July 30, 2015

COOL FOR THE SUMMER

Hej kochani! Leżę w łóżku, po dość słabej przygodzie. Wszystko mnie boli. Nie wiem jak bardzo śmiesznie to zabrzmi, ale tak, Jessica Słoniewska wpadła rowerem do rowu. Tego jeszcze na tym blogu nie było! :D Kiedy teraz czytam poprzednie zdanie sama zalałabym się falą śmiechu, ale w tamtej chwili jedyne co zrobiłam to się popłakałam. Nie pamiętam kiedy już tak potwornie upadłam. Najśmiejszniejsze jest to, że swoją wycieczkę rowerową z przyjacielem zaczęłam już pierwszą glebą. Podniosłam się, stwierdziłam, że "przecież każdemu się może zdarzyć" i pojechałam dalej. Wiecie co odkryłam po powrocie do domu? To, że akurat w ten dzień zażyczyłam sobie, żeby ubrać naszyjnik i zdjęłam medalik. Osobiście nie uważam tego za przypadek, że nagle coś takiego się stało. Nie chcę się użalać, ale przez ostatnie dni nie miałam ochoty na naprawdę nic. Przygotowałam nawet kilka postów dla was, ale stwierdziłam, że są bez sensu i wszystko usunęłam. Miałam mega słaby humor. Olałam wszystko i wszystkich. Mam nadzieję, że to tylko gorsze chwile i będę mogła funkcjonować. Z reguły jestem dość szybką osobą. Chcę robić bardzo dużo rzeczy naraz. Muszę przyznać, że mój ruch był dość ograniczony, dlatego większość czasu przeznaczałam na sen. Z kolanem nadal nie jest okay i mam wrażenie, że coś jest nie tak jak być powinno. Chciałam tak szybko oswoić was z tym tematem. Teraz jestem dość często na snapie: jessicaxblog gdzie możecie mnie dodawać i słuchać o jakich głupotkach mówię. Na zdjęciach mam bardzo luźną stylizację. Kultowa jeansowa kurtka ze stylemoi już teraz prawie zawsze stanowi dopełnienie każdego mojego outfitu. Jest naprawdę genialna, nie za ciepła, nie za zimna, idealna! Do tego prosty, szary crop top z basicowej kolekcji H&M oraz biała, lekko rozkloszowana spódnica z Bershki. Buty pochodzą z House. Naszyjnik zaś wypatrzyłam na stronie Born Pretty Store! Link do naszyjnika: klik Bardzo miło mi poinformować was o tym, że zostałam redaktorką pierwszego magazynu internetowego prowadzonego przez blogerów. A mowa o Trivis! Tutaj linki do naszego fanpage'a oraz magazynu. Dajcie znać jak spodobały wam się zdjęcia z dzisiejszego posta i czy chcecie ujrzeć jakiś post tematyczny. Trzymajcie się, buziaki!
KOD NA -10% W SKLEPIE BPS: 2CSH10






51 comments :

  1. Pięknie wyglądasz! <3

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Cudowna jak zawsze!
    bizzlesbab.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Każdy czasami na pechowe dni. Ja wczoraj pojechałam pociągiem do koleżanki za miasto, a gdy już chciałam wracać bo byłam spóźniona do domu to pociąg nie przyjechał, ugh. Ale w sumie gdyby wszystko nam się w życiu układało to byłoby nudno;D wracaj do formy! Śliczna spódniczka:)

    Pozdrawiam cieplutko
    Julita-krystosiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia i stylizacja <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Cudowne zdjęcia! Współczuję i trzymam kciuki, żeby z kolanem było coraz lepiej :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Prześliczna stylizacja <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Śliczne zdjęcia! Mam nadzieję że kolano będzie już dobrze wyglądać. :D

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia i stylizacja :)
    kasiaboryszkowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. O rany, mam nadzieję, że nic poważnego się nie stało :o Masz śliczne nogi! Zdecydowanie motywacje, bym zaczęła ćwiczyć. :D

    ~ Mój blog

    ReplyDelete
  10. boże ale ci współczuję! Mam nadzieje, że wszystko się zagoi :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Super zdjęcia i świetna stylizacja! :)

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    ReplyDelete
  12. Mi się jeszcze nigdy nie przydarzył wypadek jakim by było wpadnięcie do rowu.. na pewno bolało, a medalik.. może faktycznie coś Ciebie wcześniej chroniło :) a stylizacja bardzo przyjemna :)

    ReplyDelete
  13. Współczuję. Musiało Cię naprawdę boleć.
    Dodałam Cię na snapie :)
    Śliczne zdjęcia, cudowna stylizacja :3
    Śliczny naszyjnik!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. świetny zestaw, bardzo mi sie podoba !

    ReplyDelete
  15. Mam nadzieję, że nic poważnego ci się nie stało. Bardzo ładna stylizacja, ja ostatnio zaopatrzyłam się w podobną kurtkę.
    AleksandraQ-klik

    ReplyDelete
  16. Każdy ma czasem takie pechowe dni. Ja sama mam często.
    zdjęcia są śliczne i zapraszam do mnie
    everythinggnothing.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. A myślałam, że takie rzeczy zdarzają się tylko mi! Może Cię tym nie pocieszę, ale ostatnio na KLASOWEJ wycieczce rowerowej również wpadłam rowu :''D. Mam nadzieję, że szybko Ci się poprawi :).

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    ReplyDelete
  18. Ja też jakiś czas temu miałam pechowe dni, więc nie jesteś sama. Ja poślizgnęłam się na płytkach i nabiłam sobie guza na pół czoła, waląc głową w ściane haha
    Stylizacja świetna i chętnie bym przeczytała post tematyczny :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. O kurczę, ale cudowne włosy! :* Współczuję Ci wypadku. :/
    Miłych wakacji ;)

    juliabloger.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Śliczne zdjęcia. Hahaha :* :( Życzę powrotu do zdrowia ;)

    http://wirtualne-marzenia.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Piękne zdjęcia <3 Gdzie zrobiłaś ten napis na pierwszym zdjęciu ? :)

    Pozdrawiam, OSIA WWW.OSIAOSIA.BLOGSPOT.COM (klik)

    ReplyDelete
  22. Współczuję wypadku :/ ,
    Stylizacja świetna <3
    http://karolina-bieniasz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. cudowne zdjęcia!
    sayhellotonatt.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Bardzo lubie te nowa piosenkę Demi Lovato :)

    ReplyDelete
  25. śliczna stylizacja i piękne włosy ;)

    ReplyDelete
  26. Wasz magazyn jest boski czekam z niecierpliwością na kolejny numer :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Jak na razie jestem przy okładce magazynu, ale bardzo mnie zaciekawił i na pewno obejrzę a może i przeczytam całość. :)
    Świetna stylizacja. :)

    _______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  28. Biedna..Ale wiem co czujesz. W wakacje 2012 tata kupił mi nowy rower i w sumie od razu jakoś mi nie podpadł..W ciągu tygodnia - 3 wypadki i pęknięta opona, strupy do końca wakacji, a blizny do teraz - M A S A K R A..Zdrówka :*
    Śliczne zdjęcia :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Super stylizacja! <3 biedna haha mam nadzieje, ze juz wiecej gleb nie bedzie :)
    patrycja-paulina.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  30. Ojej! Współczuję takiego wypadku...
    Śliczna stylizacja! Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    Zapraszam na konkurs! KONKURS |KLIK|
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    ReplyDelete
  31. Ooo świetna stylizacja i cudowne zdjęcia! Wracaj jak najszybciej do dobrego samopoczucia! :)

    julia-karwowska.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  32. Śliczna stylizacja, piękne zdjęcia *-*

    ♥ Pozdrawiam ♥
    All Pastel World <-- klik ♥

    ReplyDelete
  33. Nie martw się, ja w te wakacje też wpadłam do rowu, tylko, że w tym rowie była woda, woda z rzęsą wodną, robalami i tak dalej. To wspomnienie też wzbudza we mnie śmiech:-) śliczne zdjęcia.
    Mój blog - kliknij

    ReplyDelete
  34. Na Twoim miejscu tez nie uznalabym tego za przypadek, wlasciwie ja wcale nie wierze w przypadki :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  35. śliczna stylizacja a włosy masz cudowne!

    Zapraszam do siebie! : )
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Zdjęcia są śliczne, bo i Ty jesteś śliczna! :*
    A co do wpisu - każdemu się może zdarzyć gorszy dzień! :*

    ReplyDelete
  37. przepiękne zdjęcia, włosy,Ty! <3 super



    http://angelaendzel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Ja zawsze na ręce noszę różaniec, który dostałam na rekolekcjach. I bez niego nigdzie się nie ruszam hahah :)
    Świetne zdjecia jeju jesteś przepiękna! Ja też miałam gorsze dni ale pojechałam na oazę i jest już lepeij.
    http://sylwiaa3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Zdrowiej kochana i nie przemęczaj się, mam nadzieję, że z tym kolanem to nic poważnego :) śliczne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Świetny outfit *.*
    beautifulsees.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Mam nadzieje ze to nic poważnego, zdrowiej! Uwielbiam biały kolor, ta stylizacja jest cudowna :3 Nominowalam Cię do Liebster blog awards, zasady, pytania itp znajdziesz na moim blogu miłej zabawy!

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.