June 7, 2015

po burzy zawsze wychodzi tecza



Sia - Big Girls Cry
Bardzo często mam słaby dzień. Myślę, że jest to spowodowane ciągłym stresem, o którym słyszeliście już milion razy. Potrafię zamknąć się w pokoju i albo przespać połowę wieczoru, albo go przepłakać. Według mnie, dziewczyny po prostu tak mają, że muszą wyrzucić z siebie wszystkie złe emocje. W końcu my, kobiety jesteśmy o wiele bardziej przewrażliwione na punkcie różnych rzeczy niż mężczyźni. Kiedy masz gorszy dzień, zastanawiasz się jak źle masz w życiu. Mówisz sobie, że łatwiej byłoby odejść. Często jednak patrzymy na to zbyt szybko, a działać chcemy zbyt impulsywnie. Warto się zatrzymać... Budzisz się po nieprzespanej, przepłakanej nocy. I wtedy zaczynasz wszystko po kolei sobie układać. Okay, jesteś tutaj, masz jakiś powód, by tutaj być. Ktoś postawił Ci cel, a ty musisz go spełnić. Kiedy moja samoocena się obniża, patrzę na osoby, które kompletnie porzuciły wiarę w siebie i po prostu upadły. Nie chcę ich oceniać i mówić, że jestem lepsza. Chcę, abym ja nigdy nie upadła. Jednak upadamy i robimy to często, ale bez popełnianych błędów nie znalibyśmy dobra. Z drugiej strony patrzysz na osoby, które mają mniej od Ciebie, bo mimo wszystko zawsze, gdzieś na świecie znajdziesz takiego człowieka. Czy teraz ty masz najgorsze życie? Czy teraz to właśnie Ciebie nikt nie kocha? Jestem osobą, która tak jak możecie wywnioskować działa pod pewnego rodzaju impulsem. W jednej chwili potrafię zmienić zdanie i powiedzieć, że jest najgorzej, mimo że godzinę temu uważałam się za najszczęśliwszą dziewczynę na świecie. Piszę to tu, bo wiem, że każdy z nas ma czasem wahania i w jednej chwili może odwrócić wszystko do góry nogami. Chciałabym się pozbyć tych wahań nastroju spowodowanych byle jakim problemem, dlatego piszę o tym tutaj. Moja rada na zmienny humor? Warto sobie czasem spojrzeć obiektywnie i dojrzale na to wszystko. W końcu nie jesteśmy tutaj bez powodu.
top: klik // spodenki: klik

44 comments :

  1. Też tak mam często. 5 minut wcześniej płakałam ze szczęścia, a teraz płaczę...To chyba normalne :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  2. świetnie wyglądasz :*
    http://royalredofficial.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja również mam takie dni, ale staram się aby uśmiech górował! Ślicznie wyglądasz :)
    BLOG

    ReplyDelete
  4. Jedna z moich ulubionych ostatnio piosenek. <3
    Ja też często działam pod wpływem impulsu, mogę płakać 2 godziny, a potem stwierdzić, że wcale nie jest tak źle i to było trochę bez sensu. Tak właśnie było w sobotę, haha. Ale to tylko dobrze. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    Mój nowy blog książkowy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam tak samo. Takie już nasze dziewczęce humorki :D

      Delete
  5. Ja miewam takie dni bardzo często, szczególnie ostatnio, bo jestem okropnie zestresowana. Ale kiedy już dochodzę do wniosku, że jednak jestem tu po coś, słucham sobie piosenki Nicka Vuijcica - Something More. Autentycznie płaczę za każdym razem kiedy jej słucham :( I uświadamiam sobie, że są ludzie, którzy podnieśli się mimo wszystko, a ja nie potrafię choć nie mam nawet w jednej dziesiątej takich problemów jak oni :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super podejście! Tak trzymać!! Dziękuję za komentarzu Asiu xx

      Delete
  6. Mam podobne dni. Bez powodu potrafię zamknąć się w pokoju i płakać ;/ zdjęcia są cudowne ;) pięknie wyglądasz, bardzo zazdroszczę Ci włosów :)

    werczik-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Zawsze gdy jestem smutna albo zła włączam muzykę. Zawsze mi pomaga. Przy złości też mam takie coś, że krzyczę i mam łzy w oczach jednocześnie. Dziwne. Rzeczywiście czasami trzeba to z siebie wyrzucić, dosłownie - łzami. W jakiś sposób to pomaga i czujemy taką siłę, że jeszcze potrafimy coś zrobić i nie mamy tak najgorzej jak inni :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  8. Czasami fajnie sobie popłakać :)
    Śliczne zdjęcia i super top :)
    Klikniesz linki u mnie w poście?
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. mnie najbardziej bola niespelnione ambicje ;/ czasem potrafi mnie to zdolowac na MIESIACE, ale ostatnio usiadlam, wyluzowalam, otarlam łzy i powoli robi sie lepiej. Wprawdzie w liceum oceny sa nieznaczne, ale to jednak moje chore wymysly ;/

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rownież niespełnione ambicje są dla mnie ogromną życiową przeszkodą...

      Delete
  10. Kobiety już tak mają, super outfit i ogólnie zjdęcia :)

    ReplyDelete
  11. Ehhh... te huśtawki nastroju -,-. Ja zawsze się pocieszam, że jeśli jest źle, to będzie lepiej. Gdyby nie zło, nigdy nie docenilibyśmy dobra :).

    Pozdrawiam,
    Do what you love - klik

    ReplyDelete
  12. ja często mam podobne dni,

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Zgadzam się, też tak czasem mam, ale to prawda, po burzy zawsze wychodzi tęcza! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ja czasami miewam takie dni, ostatnio jest ich co raz mniej, ale zdarzają się, jak każdemu.
    Świetne zdjęcia :)
    Pierwszy raz trafiam na Twojego bloga, ale zostaję tutaj na dłużej, bo świetnie piszesz!

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  15. Ale masz ładne włosy... Zazdraszczam :)
    www.sylwiabloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. super to ujelas :) myslalam ze tylko ja tak mam wieczorami haha a jednak nie <3
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  17. Chyba każda dziewczyna to ma :) Ja też mam takie dni, potrafię leżeć w łóżku i nie jeść, tylko czytać albo płakać :)
    Zajrzysz?
    Gabrielle->Klik!

    ReplyDelete
  18. Ja ostatnio również mam ciężkie dni i siedzę tylko przed komputerem lub nad książkami. Płacze nad szkołą,swoim wyglądem itp. Czekam już na zakończenie roku ;) Pięknie wyglądasz!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Też tak czasami mam, siedzę i nagle zaczynam płakać, ale lepiej chwile popłakać, wyrzucić z siebie niż tłumić to w sobie. Tak jak to w tytule napisałaś po burzy zawsze wychodzi słońce :D
    Prześliczne zdjęcia, piękne masz włosy, zazdroszczę:*

    Mój blog, zapraszam-kliknij :D

    ReplyDelete
  20. Też często muszę po prostu wyrzucić z siebie negatywne emocje, popłakać, pokrzyczeć, a potem podnieść się z dobrym humorem. Po burzy zawsze wychodzi słońce, tak samo w życiu - złe chwile nie trwają wiecznie! :) Przepiękne zdjęcia, zazdroszczę Ci włosów.
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    ReplyDelete
  21. bywaja gorsze czy lepsze dni ale grunt by miec w kims oparcie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Masz rację, musimy się nauczyć radzić sobie z takimi sytuacjami. Każdy może mieć gorszy dzień i ogromne wahania nastroju, ale zawsze kiedy pomyśli, że na świecie jest wiele ludzi, którzy mają większe problemy nasz zaczyna zanikać. Jednak nie zawsze to działa, ale chyba już taka jest natura dziewczyn :) Ostatnio dużo na ten temat mam okazję pomyśleć, zastanowić się...
    atramka Blog -klik-

    ReplyDelete
  23. Siemka, zapraszam do mnie.
    matdabrowski.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. fAJNE zdj

    zapraszam do mnie, jak podoba się blog to go zaobserwuj http://iamemilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Też czasami miewam takie załamania humoru. Jest dobrze, a po chwili zaczynam płakać. Można by powiedzieć, że bez powodu. Później uświadamiam sobie, że mój płacz był bez sensu i już więcej tak robić nie będę. No ale niestety ta zasada się kompletnie nie sprawdza :D
    Świetnie piszesz, obserwuję.

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Czasem ma czasem zły dzien :) wlasnie najlepiej czasem JESY odpocząć i przemyśleć wszustko powoli :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Gdy zobaczyłam tytuł posta od razu zabrałam się za czytanie i zgadzam się z Tobą w stu procentach. Każdy nastolatek, a szczególnie dziewczyny w tym wieku mają takie wahania nastrojów i trzeba je starać się zwalczać, właśnie np. takim optymizmem jak napisałaś.
    A na twojego bloga trafiłam przez Jessmilię i od razu mi się spodobał i Cię zaobserwowała, bo wydałaś mi się świetną osobą. Cudowne zdjecia :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Zgadzam się z Tobą. Zawsze gdy mam w życiu złe chwilę, powtarzam sobie zdanie z tytułu tej notki i naprawdę pomaga. Nie ma tak, że zło nigdy nie przeminie, nawet jeśli jest już długo!
    Cudowne zdjęcia! *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Rowniez miewam takie dni, ale od razu staram sie cos z tym zrobic, bo szkoda mi czasu na smutanie :) czemu teraz tak malo jestes na snapie jessmili :(
    Pozdrawiam,www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Kocham twoje włosy <33

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Czasami nadchodzą takie dni, kiedy masz wrażenie jakby cały świat stał przeciw tobie. Ja wtedy najbardziej lubie się wypłakać i pobyć sama, a potem porozmawiać z bliską mi osobą ;)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  32. Zgadzam się z Tobą! Ile razy ja miałam dzień całkowitej załamki. Nic tylko płakać mi się chciało. Jeszcze kiedy chodziłam do gimnazjum to już w ogóle jedna wielka masakra... No, ale cóż dziewczyny już tak mają ;p

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Świetny post :D Mogłabyś napisać czym robisz zdjęcia ? Są mega :*

    ReplyDelete
  34. zawsze trzeba dostrzegać pozytywy :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.