June 18, 2015

Koniec

Nie mam wielkich uprzedzeń do mojej szkoły, ale ten rok naprawdę wyjątkowo mnie zmęczył. Czekam na upragnione wakacje, wyjazd w góry. Ostatnie tygodnie są u mnie wyjętymi z życia. Nauka, chodzenie późno spać, wcześne wstawanie, szkoła i 4-5h snu po powrocie. Można stwierdzić, że przestawiłam się na amerykański styl życia. Na szczęście to już praktycznie koniec. Czuję się już zmęczona tym wszystkim, ale będę musiała szybko się "podnieść", bo już o 16;00 po zakończeniu wyjeżdżam w góry! Mam nadzieję, że uda mi się zrobić dużo fajnych zdjęć dla was. Jeżeli chodzi o moją śrdnią, jestem bardzo zadowolona, że z tak słabego początku, zmotywowałam się i dałam radę. Nie mogę się już doczekać wolnego. Mam tyle planów na te wakacje i myślę, że tym razem uda mi się je zrealizować! Nie będę się tutaj dzisiaj zbytnio rozpisywać. Chciałam jeszcze pokazać wam parę nowych rzeczy. Znowu zdjęcia na balkonie! :D Naprawdę przepraszam, ale nie miałam w tym tygodniu w ogóle czasu, żeby gdzieś wyjść, a terminy gonią. Poprawię się, obiecuję :) Dzisiaj przychodzę z pięknym płaszczykiem, który pierwotnie miał byc koszulą! Mimo wszystko jest naprawdę okay gdyby nie to, że jest dość duży i ciepły. Planuję wystawić go na vinted. Któraś z was byłaby chętna? Kolejną rzeczą jest czarna tennis skirt, która niestety jest krótka. I ostatnią już bransoletka. Wszystkie linki macie na dole. W komentarzu pochwalcie się średnią i dajcie chociażby krótką opinię na temat zdjęć. Mega mi zależy! Trzymajcie się misie xx 
PŁASZCZYK: KLIK // TENNIS SKIRT: KLIK // BRANSOLETKA: KLIK

44 comments :

  1. Też ostatnie tygodnie strasznie mnie wymęczyły i odsypiałam popołudniami. Zdjęcia są śliczne, jakie Ty masz cudne oczy *.*

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ja też jestem zmęczona ostatnimi tygodniami w szkole.
    Mam średnią 5,45 i jestem z tego bardzo zadowolona!
    Zdjęcia jak zawsze śliczne! :)
    Śliczny ten płaszczyk, ale niestety na mnie byłby za duży :C
    Świetna bransoletka! :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja też mogę stwierdzić, że ten rok mnie wymęczył. Na szczęście dopięłam swego i mam 5,22 na koniec roku, co w przypadku mojego gimnazjum, jest dużym osiągnięciem. :* No nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć ci wspaniałych wakacji i dużo wspomnień, wykorzystaj je kochana w 100%! Przepiękny płaszczyk :*

    Zapraszam do mnie!
    www.malinowe-ciasto.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mi bardzo trudno uwierzyć w to, jaką mam średnią. 5.18. Zdjęcia są mega!
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia ♥
    I oczywiście śliczny płaszczyk :)
    Życzę udanych wakacji!

    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Swietne zdjecia! Ja tez bylam bardzo zmeczona w ostatnimi tygodniami szkoly. Wszystkie projekty i sprawozdania trzeba bylo pisac wiec sie nocki zarywalo. Ja juz naszczescie mam wakacje i sie z tego bardzo ciesze :D

    Helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    ReplyDelete
  7. Również jestem zmęczona szkołą. Mam średnią 5,42, co mnie cieszy, bo się tego nie spodziewałam :D. Zdjęcia są jasne i przyjemnie się je ogląda ;).

    Pozdrawiam,
    Do what you love - klik

    ReplyDelete
  8. Ten rok był dla mnie naprawdę bardzo trudny, mimo wszystko udało mi się wywalczyć średnią 5.2, więc chyba całkiem nieźle! Przepiękne zdjęcia, szkoda że ta spódniczka okazała się za krótka.
    POZDRAWIAM, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  9. Ja w sumie jestem zadowolona z tego roku, co prawda został mi jeszcze jeden egzamin ale myślę, że bez problemu go zaliczę. Najważniejsze, że już skończyłam praktyki i będę miała wolne w wakacje. :)

    gloriousdolls.blogspot.com!

    ReplyDelete
  10. Zbieraj siły, bo górach się nie leniuchuje, hahaha ^^
    Ja z mojej średniej (4,42) jestem zadowolona, w 3 gim chcę troszkę wyżej :)
    Też jestem strasznie zmęczona szkołą, działam na takim trybie jak ty, tylko że już od 2 miesięcy!

    Śliczne zdjęcia i płaszczyk *-*
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  11. ja sie mega zmotywowalam i mam srednia rowno 5,0! :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Pierwsze myślałam, że to naprawdę płaszcz :O A nagle okazuje się, że miała to być koszula haha :D
    www.sapphireblog1.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ohh, tak, tak już niedługo koniec z tym wszystkim, sprawdziany i tp ! WOLNOŚĆ ! haha xD

    Pozdrawiam ;*
    All Pastel World ♥ klik ♥

    ReplyDelete
  14. Śliczne zdjęcia! Moja średnia to 4.0 ale jest o wiele lepsza niż na półrocze. :D

    http://green0floor0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Dużo razy widziałam ten płaszczyk na stronach i był zawsze w kategorii swetry co mnie dziwiło :). Ogólnie śliczne zdjecia i stylizacja<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Mnie tez ten rok wyjatkowo zmeczyl, dlatego zrobilam sobie wczesniejsze wolne juz po wystawieniu ocen i wypoczywam, odsypiam, mile uczucie, nie moge sie doczekac zdjec z gor!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  17. tak jak ciebie ten rok bardzo mnie zmęczył :(

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Wyglądasz ślicznie! :)
    Ja już serio 'umieram' :/
    Zapraszam do mnie na konkurs (klik!)

    ReplyDelete
  19. Ach wiem, co czujesz, ja przez sesję też ledwo żyję i już o niczym nie myślę tylko o wakacjach! Zdjęcia są prześliczne :)

    ReplyDelete
  20. Zgadzam się ten rok był wyjątkowo męczący. :D
    Zapraszam do mnie! :)
    books-filmsreviews.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Mnie ten rok szczególnie męczył, bo nauczyciele "cisnęli" na te oceny ze sprawdzianów, kartkówek, itp.
    Piękne zdjęcia!! :D
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  22. Jakbyś nie powiedziała, że zdjęcia były robione na balkonie to bym nie zauważyła bo i tak są cudowne!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Ja też mam dość szkoły. Jestem już wystarczająco wykończona całym rokiem szkolnym.
    Mój blog - kliknij

    ReplyDelete
  24. Ja już na szczęście mam spokój, jestem już po konferencji! :)
    Świetne zdjęcia, nawet nie widać, że są robione na balkonie! :D

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    ReplyDelete
  25. ja juz mam dosyc szkoly do tego dzisiaj sama siedzialam w klasie

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. To trochę niewypał z tymi rzeczami, ale tak już jest. ;)
    Moja średnia nie jest zła, wyższa niż w tamtym roku. Paska nie mam, ale nie brakuje mi jakoś do niego dużo. W przyszłym roku będę się starać i może będzie. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Nie mogę już się doczekać tych wakacji! :)
    Bardzo ładna ta "koszula" ;)

    NOWT POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  28. Twoje zdjęcia zawsze są śliczne, masz prześliczne oczy :)
    Urocza bransoletka, a co do mojej średniej to naprawdę nie ma się czym chwalić, a raczej jestem na siebie zła:/
    Udanego wyjazdu w góry! :*

    Mój blog, zapraszam-kliknij :D

    ReplyDelete
  29. Prześliczne zdjęcia! Ja również jestem bardzo zadowolona z mojej średniej na koniec roku :)
    Ubrania bardzo mi się podobają :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Mnie też ten rok mega zmęczył, na szczęście jeszcze tylko tydzień :) śliczne zdjęcia! :*
    via-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Uśmiechają się częściej- uśmiech masz na prawdę piękny! ;)

    ReplyDelete
  32. U mnie ten ostatni tydzień też był masakryczny jeśli chodzi o sprawdziany, oceny itp..W ogóle 1 klasa liceum była męcząca,ale szybko minęła! :O
    Cudne zdjęcia! :)
    Bransoletka jest przeurocza.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Trafiłam tutaj po raz pierwszy i bardzo podoba mi się Twój blog. :) Obserwuję!

    ReplyDelete
  34. Nie mogę się doczekać wakacji, ale z drugiej strony nie chcę się rozstawać z moją klasą. Fajnie, że jesteś zadowolona z ocen ;)
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    ReplyDelete
  35. U mnie wręcz przeciwnie ostatni tydzień był bardzo luźny, uwielbiam ten okres bo jeszcze nie lecą wakacje a odpoczywam :)
    Śliczna spódniczka!

    22-ffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Śliczne zdjęcia czekam na relację z wyjazdu:)
    patrycja-paulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Szkoda, że ta koszula okazała się taka wielka, ale jako płaszczyk też śliczna! :)

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Swietne zdjęcia :*
    Kocham góry! Udanego wyjazdu i wakacji ;)
    http://misswerka.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. bardzo ładny płaszczyk :)
    napisałam do Ciebie maila :)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.