July 28, 2015

Lake story


Po opublikowaniu posta "Nie wpadaj w wir blogowych zmartwień" czułam się naprawdę dumna. Dostałam tak pozytywny odzew! Dziękuję wam za wszystkie komentarze, wsparcie. Każda taka opinia strasznie dużo dla mnie znaczy. Nie spodziewałabym się aż tak ogromnego zrozumienia z waszej strony. Za to cieplutko dziękuję. Cieszę się, że mogę na was liczyć. To tyczy się każdego. Nawet Ciebie :) W ostatnim czasie spędziłam dwa naprawdę niezwykłe dni u Agaty. Muszę się wam przyznać, że pierwszy raz udało mi się tak dobrze poczuć wakacje. Zachodzące słońce nieśmiało chowało się do wody. Wokół ciszy rozbrzmiewały dźwięki pojedyńczych roślinek, które kołysał wiatr. A w tym my zasłuchane w The A Team naszego ulubionego wykonawcy. Staram się wam przekazać ten idealny klimat, który nam towarzyszył. Kocham widok nieba. Nieba pełnego kolorów. W moim życiu roi się ostatnio od wszelkiego rodzaju małych dramatów. Często czuję się winna, a nikomu nigdy nie chciałam zaszkodzić. Te, nawet niecałe dwa dni pozwoliły mi odpocząć. Robiłyśmy wszystkie świetne rzeczy, które robi się na nocowaniach. Udało mi się rozgryźć program do nagrywania i dzięki temu Agata będzie mogła teraz nagrywać covery swoim mikrofonem w idealnej jakości :) Nawet mnie udało się na tym skorzystać i nagrałam swój cover piosenki Give Me Love mojego ukochanego wykonawcy. Dodatkowo w miarę opanowałam jazdę na tzw. fiszce i planuję zakup swojej. Mam nadzieję, że spędzacie swoje wakacje dobrze oraz je wykorzystujecie. Ja czuję się naprawdę zmotywowana do różnego rodzaju wycieczek i wyjazdów jak ten. W końcu coś trzeba robić z czasem wolnym. :) Jak na razie życzę wam miłego dnia. Dajcie znać czy takie luźne posty z opisywaniem moich dni wam się podobają. Buziaki! xx

Wszystkie potrzebne linki z dzisiejszego posta: kanał Agaty // mój cover // mój ubiór: spodenki - klik, koszulka - klik, naszyjnik - klik, buty - klik. Przegląd blogów również dostępny już w zakładkach :) klik Będzie miło jak poklikacie w linki!

PRZYPOMINAM O KONKURSIE
można wygrać książkę angielskiego youtubera Alfiego Deyesa :)
Więcej informacji tutaj: klik

44 comments :

  1. Uwielbiam widok zachodzącego słońca, a obserwowanie tego zjawiska nad jeziorem jest czymś magicznym.
    Ślicznie śpiewasz :*
    aleksandraq.blogspot.com-klik

    ReplyDelete
  2. Jejku, ale cudowne zdjęcia! :) W każdym poście są świetne, ale teraz co post to coraz większe zaskoczenie <3
    MÓJ BLOG - klik! <3

    ReplyDelete
  3. Piękne zdjęcia :) Fajnie, że dodałaś taki luźny post :D

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Twój ostatni post był genialny, to się nie dziwię czemu był tak duży odzew. :))

    Zapraszam do mnie!
    www.malinowe-ciasto.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. miałaś przecież napisać oddzielny post o blogach, które ci się spodobały (i kliknęły w linki) nie wspominałaś tam o mniej 'popularnych'.. ;c

    ReplyDelete
  6. Zdjęcia świetnie przedstawiają wasz mile spędzony czas, a twój cover bardzo ładny- naprawdę masz talent! :)

    Mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  7. Zazdroszczę. U mnie bez przerwy pada, więc nie ma gdzie zdjęć porobić. :(
    ~ Mój blog

    ReplyDelete
  8. U nas też pada prawie codziennie, nie można wyjść- niczego sobie zaplanować bo zaraz pada i jest burza :/ Dobrze, że chociaż u Ciebie jest super pogoda :3 Pozdrawiamy ciepło :* Wpadniesz? newwstarss.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  9. Jakie cudne zdjęcia :)
    kasiaboryszkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Widok zachodzącego słońca nad jeziorem jest rzeczywiście cudowny. Piękne zdjęcia :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Jak pięknie wyglądasz! Pasujesz do tego miejsca, widać że dobrze Ci zrobił taki krótki wypad :) Radość promienieje na Twojej twarzy :)

    ReplyDelete
  12. Cieszę się, że właśnie przez te dni wreszcie poczułaś wakacje :) Śliczne zdjęcia. Masz piękne włosy. Zazdroszczę Ci ich. Pozdrawiam! :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Fajnie że wreszcie poczułaś wakacje! Ja też uwielbiam zachody słońca, niestety nigdzie w pobliżu mnie nie ma jeziora. Piękne zdjęcia!

    Julita-krystosiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Z opisu wygląda, że miło spędziłaś czas! :) Śliczne zdjęcia! :*

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  15. Fajnie, że miło spędzasz czas! :)


    Zapraszam do siebie!
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Śliczne zdjęcia! Ja również uwielbiam zachody słońca, ciepłe, letnie wieczory - cudownie!

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  17. Świetnie wyszły te zdjęcia, czuć ten klimat, super! :)
    Cover już słyszałam, całkiem nieźle. ;)
    Też bym chciała mieć fiszkę i umieć na niej jeździć, ale nie miałabym pewnie gdzie, mimo że mieszkam na wsi, haha. ;)

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  18. Wspaniałe zdjęcia! <3 Widać, że świetnie spędziłaś czas :*
    Kliknij TU
    , TUTAJ albo TU, oraz zapraszam na mojego bloga:
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Mega zdjęcia! Chciłabym sobie kupić fiszkę, ale mam już 2 inne deski :')
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. jesli chodzi o motywacje do wycieczek i wyjazdow, tego mi nie brakuje! ale naprawde nie chce mi sie spedzac czasu poza domem w moim miescie, brakuje mi osob, ktore wyjechaly na wakacje i po prostu to nie jest to samo, kiedy nie ma ich obok :) za to nie moge sie doczekac mojego wyjazdu do bulgarii, ktory zbliza sie wielkimi krokami!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  21. cudowne zdjęcia, a cover świetny! Masz śliczny głos :) Nagrywaj więcej!

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Bardzo ładne zdjęcia;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Duży odzew był pod poprzednią notką bo była genialna!
    Cudne zdjęcia i cover! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. jesteś piękna, mądra i masz śliczne włosy :)

    ReplyDelete
  25. Śliczne zdjęcia! *.*
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Przepiękne widoki można ujrzeć, gdy tylko wyjdzie się z domu i ruszy gdzieś przed siebie podziwiając to co dookoła :) Małe dramaty pojawiają się w życiu każdego z nas, najważniejsze to prędzej czy później zdobyć umiejętność radzenia sobie w nich i być szczęśliwym :)

    ReplyDelete
  27. Cudne zdjęcia, posłuchałam coveru i masz piękny głos :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Bardzo ciekawe są takie luźne posty w których opisujesz swój dzień! Oby dalsza część wakacji była udana jak dwa tygodnie u Agaty :) Piękne zdjęcia + oczywiście obserwuję :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    >mój blog KLIK<

    ReplyDelete
  29. Genialne zdjęcia, jesteś taka śliczna! :*
    Oczywiście poklikałam :D

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga- kliknij✿

    ReplyDelete
  30. Ja tez wykorzystuje moj wolny czas w ten sposob :)
    Świetne zdjęcia!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Piekne zdjecia, tez chetnie wybralabym sie nad jezioro :)
    patrycja-paulina.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  32. Śliczne zdjęcia, kocham twój uśmiech!
    beautifulsees.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.