May 17, 2015

Routine + wyniki konkursu na post promujacy

Słyszysz dźwięk twojego wkurzającego budzika, podnosisz ciężkie powieki i jedyne co zauważasz to bardzo jasny ekran twojego telefonu. Mówisz sobie, że może dzisiaj będzie całkiem fajnie po czym podnosisz się z łóżka, zdejmujesz swój ulubiony szlafrok i szukasz "idealnego" stroju na dzisiaj. Kiedy już jesteś gotowa idziesz do łazienki, aby doprowadzić do ładu twoje rozczochrane po nocy włosy i się pomalować. Następnie pędzisz do przedpokoju, zakładasz buty, zabierasz kurtkę i torbę po czym wybiegasz. Chwila, czy nie zapomniałaś zamknąć domu i wziąć kanapki? Wracasz, wykonujesz wszystkie czynności i już wiesz, że ten dzień nie będzie tak łatwy jak Ci się wydawało... Ostatnio na próbnym egzaminie z języka polskiego pisaliśmy rozprawkę na temat tego, że człowiek musi sprostać pewnym zadaniom, które są mu narzucane. Osobiście jestem tego zdania, że nie powinniśmy zbyt bardzo wpadać w rutynę. Musimy znaleźć coś, co pozwoli nam chociaż troszkę od niej uciec. Muszę przyznać, że moją ucieczką zawsze będą zdjęcia. Mimo, że robię je bardzo często i same po części stają się moją rutyną, chyba nigdy mi się to nie znudzi. Czasem wydaje mi się, że moje życie bez bloga byłoby strasznie szare i nudne. I chyba mam rację. Każdy z nas powinien mieć coś swojego, coś do czego będzie mógł uciekać. Nie mówię chyba nic nowego. Może wracając do spraw bardziej organizacyjnych. W ostatnich postach wspominałam wam o moim ogromnym stresie, którego skutki objawiają się w najgorszych momentach. Stwierdziłam, że dalej tak nie może być i poszłam do lekarza. Jak na razie dostałam skierowanie na strasznie dużo badań, ale wszystko jest na dobrej drodze. Osobą, która wygrała post promujący na moim blogu jest Pola z bloga  http://poleksandra.blogspot.com/ Prosiłabym o kontakt na Facebook'u. Ostatnio przyszła mi kolejna paczka ze sklepu BornPrettyStore. Zamówiłam kocie uszka ze względu na Arianę! :D Nie wiem czy mi pasują, ale wyszły z nimi całkiem pozytywne, "uśmiechnięte" zdjęcia. :) Dajcie znać co o nich sądzicie. Mam dla was również kod rabatowy od tego sklepu: 2CSH10
kocie uszka: klik // bransoletka: klik // kolczyki: klik
---------------
Zasady promowania:
Podaj ceny wybranych produktów i zostaw linka do postu w komentarzu:) Wybieram blogi które mi się podobają i wstawiam linki w najbliższym poście! Więcej cen-większa szansa!
1klik // 2klik // 3klik // 4klik // 5klik // 6klik // 7klik // 8klik

40 comments :

  1. świetny blog :)
    Zapraszam do siebie :) ewastylee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Prześliczne zdjęcia! :)

    xnatg.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. urocze te uszy *.* Wyglądasz jak Ari :D
    jestemfolta.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Blog strawia mi wiele radości, cieszę sie strasznie, ze małe akie swoje małe miejsce ;)
    Ceny:
    szary t-shirt: 8.99
    biała sukienka: 17.99
    biały t-shirt: 8.99
    bluzka "amazing": 7.99
    szara bluzka ze srebrym nadrukiem: 15.17
    sukienka w paski: 15.99
    szara bluzka "hangry": 8.99
    biała obcisła sukienka: 12.67

    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. To co wyrabiasz z tym żebraniem o klikanie w linki przechodzi ludzkie pojęcie. To jest nienormalne :) Chyba napiszę o tym do firmy, że przekupujesz wszystkich, żeby klikali. Tak to daleko nie zajdziesz dziewczyno. Tylko w głowie ci współpracę.

    ReplyDelete
  6. jak ja cie uwielbiam haha, jak zwykle pięknie :*
    luuvmy.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. W moim wypadku to prawda, że życie bez bloga byłoby całkowicie nudne :) Gratuluje zwyciężczyni!

    ReplyDelete
  8. te uszka ci bardzo pasują, teraz ceny po kolei 8.99$, 17.99$, 8.99$, 7.99$, 15.17$, 15.99$, 8.99$, 12.67$
    http://dorooothy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Mam nadzieję, że badania wyjdą dobrze i wszystko będzie okej :)
    Te uszka są takie słodkie, pięknie wyglądasz :)
    Obserwuję!

    http://nesssy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Przepiękne zdjęcia, bardzo podoba mi się ta opaska z uszami :)

    Zapraszam do siebie
    another-view-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. 1- 8.99
    2- 17.99
    3- 8.99
    4- 7.99
    5- 15.17
    6- 15.99
    7- 8.99
    8- 12.67
    emilllka.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam twojego bloga ! <3 Zostałaś nominowana do najlepszego bloga miesiąca, którego najczęściej czytam. Wyniki będą w poście pt "Podsumowanie miesiąca - maj"

    zapraszam do obserwowania mojego bloga http://aleksandra-chyla.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  13. Świetne zdjęcia, kurcze jakie ty masz przepiękne włosy !! Przeuroczo wyglądasz w tych uszkach :) Poklikałam w linki i liczę na to samo :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ♥

    ReplyDelete
  14. Urocze te uszka! :D
    Świetne zdjęcia! <3
    Ja staram się robić coś żeby nie popaść w rutynę, ale czasami się nie da. Blog to świetna odskocznia od codzienności.
    1 - 8,99$
    2 - 17,99$
    3 - 8.99$
    4 - 7.99$
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  15. rutyna czasami nieźle potrafi nas zmęczyć ;/ piękne zdjęcia !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Jak ładnie wyglądasz! Masz boskie zdjęcia :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Zdjęcia są boskie! W tych uszkach wyglądasz słodko ♥
    Zawsze z chęcią czytam posty na twoim blogu ponieważ są ciekawe i urozmaicone :)
    A oto ceny produktów:
    1.$8.99
    2.$17.99
    3.$8.99
    4.$7.99
    5.$15.17
    6.$15.99
    7.$8.99
    8.$12.67
    Obserwuję i pozdrawiam
    http://julia-and-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. wyglądasz uroczo w tych uszkach :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Bransoletka jest świetna, chciałabym taką. A co do uszek, to ja bym raczej ich nie zamówiła. Nie miałabym gdzie w nich chodzić (ciekawa jestem, czy Ty będziesz je zakładać na co dzień, a nie tylko do zdjęć ;)) i średnio bym wyglądała. Ale Tobie pasują, wyglądają słodko. :)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapewne do szkoły nigdy ich nie ubiorę i właściwie zamówiłam je tylko do zdjęć :) Nie jestem aż tak odważna :D

      Delete
  20. Masz cudowne włosy, a uszka są urocze :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    ReplyDelete
  21. Śliczna stylizacja, włosy masz cudowne :)
    POZDRAWIAM MALWA

    ReplyDelete
  22. Moją ucieczką od codziennej rutyny są książki :)
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    Ceny (mam w zł): 35.96, 71.96, 35.96, 31.96, 60.68, 63.96, 35.96 i 50.68 :))

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Prześliczne zdjęcia, gratulacje.

    http://ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ile masz wzrostu

    ReplyDelete
  25. O, wygrałam, post promujący :) Już piszę do Ciebie <3
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  26. Wygladasz na najmniej 177cm!!!! :) :D

    ReplyDelete
  27. Ta opaska jest przesłodka <3

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Bardzo lubię Twój blog, dzięki, za taką notkę!
    +Masz świetne butki!

    http://www.mollymoonlight.eu/

    ReplyDelete
  29. Wyglądasz cudownie! Prześliczne zdjęcia :*

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    ReplyDelete
  30. cudowna stylizacja, świetnie piszesz, ogólnie blog cudowny i z pewnością bede czytać kolejne posty :*
    http://royalredofficial.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.