June 25, 2015

Under Twenty

Hej kochani! Z racji tego, że mój blog z reguły czytają dziewczyny w moim wieku, jestem przekonana, że ten post będzie przydatny. Mówiłam już parę razy, że moja cera jest naprawdę ciężka w utrzymaniu. Nigdy nie miałam jakiś ogromnych problemów, ale nie jest ona idealna. Dzisiaj chciałabym wam pokazać parę kosmetyków z firmy Under Twenty, które przykuły moją uwagę. Napewno pomogą wam utrzymać waszą cerę i wyeliminować niedoskonałości :) Zrobiłam sobie dzień z tą marką, żeby jak najlepiej przetestować produkty. Bardzo cieszę się, że miałam okazje to zrobić, bo dzięki temu być może będę w stanie utrzymać moją cerę w ładzie. Polecam wszystkim serdecznie!
Matujący krem normalizujący - jeden z moich aktualnych ogromnych ulubieńców! Idealna baza pod makijaż. Matuje, jest lekki. Przyciąga niesamowitym, słodkim zapachem. Jeśli wasza cera się świeci, naprawdę polecam.
Krem BB (nowa formuła) - posiadam "stary" krem bb z UnderTwenty, ale zawsze kupowałam odcień 01. Nadażyła się okazja, żeby przetestować 02 i muszę wam przyznać, że naprawdę jest okay! Mogę powiedzieć, że jest nawet lepszy i idealny na lato. Wydaję mi się też, że o wiele lepiej radzi sobie w kategorii matowienia. Jak najbardziej na plus!
Płyn micelarny - tutaj chyba nie ma co się rozgadywać. Z nim zmywanie makijażu stało się naprawdę fajnym momentem wieczoru :) 
Żel - świetnie jest użyć go zaraz po zmyciu makijażu lub rano. Daję poczucie oczyszczenia i świeżości. Cera jest po nim świetlista i wygląda naprawdę zdrowo :) 
Korektor 2w1 - każda z nas wie, że niedoskonałości nie należy tylko maskować. Żeby zapobiec tzw. "małym niespodziankom" warto zainwestować w ten korektor. Z jednej strony zawiera krem antybakteryjny, a z drugiej fluid, który pozwoli wam zakryć niedoskonałości. Jest moim zdecydowanym ulubieńcem! 
Koszulka - klik
Na jakiś czas zaprzestałam tych mini konkursów, ale znowu potrzebuję waszej pomocy. Zasady są jak zwykle mega proste. Podajecie ceny rzeczy u góry! Nie musicie podawać wszystkich, ale to zwiększa waszą szansę na umieszczenie w następnym poście. Wybieram blogi raczej mało popularne, które w jakiś sposób przyciągną moją uwagę :) 

49 comments :

  1. Uwielbiam kosmetyki z Under Twenty <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Under Twenty to bardzo dobra firma! Mam z niej podkład i jest świetny :)

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    ReplyDelete
  3. Bardzo lubię Under Twentt! Mają świetne produkty :)
    Poklikałam!
    1 - $32.99
    2 - $34.99
    3 - $19.95
    4 - $20.99

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿ -> mogłabyś też u mnie poklikać w najnowszym poście?

    ReplyDelete
  4. Jeszcze nie testowałam kosmetyków Under 20, ale twoja recenzja sprawiła, że jestem gotowa ich wypróbować ^^
    Mega przydatny post, szczególnie dla osób mających problemy z cerą :)
    Bardzo fajne zdjęcia *-*

    Oto ceny:
    1.$32.99
    2.$34.99
    3.$19.95
    4.$20.99
    5.$25.99
    6.$23.99
    7.$31.50
    8.$34.83
    Koszulka - $19.99

    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  5. Tez mam kilka produktów z tej firmy! Zazdroszczę, ze jesteś ambasadorką! <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Kosmetyki z tej właśnie firmy naprawdę są godne polecenia :)
    1. $ 32.99
    2. $ 34.99
    3. $ 19.95
    4. $ 20.99
    5. $ 25.99
    6. $ 23.99
    7. $ 31.50
    8. $ 34.83
    Poklikane ;)
    Poklikasz u mnie?
    http://rikaa-blog.blogspot.com/2015/06/first-wish-list-dresslink.html

    ReplyDelete
  7. Używam paru kosmetyków z tej firmy. Nawet jak dzisiaj byłam na zakupach, kupiłam sobie fluid :D.

    Biała bluzka z długimi rękawami - $32.99
    Biało - przezroczysta bluzka - $ 34.99
    Czarny okrojony top - $19.95
    Szary top z sercami - $20.99
    Crop top z bananami - $25.99
    Biały top - $23.99
    Pareo - $31.50
    Czarny top - $34.83

    Pozdrawiam,
    Do what you love - klik

    ReplyDelete
  8. Ja z kosmetykami tej firmy zaczynałam przygodę z pielęgnacją twarzy. Na razie używam tylko "starego" kremu bb i bardzo go lubię.
    Zapraszam na konkurs, gdzie można wygrać jeden z kosmetyków z ostatniego posta - aleksandraq.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. ja nie korzystalam z kremu bb, poniewaz za krotko utrzymywal sie on na mojej buzi, a jak z ta nowa wersja? utrzymuje sie dluzej?

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  10. To jest jedna z moich ulubionych film kosmetycznych. Wszystkie produkty mają bardzo przemyślane i "fajne" :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  11. Zazdroszczę Ci, że mogłaś je przetestować! Te kosmetyki są boskie! <3
    + cudne włosy :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Bardzo lubię kosmetyki firmy Under 20!
    1-$32.99
    2-$34.99
    3-$19.95
    4-$20.99
    5-$25.99
    6-$23.99
    7-$31.50
    6-$34.83
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  13. kosmetyki z under twenty są naprawdę świetne :)

    rzecz1:$32.99
    rzecz2:$34.99
    rzecz3:$19.95
    rzecz4:$20.99
    rzecz5:$25.99
    rzecz6:$23.99
    rzecz7:$31.50
    rzecz8:$34.83

    ReplyDelete
  14. Bardzo lubie ta firme. Kusi mnie nowy krem bb i chyba zakupie sobie go :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Bardzo lubię kosmetyki z tej firmy. Miałam już ich kilka, a niedawno kupiłam krem bb. Niestety w starej wersji, ale nie żałuję, bo jest naprawdę dobry i upolowałam go na promocji. :)

    ________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  16. Bardzo lubię kosmetyki U20 :)

    ReplyDelete
  17. Uwielbiam tą firmę, zawsze z każdego produktu jestem zadowolona :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  18. nie mam nic z tej firmy, ale może to kiedyś zmienie ceny po kolei 19,99$ 32,99$ 34,99$ 19,95$ 20,99$ 25,99$ 23,99$ 31,50$ 34,83$

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ja też jestem zadowolona z ich kosmetyków :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    ReplyDelete
  20. Uwielbiam produkty z undertwenty, są bardzo delikatne :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Koniecznie muszę wypróbować ten korektor 2 w 1!
    1. $32.99 2.$34.99 3.$19.95 4.$20.99 5.$25.99 6.$23.99 7.$31.50 8.$34.83
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Bardzo lubię tą firmę! :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. właśnie poluje na ten krem bb :) daj znać cos o nim

    ReplyDelete
  24. ja musze kupic cos na lato,zeby zakrywalo, ale nie bylo za ciezkie. :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Nie za bardzo lubię kosmetyki z Under Twenty, dlatego że mają dużo chemii.

    Pozdrawiam ! :)
    All Pastel World ♥ klik ♥

    ReplyDelete
  26. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  27. Nigdy nie używałam tych produktów! :)
    Świetny post!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Musze wyprubowac ten korektor i nowy krem BB bo jak na razie mam stary i też używam 01 :)

    Zapraszam http://sonleszaharr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Kosmetyki z Under Twenty są naprawdę dobre ;) A ceny tych ubrań są następujące:
    Koszula: 19,99$
    1. 32,99$
    2. 34,99$
    3. 19,95$
    4. 20,99$
    5. 25,99$
    6. 23,99$
    7. 31,50$
    8. 34,83$

    ReplyDelete
  30. Zapraszam do mnie ;) klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Zapraszam do mnie ;) klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Kocham ich kosmetyki <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Uwielbiam Under Twenty! :) Posiadam krem BB oraz ten obustronny "niezbędnik".

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Od dawna używam produktów Under 20 i uwielbiam je są nie drogie,ale skuteczne.
    http://fire-of-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. oo miło widzieć twarz z Kielc :)
    wszystkie produkty z Under Twenty są genialne! <3
    one-day-to-my-life.blogspot.com - serdecznie zapraszam, początkuje:*
    może jakaś obserwacja?

    ReplyDelete
  36. Mnie jakoś nie przekonują produkty z Under Twenty, ale dobrze, że Tobie się sprawdzają ;)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam KLIK

    Nowy post KLIK

    ReplyDelete
  37. Świetny blog, ale widzę, że masz to samo co u mnie mianowicie to dziwne o mnie nad komentarzami w nieistniejącym języku. Wiesz może jak to zmienić ? Byłabym wdzięczna za odpowiedź . Zapraszam do mnie :) www.mademoisellekinga.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Muszę kiedyś wypróbować produkty z Under Twenty, bo już dawno mnie zaciekawiły
    Pierwsza rzecz --> $32.99
    Druga rzecz --> $34.99
    Trzecia rzecz --> $19.95
    Czwarta --> $20.99
    Piąta --> $25.99 (ta koszulka jt piękna <3 )
    Szósta --> $23.99
    Siódma --> $31.50
    Ósma --> $34.83
    Obserwuje :*
    Mój blog --> http://blossomhero.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Nic z tego jeszcze nie używałam, ale mam kosmetyki z UnderTwenty i też je lubię :) Może teraz czas wypróbować te, które pokazałaś :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  40. Dla mojej skóry twarzy UnderTwenty zawsze działa wysuszająco, nie ma kremu by przywrócić optymalne nawilżenie po nim.. Niestety, bo słyszałam, że dla niektórych są naprawdę świetne :) Jestem ciekawa kremu BB z tej serii, dużo o nim słyszałam i były to pozytywne opinie :) Pozdrawiam, super blog!

    ReplyDelete
  41. Koniecznie będę musiała wypróbować kosmetyków z UnderTwenty. Kiedyś używałam ich dużo, a teraz już zaprzestałam.

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Z wielką chęcią chciałabym wypróbować krem matujący oraz ten nowy krem bb :)

    Oto ceny:
    1.$32.99
    2.$34.99
    3.$19.95
    4.$20.99
    5.$25.99
    6.$23.99
    7.$31.50
    8.$34.83
    Koszulka - $19.99

    http://cashewsh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Muszę zacząć od nowa przygodę z tymi kosmetykami, bo kiedyś miałam do nich uraz!
    Zdecydowanie zaciekawiłaś mnie tym fluidem i kremem w jednym, płynem micelarnym, bo dużo płynów mi robi krzywdę na twarzy :'D
    Oczywiście kupię na pewno to na czym najbardziej mi zależy czyli krem BB jak skończę swój z Ziaji ;]
    Poklikałam!

    http://bywikkis.blogspot.com/2015/08/nie-masz-prawa-mi-go-odebrac.html

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.