July 18, 2015

Hello Warsaw

Witajcie. Ja już w domu, przed laptopem, próbuję poskładać wszystkie myśli do kupy, żeby przedstawić wam ostatni piątek jak najlepiej się da.

 W czwartek po południu pojechałam do stolicy Polskim Busem. Podróż była dla mnie długa, męcząca, a pani obok miała dość dużo do powiedzenia, więc nawet na chwilę nie udało mi się zmrużyć oka. Wyszłam z autobusu i powiedziałam "chwała Bogu, wreszcie tu jestem!". Następnie pojechałam do mieszkania, przebrałam się i razem z tatą poszliśmy coś zjeść. Oczywiście skończyło się na Burger King'u, w którym jadłam pierwszy raz i zdecydowanie się zakochałam! #fit Potem wróciliśmy do domu, żegnając zatłoczone, tętniące życiem centrum. W nocy siedziałam na tarasie z kubkiem herbaty i rozkoszowałam się naprawdę niesamowitym widokiem nocnej Warszawy. Nie mogłam spać. Zbyt bardzo przeżywałam to co miało się dziać następnego dnia. W końcu o godzine drugiej w nocy usnęłam. Koło dziewiątej wstałam, umyłam się, zjadłam i ruszyłam do Złotych Tarasów. Kiedy Karolina do mnie zadzwoniła mówiąc, że już idzie, serce naprawdę mi stanęło. Byłam tak zestresowana, a jednocześnie podekscytowana, że nie wiedziałam co ze sobą zrobić. Kiedy zobaczyłam Karolinę i się do niej przytuliłam, po prostu nie chciałam jej puścić. Następnie już razem poszłyśmy pod pałac kultury i kiedy zobaczyłyśmy Emilkę, zaczęłyśmy do niej biec, Karolina nam przerwała i stwierdziła, że musi nagrać snapa haha! Z dziewczynami naprawdę cudownie się rozmawiało. Pierwszy raz od bardzo długiego czasu czułam się luźno i krótko mówiąc dostrzegłam tę magię wakacji. Dochodziła godzina 12;00. Z tego względu skierowałyśmy się w stronę Hard Rock Cafe. Byłyśmy pewne, że dosłownie nikt nie przyjdzie. Jednak pojawiły się trzy dziewczyny i bardzo im za to dziękujemy! Po dłuższym zastanowieniu stwierdzam, że takie kameralne spotkania są o wiele lepsze, ponieważ cała nasza trójka miała okazję porozmawiać z wami na różne ciekawe tematy, wypić kawę i pochodzić po Warszawie. Bardzo dziękuję wam za przyjście. Ale tutaj muszę podziękować również dziewczynom, że znalazły trochę czasu na spotkanie i pokonały te wszystkie kilometry. Czuję, że w Karolinie i Emilce mam teraz ogromne oparcie. Karolina jest bardzo wrażliwą i ciepłą osobą, a Emilka to taki przypałowiec, że po prostu nie da się jej nie lubić! Obie zarażają pozytywną energią są świetnymi bloggerkami, ale również osobami. Kocham was dziewczyny i dziękuję za spotkanie. To napewno nie będzie ostatni raz. Luv ya :)


47 comments :

  1. Świetne spotkanie, zazdroszcze :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia :) Szkoda, że mi nie udało się jechać do Warszawy na to spotkanie.
    Cieszę się, że dobrze się bawiłyście, mogłyście się poznać. :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Widziałam całą relację na snapchacie np. u Karoliny i tylko zazdrościłam, że mnie tam nie było :(
    Mam bliziutko do Warszawy,ale wróciłam dopiero 16-stego wieczorem i nie dałam rady..
    Super zdjęcia <3
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Na pewno musiało być fajnie!
    Piękne zdjęcia <3

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    Zapraszam na konkurs! KONKURS |KLIK|
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  5. Jejuuuu, super, zazdroszczę wyjazdu do stolicy :)
    zostaję tu na dłużej, bo mega mi się spodobało :)
    http://ruczii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. BOŻE DLACZEGO ZDJĘCIA NA TWOIM BLOGU SĄ TAKIE IDEALNE?! ♥
    Bardzo chciałam być na tym spotkaniu, ale miałam już zaplanowaną małą wycieczkę :/
    Kojarzę Julię z bloga http://julia-and-fashion.blogspot.com/ bo czytam jej bloga z takim samym zapałem jak twojego, haha :)
    Powinnaś jeszcze kiedyś zorganizować takie spotkanie ^^

    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  7. Świetnie, że spotkałaś się z dziewczynami, oraz że się dobrze bawiłyście!
    Super zdjęcia. :)

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  8. Szkoda, że mam tak daleko do Warszawy, chętnie wpadłabym na takie spotkanie. Może następnym razem. :)

    Mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  9. Świetnie, że spotkanie się udało :) Wspaniałe zdjęcia, zwłaszcza ze Starbucks'a :D
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    ReplyDelete
  10. Świetnie, że spotkanie się udało! :)
    Szkoda tylko, że mi się tym razem nie udało przybyć, ale mam nadzieję, że jeszcze będzie nie jedna taka okazja! ♥
    Pozdrawiam :*
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. mieszkam na drugim koncu polski, a wielka szkoda, bo chcialabym sie z wami zobaczyc :( mam nadzieje, ze jeszcze bedzie mi dane :*

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  12. fajnie, że spotkanie się udało :) szkoda, że nie mogłam tam być :(

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Jesteście genialne ♡ Cieszę się, że mogłam się z wami spotkać. Mam nadzieję, że się jeszcze spotkamy, nawet gdybym miała pokonać dwa razy więcej kilometrów. :*

    ReplyDelete
  14. Masz jakieś zdjęcie widoku z tarasu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeżeli masz na myśli taras, z którego nagrywałam snapy to tak :)

      Delete
    2. Wrzuć zdjęcie z tarasu o którym mówiłaś w poscie na Warszawę.

      Delete
  15. super zdjecia!
    zaprszam do siebie :))))

    ReplyDelete
  16. Świetnie zdjęcia. Szkoda, że nie mogłam być na spotkaniu, bo jednak to sporo kilometrów :(
    beautifulsees.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Jak ja mega żałuje, że w ostatniej chwili okazało się, że nie mogę jechać -.-
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  18. Fajnie ze podobalo Ci sie w Warszawie oraz ze spotkanie sie udało, no najważniejsze i super ze poznałaś ciekawe osoby. Szkoda jednak ze nie zwiedziliśmy zadnych ciekawszych rzeczy niz sklep bo moje miasto ma wiecej do zaoferowania dla przyjezdnych.
    Pozdrawiam

    alexamariani.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. A ja dopiero jutro zachaczam o Wawe :(
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Widze ze spotkanie sie udalo! :Dmasz racje lepsze takie "kameralne" :) piekne zdjecia :*
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Szkoda, że mnie też tam nie było :(
    Ale z fotorelacji widać, że spędziłyście miło czas! :D
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  22. Wow pozazdrościć takiego spotkania! Zdjęcia są przecudne, jak wyjęte z tumblr'a ;D

    luska-everywhere - KLIK

    ReplyDelete
  23. Widzę, że spotkanie się udało :) Strasznie żałuję, że nie mogłam jechać :( Ale następnym razem będę na pewno !
    STROUTFITTER

    ReplyDelete
  24. Tak bardzo chcialabym byc na tym spotkaniu!:( No coz moze w przyszlosci bede mogla was spotkać! :D
    http://agataweranika.blogspot.it/

    ReplyDelete
  25. Mega fajnie musiało być!
    oliivus.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ahhh ile ja bym dała żeby pojechać teraz do Warszawy! Widzę, że wypad uday :) Zdjęcia jak zawsze świetne ;)

    Zapraszam do mnie. Miło by mi było gdybyś zostawiła po sobie jakiś ślad ;)
    http://wiktooria-blog.blogspot.com/2015/07/not-much-to-be-happy.html

    ReplyDelete
  27. Na pewno na spotkaniu było fajnie! :D Szkoda, że nic o nim nie słyszałam :(
    uwielbiam starbucksa!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Pewnie było fajnie ! Śliczne zdjęcia kochana ! *-*

    Pozdrawiam ! :)
    All Pastel World ♥ klik ♥

    ReplyDelete
  29. Ale musiało być cudownie! Szkoda, że nie mogłam tam być:(
    Genialne zdjecia:*

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga- kliknij♥

    ReplyDelete
  30. Musicie mieć miłe wspomnienia z tego spotkania. ;) Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    ReplyDelete
  31. Z pewnością była dobra zabawa :) świetne zdjęcia.
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Sliczne zdjęcia :3 Naprawdę chyba udane tę spotkanie ! <3

    ReplyDelete
  33. Musiała być świetna atmosfera! Gdybym miała możliwości na pewno bym się pojawiła!
    pozdrawiam. ♥
    agness-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Cudowne zdjęcia. Uśmiechy na twarzach zwiastują, że spotkanie udane c;
    http://queenoflife5.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  35. Spotkanie musiało być świetne, cały czas oglądałam snapy i zazdrościłam dziewczynom, że nie mogłam się tam pojawić :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Szkoda, że mam tak daleko do Warszawy ♥

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.