June 12, 2015

Mierz wysoko

Napewno minimum raz w życiu ktoś wytknął wam wasze błędy i "uderzył" w wasze słabe punkty. Jest to rzecz naturalna. Często popełniamy błędy i niepotrzebnie "wygarniamy" coś innym. Musicie uwierzyć, że nawet mnie obrażano. Zawsze zastanawiałam się czy to we mnie jest problem i muszę przyznać, że kiedyś byłam dość uzależniona od opinii ludzi... Tak być nie powinno. Bo oceniać będzie nas mogła tylko jedna osoba. Nie bądźmy uzależnienii od ocen innych, bo to nas zniszczy. Za każdym razem, kiedy coś nam nie wyjdzie, będziemy martwić się co ktoś o nas powie. Jest to naprawdę niepotrzebne. Dodatkowy stres, dodatkowe zmartwienie. Ostatnio udało mi się uczestniczyć w uwielbieniu, które odbywało się na rynku w moim mieście. Najlepszą częścią takich wydarzeń są świadectwa innych ludzi oraz oczywiście adoracja. Najczęściej wypowiadają się tam osoby, które w pewnym momencie zeszły z tej dobrej drogi, ale mimo wszystko potrafili znaleźć siłę w sobie. Chyba to w tym wszystkim jest niesamowite. Zobaczyć działanie Boga. Myślę, że często potrzebujemy, by ktoś uświadomił nam, że Bóg jest. Mimo, że czasem jest najgorzej. Mimo, że robimy rzeczy, których tak bardzo żałujemy. Ale wiecie co jest najważniejsze? Nie to, by być we wszystkim najlepszym, ale by czuć satysfakcję z wykonanej pracy. Muszę przyznać, że druga klasa gimnazjum była moim najgorszym rokiem w szkole. Mimo, że od początku starałam się jak mogłam, uczyłam się dniami i nocami, zawalałam po kolei swoje oceny. Doświadczyłam wielu niesprawiedliwości, ale to chyba tylko upewniło mnie w fakcie, że świat często nie jest takim, jakim go sobie wyobrażamy. Staram się nie uzależniać mojego stanu psychicznego od ocen, ale czasem, kiedy bardzo się staram i nic nie wychodzi, potrafię się załamać. Jednak warto podnieść się i walczyć. Nie uda się, trudno. Przynajmniej próbowaliśmy. Mierzmy wysoko, mimo niepowodzeń, które spotykamy na swojej drodze. Co będzie, to będzie :) 
Jeszcze króciutkie powiadomienie, nie na temat. Sklep Sheinside zmienił swoją nazwę na SheIn. Co mam na sobie na zdjęciach? Koszulka: klik / Spodnie: klik

39 comments :

  1. Nie przejmuj się, ważne że Ty się uczyłaś i wiesz, że dałaś z siebie jak najwięcej. W sumie to chyba 2 klasa gimnazjum jest najcięższa z tych 3 lat, nie martw się Kochana! :*
    Oj tak, trzeba się przygotować na to, że życie nie zawsze jest takie jakie chcemy.
    Śliczne zdjęcia! <3
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trzeba robić co się uważa i nie słuchać głupich gadek innych.
      Sliczne masz włosy takie długie i zadbane. Wybieram się na podciecie moich, poleci ok 7-10 cm ale coż... Wazne aby były zdrowe ! A juz prawie miały Twoją długość. Tylko co z tego jak cienkie i suche konce ;d andziathere.blogspot.com

      Delete
  2. Bardzo motywujący post ;) śliczny uśmiech!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Bardzo mądry post, ja nadal się boje, to co powiedzą inni... ale się powoli uczę nie przejmować się opinią innych! śliczne zdjęcia jak zawsze :)
    beautifulsees.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Bardzo mądry post, ja nadal się boje, to co powiedzą inni... ale się powoli uczę nie przejmować się opinią innych! śliczne zdjęcia jak zawsze :)
    beautifulsees.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. moj rok szkolny wygladal bardzo podobnie :( juz jakis czas temu uswiadomilam sobie, ze na niektore rzeczy mimo staram nie mamy wplywu, nalezy odpuscic i zachowac zdrowie psychiczne, poniewaz nadambicje moga skonczyc sie depresja czy nerwica, to drugie spotkalo np mnie juz po ukonczeniu szkoly podstawowej :) dltego czasem lepiej wyluzowac, zwlaszcza, jesli nie jest to warte tych zmartwien

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  6. Prześliczne zdjęcia i bardzo ładny plecak <3
    Też w tym roku doznałam trochę niesprawiedliwości w szkole... Zależało mi, aby troszkę podwyższyć sobie średnią np. z niemieckiego. Niestety się nie udało. Nie ukrywam, byłam trochę podłamana, ale podniosłam się! Ważne, by być z siebie zadowolonym :)

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  7. Mega post! :)
    Niestety też spotkałam się z niesprawiedliwością w szkole. Starałam się na wyższą ocenę a nauczycielka robiła wszystko, żebym nie mogła;/
    Nie przejmuj się! ♥
    Cudowne zdjęcia, piękny plecak :*

    Mój blog, zapraszam-kliknij :D

    ReplyDelete
  8. Też kończę teraz 2 gimnazjum i rok był masakryczny pod względem ilości nauki ;/
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Jaki cudowny plecaczek! I masz piękne włosy :))

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: mobile mix #four - zapraszam!

    ReplyDelete
  10. Piękne zdjęcia, uwielbiam twoje włosy !! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  11. Bardzo motywujący post! :)
    Uwielbiam w Tobie to, że jesteś zawsze uśmiechnięta :)
    Piękne zdjęcia ! :3
    Mam tylko jedno pytanie... jakim aparatem robisz zdjęcia/są tobie robione... ? :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Warto mierzyć wysoko mimo tych niepowodzeń i załamań. Okres klasy II Gimnazjum też był dla mnie najgorszy, czasami moje oceny są bardzo uzależnione od mojego stanu psychicznego, teraz na szczęście już mam to za sobą i jest o wiele lepiej :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już niedługo i ja też będę mieć, a potem trzecia klasa :D

      Delete
  13. Śliczne zdjęcia i wystrój.Polecam,czytam !
    http://wikiandmarta.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwację ? Komentarz za komentarz?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wymieniam się obserwacjami, podoba Ci się - zaobserwuj.

      Delete
  14. Im szybciej człowiek sobie uświadomi, że życie potrafi dać w kość, tym łatwiej sobie potem radzić. ;) Fajnie napisany tekst i świetne zdjęcia. :D

    ReplyDelete
  15. Podczas czytania tego postu aż zrobiło mi się smutno. Problem, powyżej przez Ciebie wymieniony dotyczy także mnie. Staram się sobie z tym radzić i nie przejmować się opinią innych. Mam swój mały świat, który podoba się mnie - i tylko mnie - dlatego stwierdziłam, że innym nic do tego.
    Śliczne zdjęcia! Bardzo podobają mi się buty z tej stylizacji ;)

    Mój blog | klik

    ReplyDelete
  16. Nigdy się nie poddawaj! To jest główna domena mojego życia. W tym roku dużo nauczycieli dało mi w kość i za nic w świecie nie chcieli mi postawić tej lepszej oceny. Może na drugi rok będzie lepiej.
    Najbardziej w Twoim blogu podoba mi się to, że mimo zauważalnej popularności nadal jesteś pięknie uśmiechniętą dziewczyną, a drugą rzeczą jest Twoje nawiązywanie do wiary w Boga, bo dziś trudno spotkać coś takiego z powodu "mody" na omijanie kościoła(chociaż to też zależy od miasta).
    Powodzenia!

    ReplyDelete
  17. Śliczniutkie zdjęcia ;** Te szare są najfajniejsze :)

    All Pastel World ♥ klik ♥

    ReplyDelete
  18. O, tak, bardzo często sobie powtarzam ,,Co ma być, to będzie''. Często pozwala mi to przezwyciężyć strach i mimo wszystko iść dalej przed siebie.

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. 2 klasa gimnazjum było najgorszą klasą pod względem nauki...chcę już do 3! :/
    Zapraszam do mnie na konkurs (klik!)

    ReplyDelete
  20. Tez chodze do 2 gimnazjum i niestety też to jest najgorszy mój rok skzolny :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Dla mnie tez 2 klasa byla najgorsza, wtedy najwiecej wagarowalam, bo tak juz mialam dosc nauki. Wazne zebys po prostu sie uczyla nie na najlepsze oceny tylko dla Ciebie, bo za rok egzaminy ;)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ja zawsze mierzę wysoko, mimo że zazwyczaj mi nie wychodzi XD
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Trzeba wierzyc w siebie i swoje możliwości, bo to podstawa ;) no ale widadomo, ze czasem po prostu cos nie wyjdzie ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Trzeba stawiac sobie cele i je wypelniac, a porazki to taka nauka ;)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Świetny motywujący post. Ja w tym roku właśnie postawiłam sobie dosyć wysoko poprzeczkę co do ocen i udało mi się to co chciałam :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Piękny post,taki prosto z serca !
    Ja też czasami strasznie przejmuję się opinią innych..No ale tak już jest skonstruowany świat,ludzie zawsze będą komentować to co robisz,zawsze komuś coś nie będzie się podobało..Musimy poprostu przez to przejść i nie zawsze brać wszystko do siebie..
    Mogłabyś wejść na emaila?:)
    zajrzyj!

    ReplyDelete
  27. masz zdecydowanie racje,w 100% sie zgadzam z tym co napisałąś!:*
    mega zdjęcia:)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    ReplyDelete
  28. Ja też bardzo przejmuję się szkołą. Po każdym upadku trzeba się podnieść nawet, jeśli zamiast pomocnych dłoni otrzymujemy strzały prosto w serce :').

    Pozdrawiam,
    Do what you love - klik

    ReplyDelete
  29. Ważne, żeby znać swoją wartość :) śliczne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.