May 22, 2015

Spring Cosmetic Favs

Hej kochani! Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym postem urodowym! Stwierdziłam, że fajnie będzie pokazać wam co ostatnio przypadło mi do gustu. Wiosna jest z pewnością przepełniona pięknymi, delikatnymi i zapachami, których w moich ulubieńcach nie zabraknie. Nie uzbierało się tych kosmetyków jakoś dużo, ale jest co pokazać! Wszystkie te produkty są również ogólnodostępne w waszych miastach, dlatego jeszcze bardziej warto je tutaj zaprezentować. Zapraszam do obejrzenia zdjęć, a potem krótkich opisów!
1. Mgiełka Body Splash Vanilla Twist by H&M
Z początku uważałam mgiełkę za kompletnie nietrafny zakup. O ile się nie mylę, jej cena jest mniejsza niż 10zł. Waniliową, ale również i arbuzową wersję mgiełki znajdziecie w sklepach H&M. Zapach jest prześliczny. Przypomina mi kruche ciasteczka. Oprócz tego, buteleczka jest mała, idealna do szkoły.
2. Perfumy Zara Black
Kolejnym produktem, z którym chyba nie rozstanę się zbyt szybko są perfumy Zara Black. Zara zawsze będzie sklepem, gdzie oprócz świetnych ubrań znajdziemy mnóstwo świetnych perfum. Trzeba też zaznaczyć, że ceny w stosunku do drogerii są naprawdę bardzo niskie. Często można spotkać się też z przecenami. To moje trzecie perfumy z Zary i jestem zachwycona. Na zdjęciach jak widać, są na wykończeniu. :)
3. Lakier do paznokci Bell
Ten lakier wpadł w moje ręce całkiem przypadkowo. Mianowicie znalazłam go w szufladzie z lakierami mojej mamy. Pewnie znajdziecie go w szafach Bell'a. Lakier z tego co wiem wyniósł moją mamę mniej niż pięć złotych. Idealnie dostosowany odcień, w sam raz do szkoły. Jakość porównywalna do lakierów z Golden Rose. 
4. Puder transparentny All About Matt
O tym produkcie nie chcę mówić za wiele. Jest po prostu genialny! Odkąd go mam, skończyły się moje problemy ze świecącą się cerą. Puder transparentny idealnie pasuje do koloru mojej skóry i daje matowe wykończenie, na czym najbardziej mi zależało.
5. Pędzle 
Niestety nie powiem wam dokładnej nazwy, ale napewno znajdziecie je w Rossmannie. To chyba najlepsze pędzle jakie kiedykolwiek miałam. Wszystko ładnie się wklepuje. Pędzle miłe w dotyku. Wszystko na plus. Na zdjęciach widać tylko dwa, ale posiadam jeszcze kolejne dwa do cieni. 

Przedstawcie swoich ulubieńców i dajcie znać czy podobają wam się posty tego typu!

25 comments :

  1. oo, chyba zainwestuję w taki puder! Dzięki ;))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Cudowny kolorek ma ten lakier ;) !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/ <--- zapraszam na nowy post :)

    ReplyDelete
  3. Też uważam że perfumy z Zary to cudo! Kupiłam dwupak fruity i oriental, tylko z tego powodu, że bardziej mi się opłacało niż kupić tylko te owocowe w których byłam zakochana. I co się okazało? Owocowe stoją na półce na, a orientalne, które właśnie skończyłam stały się moja niekończąca się miłością!
    CENA <<< ZAPACH I JAKOŚĆ <3
    Www.milleremilia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. zastanawiam sie nad kupnem właśnie tego pudru, ale wcześniej wykorzystam do końca te co już mam

    http://dorooothy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Lakier, puder i pędzle bardzo mnie zainteresowały :)

    ReplyDelete
  6. Super ulubieńcy! Wgl, jesteś jedną z moih ulubionych blogerek<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Świetne kosmetyki! Właśnie zastanawiałam się jaki puder kupić i chyba skuszę się na ten :D

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    ReplyDelete
  8. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. W jakieś pędzle w końcu też się muszę zaopatrzyć :)

    ReplyDelete
  10. Lakier bardzo ciekawy :) Te pędzle też kuszące ;)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  11. Chciałam sobie kupić tą mgiełkę do ciała w HM ale jej nie ma u mnie w mieście :c
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Fajnie, że wybrałaś większość tanich produktów, na które prawie każdy może sobie pozwolić. Ja żadnych nie miałam, ale może za niedługo któryś sobie sprawię.Podoba mi się kompozycja posta, oraz ogólnie on sam i chętnie zobaczyłabym podobnych więcej! :-)

    ______________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    Mój nowy blog książkowy

    ReplyDelete
  13. Bardzo fajny post, zawsze zachwycam się perfumami w zarze, choć sama ich nie miałam. Czas to zmienić :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    ReplyDelete
  14. Nie słyszałam o żadnym z tych produktów, wydają się byc interesujące. Świetny post :) moj blog

    ReplyDelete
  15. Widziałam te perfumy z Zary i chyba je kupię! :)
    Zapraszam do mnie na konkurs (klik!)

    ReplyDelete
  16. nie używałam żadnego z tych kosmetyków ;d

    Zapraszam na nowy blog po zmianach!
    ✿Pisane pasją [klik]✿

    ReplyDelete
  17. mam bardzo podobny lakier :) i chyba skuszę się na te perfumy z zary :)
    ✿ Mój Blog - Klik ✿

    ReplyDelete
  18. Świetni ulubieńcy :]

    http://bywikkis.blogspot.com/2015/08/nie-masz-prawa-mi-go-odebrac.html

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.