May 3, 2015

USUWAM BLOGA


Hej kochani! Pierwsze co chcę zrobić to podziękować za ostatnią ogrooomną aktywność na moim blogu. Jesteście niesamowici. Jest was już prawie 700! Nie jestem w stanie marzyć o tysiącu czytelników. Niestety mimo aktywności muszę stwierdzić, że to koniec mojej przygody z blogiem. Dużo się u mnie zmieniło. Po prostu stwierdziłam, że już mnie to nie kręci. Miałam wrażenie, że kiedy jesteście i u mnie jest lepiej, ale... myliłam się. Miałam wiele myśli o usunięciu bloga, ale jestem osobą, która niezwykle szybko zmienia zdanie, więc postanowiłam poczekać. I bardzo dobrze! Wszyscy hejterzy i osoby nielubiące mojej pracy mogą się teraz schować, bo to był zwykły żart! :D Nie wiem co zrobiłabym teraz bez bloga... Blog podwyższa samoocenę w chwilach kiedy jest ona słaba. Nie chcę, żebyście zrozumieli mnie źle i myśleli, że moja samoocena jest zbyt wysoka, bo jeśli ktoś tak myśli to... jest w ogromnym błędzie! Moja samoocena jest czasem okropna, ale dążę do tego, żeby była dobra. Muszę wam powiedzieć, że główny problem jest taki, że świetnie radzę sobie z rozwiązywaniem problemów innych, a swoich nie. Kiedy jestem smutna chyba nikt ani nic nie może mi pomóc! Muszę zamknąć się w pokoju, wypłakać, posłuchać smutnej muzyki, obejrzeć film. Na szczęście od dłuższego czasu radzę sobie ze swoim smutkiem. Dzisiaj właściwie chciałabym wam powiedzieć abyście nigdy nie porzucali kogoś kim jesteście. To takie proste zdanie, a zawiera w sobie tyle prawdy. Właściwie jest to przepis na życie. Potrafi być ono piękne, kiedy sami je sobie tak przedstawicie. Miałam czas w życiu kiedy byłam totalnie zamulona. Możecie się domyślić, że reakcje ludzi nie były zbyt ciekawe, a wręcz niemiłe. Z drugiej strony jestem w stanie ich zrozumieć, bo samej ciężko trawić mi osoby, które są smutne bez większego powodu. Właściwie nie miałam określonego powodu. Problemy zawsze są, ale nie zawsze sobie z nimi radzimy. Myślę, że powinniśmy uczyć się z nimi żyć. Wszystko wokół pokazuje nam, że życie jest zbyt krótkie na smutki. Musimy pamiętać, że nawet kiedy ktoś, kto wydaje się nam być wyżej niż my w jakiejkolwiek hierarchii sprawia nam przykrość-nie ma on takiego prawa. Wszyscy jesteśmy równi, a jeżeli ktoś myśli inaczej, przekona się o tym w odpowiednim czasie. Mnie ktoś może uważać za bogatą blogerkę, ale.. nie zabraniam mu takiego myślenia. Osoba, którą znam (i przyjaźnię) również na początku tak myślała. Denerwuję mnie tylko fakt powierzchownego oceniania. Każdy z nas ma takie dwie twarze.. Jedną, tą otwartą na dzień i na ludzi i drugą, wrażliwą, która uaktywnia się w nocy, na pielgrzymkach, itd. Każdemu z nas przyda się czasem coś, co sprawi, że w środku pękniemy. Właśnie zdałam sobie sprawę, że ten post jest tak naprawdę o wszystkim i o niczym. Dziś chciałam wam przekazać coś innego, ale podobno spontaniczne rzeczy wychodzą najlepiej, więc nie jest źle :) Chcę, żebyście nigdy nie robili czegoś pod publikę, ani nikogo dyktando. Jesteście samowystarczalni, silni i nikt nie ma prawa zmuszać was do czynienia zła. Po prostu, bądźcie sobą. Dziękuję xx 
-------------- 
BLOGI NA DZIŚ:

Zasady promowania:
Podaj ceny wybranych produktów i zostaw linka do postu w komentarzu:) Im więcej produktów, tym większa szansa! Wybieram 4 blogi i wstawiam linki w najbliższym poście!


42 comments :

  1. Bardzo mądrze napisałaś. Jak tylko zauważyłam nagłówek "Niestety czas się pożegnać. Usuwam bloga. Kilka słów wyjaśniń poniżej." to pomyślałam,że to niemożliwe i musi to być jakiś żart,całe szczęście że nie usuwasz bloga,bo naprawdę czytam go z przyjemnością i często wracam do starszych postów, Twoje słowa dodają mi wiele pozytywnych emocji. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Od razu wiedzialam, ze to zart haha:)
    1. zdjecie ladne i pomyslowe!

    http://feel-that-moments.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Już się wystraszyłam :o Świetnie napisane. No w sumie jak zwykle. Jedyną rzeczą, która mnie jeszcze zastanawia, to jakiej czcionki użyłaś do zdjęcia na początku? ;)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Jejuuu, ale mnie wystraszyłaś...

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ale się wystraszyłam.
    Dobrze że to tylko żart.Ślicznie to wszystko opisałaś.

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  6. Gdy przeczytałam tytuł to serce na chwilke mi stanęło, haha
    Jednak po chwili wczytałam się w ciągłość tekstu i dowiedziałam się, że to nie prawda, uff!
    Śliczne zdjęcia i obyś jeszcze długo blogowała ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Warto być sobą i nie udawać nikogo innego.Jestem osobą niepełnosprawną i często jestem uważana za gorszą itd. Jeżeli masz ochotę przeczytaj mój najnowszy post o mnie i blogowaniu.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Śliczna jesteś! ;) Bardzo mądry post, oby takich więcej. Chętnie bym poczytała ;)

    1. zł70.68 | 2. zł59.96 | 3. zł54.00 | 4. zł98.68 | 5. zł60.00 | 6. zł64.00 | 7. zł98.68 | 8. zł35.96

    ReplyDelete
  9. Mądrze napisane, ja tez ostatnio dodalam post wlasnie na temat szczescia:)
    www.taraspatrycja.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetnie napisany post, bardzo mądrze, widać, że wszystko jest przemyślane. Ja nie lubię nikogo udawać, bycie sobą jest fajne :) Pozdrawiam, WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  11. 1 - 17.67, 2 - 14.99, 3 - 13.50, 4 - 24.67, 5 - 15.00, 6 - 16.00, 7 - 23.67, 8 - 8.99 :)
    Mój blog - http://polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ale mnie wkręciłaś, dobry patent na sprawdzenie prawdziwych czytelników ;d

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Piosenka fajnie wpasowuje się w temat posta, dobrze się z nią czytało. Poza tym mądrze napisane, bardzo motywująco. Ja staram się być sobą i najczęściej robię wszystko po swojemu, nie słuchając nikogo. Nie zawsze na tym dobrze wychodzę, ale wolę to, niż podporządkowywanie się innym. :)
    Mogę wiedzieć, co masz na ustach?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, pomadkę z Essence 05 dare to be nude :)

      Delete
  14. Przygotowałam konkurs na 100 obserwatorów. <3
    Więc zapraszam na swojego bloga --> http://bizzlesbab.blogspot.com
    Zaobserwuj jesli Ci się podoba i bądź czujny, gdy wybije pełna setka dodam notke ze wszystkimi szczegółami!
    Skomentuj najnowszy (bądź ten, który najbardziej Ci się podoba) post, odwdzięczę się. :)


    + W JAKIM PROGRAMIE OBRABIASZ ZDJĘCIA? A NO I OBSERWUJE! CUDNY TEN TWÓJ BLOG I DOBRZE, ŻE NIE USUWASZ

    ReplyDelete
  15. Pierwsze co pomyślałam po zobaczeniu tytułu ''halo halo prima aprilis się skończył!'' Bardzo mądrze napisane. ;)

    ReplyDelete
  16. bardzo mądrze napisałaś

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. 1 - US$17.67
    2 - US$14.99
    3 - US$13.50
    4 - US$24.67
    5 - US$15.00
    6 - US$16.00
    7 - US$23.67
    8 - US$8.99
    Szłam po kolei :)))
    Wiedziałam, że to żart, ale na początku - przyznam się bez bicia - bałam się, że usuwasz, już się przestraszyłam ;p
    http://maja-kaszyca.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Zainteresował mnie Twój blog! Przy tej okazji zapraszam również do siebie :)MÓJ BLOG [KLIKNIJ]

    ReplyDelete
  19. Nawet nie wiesz, jak mnie wystraszyłaś, no! haha
    Bardzo fajnie to napisałaś, dałaś na pewno wiele motywacji osobom, które wahają się nad usunięciem:)

    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  20. Już się przestraszyłam ,że serio chcesz usunąć bloga :/
    Ja zazwyczaj przy znajomych jestem uśmiechnięta, a w domu smutna :/
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  21. Świetny przekaz tekstu, aż nie chciałam kończyc go czytać :).
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ale mnie przestraszyłaś tytułem posta! :o

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz mój blog. :)
    Jeśli masz jakieś pytania dla mnie do Q&A możesz zadać je pod nowym postem! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    ReplyDelete
  23. Piękne zdjęcia!
    Od razu wiedziałam, że to żart hihihi!

    Pozdrowionka :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  24. Szczerze mówiąc jak zobaczyłam nagłówek to od razu wiedziałam, że to żart! Za cudownie piszesz by nas opuszczać!
    Gratuluję tylu obserwatorów i oby byłoby ich jeszcze więcej! :*
    Cudne zdjęcia i post <3
    Sama prawda! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Tak myślałam ,że to żart :) Śliczne zdjęcia !


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ! ♥ buziaki :)

    ReplyDelete
  26. Sama się wystraszyłam czytając początek tego posta! oO
    Dobrze, że jesteś :)

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Podoba mi się taki obrót sprawy ;) Nie jestem tutaj długo. Trafiłam przez rozdanie, ale fajnie piszesz :) Szkoda by było, żebyś przestała robić coś, co sprawia Ci przyjemność. Lubię takie posty. Takie, w których przekazujesz światu pewną ważną, wcześniej skrywaną cząstkę siebie.
    Też wolę i umiem pomagać innym, a ze swoimi problemami sobie nie radzę - wiele osób tak ma. Dlatego mówi się, że karma powraca. Ty możesz pomóc drugiej osobie, a ona doradzi Tobie. :)

    ReplyDelete
  28. o widze ze link do mojego bloga sie nawet znalazl! hahaha dziekuje <3 to dobrze ze zostajesz, zycze dalszych sukcesow i bardzo ladne zdjecia :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  29. Świetny blog, naprawde jesteś mega mądra a na dodatek bardzo ładna :D bardzo chciałbym Cie poznac osobiscie ;)

    ReplyDelete
  30. Ale z Ciebie zgrywus, nonono :P
    a tak poważnie to jak przeczytałam początek to zrobiło mi się smutno
    Nie rób tak więcej :)

    ReplyDelete
  31. Nawet nie wyobrażasz sobie jak cholernie mnie przestraszyłaś....
    Cudowne zdjęcia x

    1 - US$17.67
    2 - US$14.99
    3 - US$13.50
    4 - US$24.67

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała.

    ReplyDelete
  32. Jak dla mnie przyciąganie czytelników na "usuwam bloga" w tytule jest raczej przypisane blogom na innym poziomie, niż Twój. Zawsze uważałam to za gorsze od kom/kom czy obs/obs.
    Zgadam się z Twoimi słowami, a jeszcze dodam od siebie, że pierwsze pytanie, gdy ktoś dowiaduje się ze mam bloga, jest "ile zarabiasz? BO JA TEŻ BYM CHCIAŁA ZACZĄĆ". Wtedy otwiera mi się nożyk w kieszeni i jestem jak "zabije cie, czaisz, zabije" :D A dziwi mnie to pytanie, bo jestem mala blogerka, poczatkujaca. Dlatego nie ukrywam, ale też nie opowiadam o swoim blogu. Po prostu nie chce mi się juz tłumaczyć, że to nie jest takie proste jak sobie wyobrażają x.x

    ReplyDelete
  33. Uff już myślałam :D
    Prześliczne zdjęcia :*
    1. $17.67
    2. $14.99
    3. $13.50
    4. $24.67
    5. $15.00
    6. $16.00
    7. $23.67
    8. $8.99

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    ReplyDelete
  34. 1 - 17,67; 2 - 14,99; 3 - 13,50; 4 - 24,67; 5 - 15,00; 6 - 16,00; 7 - 23,67; 8 - 8,99 ceny w dolarach:)
    moj blog http://little-maddie.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.