdjęciu wygląda jak z tumblr! :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Świetny pomysł na takie ozdoby, wygląda bardzo estetycznie :)

    ReplyDelete
  5. Super to wyglada! Musze sprawdzic czy jest Tiger w Krakowie
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Pomysł na ozdobienie ściany po prostu cudoo!!
    Oby więcej takich postów! :D
    Pozdrawiam, Piankaofstyle :)

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam DIY i wszystko podobne! Twój pomysł widziałam wiele razy, ale jeszcze z niego nie skorzystałam :(
    Zdjęcia wyszły ci świetne! (rzeczywiście, jak z tumblr'a ♥)
    Kocham wchodzić na twojego bloga, jesteś dla mnie inspiracją!
    Szkoda, że u mnie w mieście, nie ma tego sklepu...

    Jak to zrobiłaś, że tekst z potrzebnymi rzeczami i instrukcją masz równo obok siebie? Ja tak próbowałam zrobić, ale mi nie wyszło XD

    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  8. Naprawdę bardzo fajnie Ci to wyszło! Można wiedzieć w jakim programie przerabia zdjęcia?

    Pozdrawiam♡
    mary-and-mint.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. świetny pomysł, o tym sklepie dużo słyszałam niestety nie wiem czy jest gdzieś w podliżu mnie

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajny pomysł na ozdobę :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Świetny pomysł. Też mam u siebie w pokoju podobnie zrobione. ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. bardzo fajny pomysł, ja zazwyczaj wywołuję zdjęcia i kłade je do albumu lub w ramki :)

    ReplyDelete
  13. Cudowny pomysł. Świetnie to wygląda. Śliczne zdjęcia. ;)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam wywołane fotografie, a powieszenie ich na ścianę jest naprawdę ciekawym pomysłem. Może kiedyś sama wykonam coś takiego u siebie :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Racja ten pomysł jest popularny, ale tak pięknego wykonania jeszcze nie widziałam :3 mój blog

    ReplyDelete
  16. Ale pięknie to wygląda! Świetny pomysł ;)
    Również mam powieszone swoje zdjęcia na ścianie.

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    ReplyDelete
  17. Super pomysł, ślicznie to wygląda! :)

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    ReplyDelete
  18. Świetny pomysł z tymi zdjęciami na ścianie! :D
    Śliczne te zdjęcia ♥

    Pozdrawiam :*
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Świetny post, bardzo podoba mi się ten pomysł.
    Więcej takich postów. :))
    Zapraszam na recenzje filmu → MINIONKI!
    POZDRAWIAM! ;))

    ReplyDelete
  20. Genialny sposób na ozdobienie pokoju :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Świetny post <3
    Również jestem zakochana w Tigerze i bardzo ubolewam nad tym, ze nie ma go w moim mieście ;/
    http://be-careful-of-what-you-do.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Marzy mi się kiedyś odwiedzić Tiger ;) Świetnie prezentują się te zdjęcia :)
    Pozdrawiam

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete
  23. Podoba mi się taki pomysł na 'przechowywanie' wspomnień, jest ciekawy i ładnie wygląda. Dla mnie jednak już za bardzo oklepany, nie mam też dobrych zdjęć do powieszenia, więc ja tego nie robię. ;)

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  24. Ale ślicznie to wygląda! :)
    Cudowne zdjęcia, piękny design :*

    Mój blog, zapraszam- kliknij✿

    ReplyDelete
  25. Bardzo mi się podoba ten pomysł. Już od dłuższego czasu planuję zrobić takie coś w swoim pokoju.
    Mój Blog-KLIK

    ReplyDelete
  26. Bardzo fajny pomysł. Jakiś czas temu też na niego wpadłam, gdy widziałam te spinacze w empiku :)

    Pozdrawiam !
    All Pastel World ♥ klik ♥

    ReplyDelete
  27. Pięknie to wygląda, świetne wykonanie!
    Masz talent :)
    Pozdrawiam!
    Kasia z http://rymowanemysli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Przepięknie wyszło, też chyba tak zrobię, bo mam w pokoju białą, pustą ścianę :)

    ReplyDelete
  29. slyszalam o tym sklepie i niestey u mnei tez go nie ma, a wielka szkoda! jesli chodzi o zdjecia na sznureczku sama chcialam zrobic cos takiego, ale mam tablicje magnetyczna, na ktorej umieszczam wiekszosc zdjec i mysle, ze jest to dobre miejsce :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  30. Twój pomocnik ma piękne oczy ;) Takie magiczne i tajemnicze, ale pomysł bardzo fajny, sama miałam zamiar to zrobić, ale nie wiedziałam jak się do tego zabrać ;)
    aanissaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Woah, ślicznie to u Ciebie wygląda! Sama mam zamiar ozdobić tak ścianę, póki co, radzę sobie z taśmami washi tape i robię kolaże :) U mnie też nie ma Tigera i nie pogardziłabym, bo słyszałam, że mają super rzeczy.
    człowiek-zelazko.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Super post uwielbiam DIY :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Ja sama ma ścianę pełną zdjęć, ale pomysł ze spinaczami jest świetny, bardzo oryginalny. Całość mi się bardzo podoba! Ja osobiście wolę posty z outfit'ami, ale jestem za jakąś zmianą od czasu do czasu, a takie DIY dla odmiany to super pomysł ;)

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  34. oo jaaa, dziękuję! już dawno miałam taki pomysł, ale średnio wiedziałam, jaki sposób będzie najlepszy do jego realizacji, a dzięki tobie już wiem, że właśnie taki z gwoździami :) super pomysł, oby więcej taki postów pozdrawiam i oczywiście obserwuję! :)

    http://sotiens.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.