June 6, 2015

thanks!


Hej kochani! Dzisiaj przychodzę z dość niecodzienną i nietypową dla mnie stylizacją. Mianowicie muszę się wam pochwalić, że przekonałam się do innego koloru niż czarny! :D Dzisiejszy post miał być recenzją tatuaży, ale stwierdziłam, że muszę zrobić jeszcze jedną bardzo ważną rzecz. Muszę podziękować wam za to wszystko co ostatnio dla mnie robicie! Bardzo często ostatnio mam zły humor, a mimo wszystko wasze pochwały, wiadomości są w stanie naprawdę poprawić mi dzień. Mam na myśli moją aktywność na instagramie oraz snapie Jessmilia. Cieszę się, że doceniacie to co robię, ale uwierzcie, że dla mnie to sama przyjemność. Zawsze chciałam nagrywać filmy, a snapchat jest tego namiastką. Oczywiście kiedyś nie myślałam, że tak szybko do tego przywyknę. Każda wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna. Wreszcie mogę powiedzieć, że jest ktoś kto zaczyna doceniać moją pracę tutaj na blogu. Najlepsze jest jeszcze to, że cobym o sobie nie powiedziała, akceptujecie każdą wadę i słabość. Jesteście naprawdę tacy kochani. Mam nadzieję, że będziecie ze mną nie tylko na czas Jessmili. Czy chcielibyście, abym założyła nowego snapa, na którym będę nagrywać? Zależy mi na waszej opinii. Jessmilia już przyniosła mi dużo świetnych chwil, a to dopiero 5 dni akcji. Mam nadzieję, że dalej również będzie dobrze :) Wracając do tatuaży. Już na snapie mówiłam. Jest to świetny gadżet na letnie festiwale, koncerty lub flashmoby. Tatuaże trzymają się około 3-4 dni, ale to zależy od miejsca, w którym go umieścicie. Na stronie StyleMoi możecie kupić je w cenie 4$ :) Dostajecie coś około 6 arkuszy z tatuażami (co do ilości nie jestem pewna). Jeszcze raz bardzo dziękuję za wszystkie miłe komentarze, obserwacje, pochwały i zdjęcia! Kocham was xx Dajcie znać co sądzicie o Jessmili, tatuażach i zdjęciach. Buziaki!
tatuaże: klik / naszyjnik: klik 

53 comments :

  1. śliczne zdjęcia i tatuaże <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. To ja/my dziękujemy, że jesteś tutaj, piszesz dla nas :)
    Bardzo lubię twoje snapy na Jessmilii :D
    Prześliczne zdjęcia :*
    Te tatuaże wyglądają świetnie, chyba się na nie skuszę :D

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    ReplyDelete
  3. na jessmilii dobrze sobie radzisz! :*:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Jak dla mnie jesteś wspaniała w tym co robisz! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Jesteś świetna <3 Zdjecia cudowne,a na Jessmilii świetnie sobie radzisz!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Zasługujesz na wszystkie miłe słowa i pochwały :* Śliczna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia!

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Śliczne zdjęcia. Te tatuaże mają świetne kolorki :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. fajne są te tatuaże, świetnie wyglądają :)
    http://sylwiabloguje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. ja uwielbiam ogladac Ciebie na snapku i chetnie zaobserwowalabym Twoj prywatny juz po akcji! :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  10. Świetne tatuaże i piękne zdjęcia. :)
    Pozdrawiam.
    http://doomilife.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Oglądam cie na snapie i uwielbiam cię :D <3 śliczne sa te tatuaże :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Śliczna stylizacja i zdjęcia!

    http://x1902x.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. A mam takie pytanie dotyczące poprzedniego postu zatytułowanego denim jacket sesja zdjęciowa była robiona na stadionie Korony Kielce? jeśli tak to jak cię wpuścili na teren stadioniu poza meczem i czy chodzisz na mecze Korony Kielce jeśli tak to jak często?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak była robiona na stadionie :) Była to dość wyjątkowa sytuacja, bo był festyn z okazji dnia dziecka i wszystko było otwarte ;) A na mecze kiedyś chodziłam, ale nie mam karty kibica i strasznie mi się zbiera, żeby ją wyrobić, więc nie chodzę :D

      Delete
  14. Dzięki Jessmili tak właściwie Cię poznałam i od razu mega cie polubiłam, bo wydałaś mi się taka bardzo pozytywną osobą. A tatuaże, zdjęcia i stylizacja są świetne.

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo miło, dziękuję za cudownego maila :)

      Delete
  15. Jak przepięknie wyglądasz w białym kolorze *.* o tych tatuażach słyszałam naprawde duzo i nie wiedziałam ze mogą się utrzymać aż tyle. Trzymaj się :) moj blog

    ReplyDelete
  16. To my dziękujemy, że jestes. Niestety przez kilka dni nie mogę Ciebie oglądać bo nawala mi internet :/
    Powodzenia we wszystkim czego sibue życzysz. Kochamy Cię :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  17. To my powinniśmy ci dziękować. Piszesz naprawdę ciekawie i szczerze. To właśnie bardzo mi się w tobie podoba. Super zdjęcia :)
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  19. Bardzo lubie twoje snapy i rób taki spam bo najlepiej sie wtedy oglada :D
    Pozdrawiam,www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Świetna stylizacja :)

    paulakotomska.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Oglądam Ciebie na snapie... Jesteś świetna!
    Prześliczne masz te tatuaże! Cudowne zdjęcia :)

    Pozdrowionka ^^
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  22. Pasują Ci te tatuaże.
    Fajnie, że masz takie oparcie w czytelnikach, że Cię wspierają i tak dalej. To naprawdę super uczucie, wiedzieć że kogoś takiego się ma. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    Mój nowy blog książkowy

    ReplyDelete
  23. niestety nie mam snapa, a to wsyzstko przez telefon, ale na asku i instagramie jesteś świetna

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Uwielbiam całą akcję Jessmilia a Twoja aktywność jest szczególnie mile widziana:)
    Fajnie by było gdybyś poza tą akcją też nagrywała:)
    Świetnie wyglądają te tatuaże:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam <3 Jesteś cudowna ! Wspaniały wygląd bloga !
    Dodaje do moich ulubionych blogów !<3
    zajrzyj!

    ReplyDelete
  26. Świetny sweter!
    :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  27. Jak zawsze śliczna stylizacja, bardzo nietypowa :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  28. Tatuaże wyglądają super, a co do Jessmilii to bardzo lubię Twoje snapy i świetnie spisujesz się w swojej roli, mam nadzieję, że to nie jest Twój ostatni miesiąc w tej akcji :* super zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Również mam taką nadzieję :) Dzięki!

      Delete
  29. Zdjęcia wyszły baaardzo dobrze, a tatuaże są świetne. Myślę, że to naprawdę ciekawy pomysł, dla kogoś kto chce tylko na chwilę przyozdobić swoje ciało. Zaś co do akcji Jessmilia to uważam, iż jest to świetna idea, a przede wszystkim bardzo pozytywna, więc tym bardziej gratuluję Ci nominacji do niej! Na pewno będę śledziła Wasze postępowania.
    Pozdrawiam!

    <a href="http://www.laruart.blogspot.com/>Laru Art</a>

    ReplyDelete
  30. Oglądam cię na snapie na Jessmili i muszę przyznać,że cię uwielbiam! Tatuaże naprawdę wyglądają dobrze,chociaż nigdy nie byłam przekonana do takich rzeczy. Stylizacja boho świetna! Ogólnie jesteś śliczna,co tu dużo mówić haha.

    Jull Blooog - klik!

    ReplyDelete
  31. Podoba mi się ta stylówka. :)

    ReplyDelete
  32. Świetne są te tatuaże! Ogólnie świetny set, będę Cię częściej odwiedzać, także obserwuję :)

    http://kreatywniejszy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Piękne tatuaże! Uwielbiam Jessmilię, a Ty świetnie do niej pasujesz <3 Chciałabym abyś została na niej jak najdłużej:) Ja jestem za tym, żebyś założyła snapa blogowego, to pozwoli Ci utrzymywać jeszcze lepszy kontakt z czytelnikami, a my będziemy mogli Ciebie oglądać, hihi :D

    atramka Blog -klik-

    ReplyDelete
  34. Widzialem juz gdzies ten design... chyba chamsko odgapilas

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.