July 9, 2015

kilka podziekowan


Wakacje rozpoczęłam wyjazdem w góry. Niestety nie powitam was zdjęciami, ponieważ mój aparat w ostatnim czasie naprawdę nieźle wariuje i zdjęcia robi jak chce. Nawiązując do tematu, moja lustrzanka jest w serwisie. Czuję się jak bez prawej ręki. Nie obyło się bez łez, ale na szczęście pan z serwisu już zakomunikował mi, że jest on do odbioru. Wracając do tematu wyjazdu. Nasza wycieczka opierała się na chodzeniu po górach, a ze względu na wagę mojego aparatu, nawet go ze sobą nie zabierałam. Czuję się bardzo dobrze :) W niektórych momentach, naprawdę nie dawałam sobie rady i myślałam, że siądę na środku szlaku i zacznę płakać, ale Bóg pomógł mi się podnieść i iść dalej. Może o tym kiedy indziej. Czerwiec się skończył i już pełną parą powitaliśmy wakacje. Mój miesiąc w akcji Jessmilia również się skończył i bez tego czuję się serio gorzej, ale staram się doszukiwać się w tym bardziej plusów, bo daliście mi naprawdę dużo energii, poznałam dziewczyny, które są naprawdę genialne. Dziękuję za wszystkie miłe opinie o mojej osobie. Każda jest jak mały, cieplutki hug, uwierzcie. Ciężko jest odzwyczaić mi się od snapa, więc założyłam swojego, blogowego, na który będziecie mogli pisać. Będę tam także nagrywać dni ze mną i inne fajne rzeczy. Nazwa snapa to: jessicaxblog Mam nadzieję, że będziecie mi w tym towarzyszyć. Dziękuję także za oglądanie moich snapów z Wawy :) Przypominam również o spotkaniu 17 lipca o godzina 12;00 pod gitara hard rock cafe przy Złotych Tarasach! Do zobaczenia w następnych postach! 
DOKŁADNIEJSZE INFORMACJE O SPOTKANIU DOSTANIECIE KLIKAJĄC TUTAJ
------
BLOGI NA DZISIAJ:
http://lusialuska.blogspot.com/

29 comments :

  1. Chętnie przyjechałabym na spotkanie, ale mam dość daleko :(
    Również zaobserwowałabym się na snapie, gdyby nie to, że na Microsoft Nokia Lumia NIE MA SNAPA! (chyba się popłaczę:'( )
    Ja bez mojej lustrzanki też czułabym się jak bez prawej ręki, haha
    Co do chodzenia po górach, to ja się nigdy nie załamię i kocham to robić ♥

    Cudowne zdjęcia i śliczna stylizacja ^^ (/jak zawsze zresztą)
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  2. Super stylizacja na Snapie już dodałam i oglądam wyjazd do Wawy :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. szkoda, że mam tak daleko na to spotkanie, ale z chęcią mi się przejechała

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Tak bardzo chciałabym być na spotkaniu, ale mam za daleko. Oglądam snapy, bo bardzo lubię twojego bloga i na jessmilii najbardziej lubiłam oglądać ciebie :D.

    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Cudowne zdjęcia, ślicznie ci w kapeluszu! :*
    Mnie niestety nie będzie na spotkaniu, może gdybym była w Polsce to miałabym szansę się pojawić ale do 24 lipca jestem w Brukseli:(
    Oo mój blog, dziękuję! :D

    Mój blog, zapraszam- kliknij✿

    ReplyDelete
  6. śliczne zdjęcia <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Uhh, no niestety nie dotrę na spotkanie. Zdjęcia jak zwykle genialne. Uwielbiam Twoje włosy. ^-^

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    ReplyDelete
  8. Życzę Wam wszystkim udanego spotkania! Niestety mieszkam zbyt daleko, żeby tam być :( Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Super masz ten kapelusz, też taki chcę! Ostatnio chcę właśnie sobie jakiś kupić, ale wszystkie jakieś takie niepasujące. :P
    Szkoda, że to już koniec z Tobą w Jessmili, miło oglądało się Twoje wpisy na ig!

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  10. Ja uwielbiam wyjazdy w góry, chociaż czasami naprawdę ma się ochotę tak jak ty to napisałaś siąść na środku szlaku i zacząć płakać. Rozumiem co czułaś!
    Śliczne zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  11. Śliczne zdjęcia i cudowny kapelusz <3
    http://be-careful-of-what-you-do.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ladne zdjecia <3 ja nie lubie wedrowac po gorach ale super ze dalas rade :)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. nie wyobrazam sobie, co bym zrobila, gdyby moja lustrzanka odmowila posluszenstwa! pewnie spanikowalabym okropnie! a co do chodzenia po gorach, tez czesto staje w miejscu i protestuje mowiac "dalej nie idee!" ale zawsze ostatecznie daje rade!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  14. bardzo ładnie wyglądasz w kapeluszu :)

    ReplyDelete
  15. Mam nadzieję, że uda mi się dojechać na spotkanie :*
    Buziaki, aleksandraq.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Super zdjęcia! :)
    Mam nadzieję, że mi moja lustrzanka nie zwariuję, bo będę czuła się bez niej tak jak Ty bez prawej ręki hah!

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    ReplyDelete
  17. Twoja wiara w Boga jest naprawdę silna/duża i nie wstydzisz się napisać coś o swojej wierze na blogu. Podziwiam Cię.
    Bardzo lubiłam Cię w akcji Jessmilia, ponieważ tryskałaś energią.
    Bardzo chciałabym dotrzeć na spotkanie w Warszawie, lecz to tez troche wymaga. Natomiast moi rodzice niestety nie chcą sie zgodzić.
    Po prostu marzę, by byc na tym zlocie i zobaczyc Ciebie.

    ReplyDelete
  18. Mam 40 minut pociągiem do Warszawy, ale wracam dopiero popołudniu 16 lipca..Może się wyrobię - oby! :*
    Cudne zdjęcia!
    W górach jest czasem ciężko, ale dobrze, że dałaś radę :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. super post i świetne zdjęcia. Zapraszamy do nas- http://newwstarss.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  20. Łał góry, najlepsze co może być na wakacje :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Świetny zestaw! Wyglądasz niesamowicie ♥
    Zazdroszczę Jessmili!

    ReplyDelete
  22. Ślicznie wyglądasz :)
    Moja lustrzanka także się trochę popsuła.

    Mój blog :) klik <3

    ReplyDelete
  23. Świetne zdjęcia i super stylizacja.Pozdrawiam :)

    zapraszam=>http://aleksandraszabla.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Z tego co widziałam na snapie byłaś w Pieninach, gdzie również miałam być okazję i zdecydowanie zgadzam się, że szlaki tam są ciężkie :)
    Świetne zdjęcia :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Bardzo chciałabym się z Tobą spotkać, ale na moje nieszczęście w Wawie będę 16 lipca :/

    http://follow-dreamss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Świetne zdjęcia! Szkoda że mieszkam tak daleko od Wawy. ;/

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.