May 9, 2015

Przyjaciele i wyniki konkursu z Sheinside

"Without you I feel broke,  I've got no hand to hold"

Przyjaźń i odnalezienie kogoś kto potrafi was pocieszyć to chyba życiowy cel każdego z nas. Nie macie czasem wrażenia, że przyjaciele to takie aniołki, które podtrzymują nas przy życiu? Miałam naprawdę wiele świetnych i kiepskich przeżyć z przyjaciółmi, ale mimo wszystko są osobami, bez których po prostu nie da się funkcjonować. Muszę przyznać, że mam teraz genialnych ludzi przy sobie. Nie zamieniłabym ich na nikogo innego. Po ostatniej wycieczce jestem naprawdę tak genialnie nastawiona do życia, że chcę, aby takie uczucie budziło się we mnie codziennie rano. Czasem są chwile, kiedy kompletnie nie chce Ci się funkcjonować. Chciałbyś zostać w łóżku cały dzień, nie widzieć się z nikim. Co robi wtedy twój przyjaciel? Moja przyjaciółka przynosi mi fast foody, a mój przyjaciel wyciąga mnie na długi spacer za miasto. Oboje wiedzą, że to jedyne dwie rzeczy, które mnie ratują. Jak widzicie nie wszystkie moje posty są takie zamulone! Przyjaciel to osoba, która może wytknąć Ci twoje wszystkie wady i wypowiedzieć się szczerze na twój temat. Ale to człowiek, który bezwzględnie zawsze będzie się o was troszczył i was kochał. Zastanówcie się czy czujecie się w przyjaźni dobrze, czy ktoś was nie ogranicza. Jeżeli tak, pamiętajcie, że nie da się ciągnąć czegoś na siłę. Postawcie się. Poczekajcie na kogoś, kto będzie wart waszego poświęcenia, troski i miłości. :)

BLUZA- KLIK

WYNIKI KONKURSU:
Ku zdziwieniu wszystkich konkurs wylosowałam liczbę 8 i nie liczącz komentarzy typu "powodzenia wszystkim" wypadło na moją przyjaciółkę. Tak więc gratuluję Weronika! Haha x

Blogi na dziś:
http://maja-kaszyca.blogspot.com/
http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/ <--- najlepszy!

Zasady promowania:
Podaj ceny wybranych produktów i zostaw linka do postu w komentarzu:) Wybieram blogi które mi się podobają i wstawiam linki w najbliższym poście! Więcej cen-większa szansa!

1klik // 2klik // 3klik // 4klik // 5klik // 6klik // 7klik // 8klik

46 comments :

  1. Dziękuje, haha <3
    http://maja-kaszyca.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Nawet nie pokazujesz jak losowałaś. KONKURS OSZUKAŃCZY! Przyjaciółka? SUPER.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak już masz zamiar mi coś wygarniać to czemu robisz to anonimowo? ;)

      Delete
  3. Ślicznie wyglądasz! :)
    Gratuluję dla zwyciężczyni :)

    1klik-US$14.67
    2klik-US$13.33
    3klik-US$17.99
    4klik-US$15.00
    5klik-US$14.67
    6klik-US$11.83
    7klik-US$8.99
    8klik-US$12.50

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Cudowny post :))

    http://x1902x.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ja mam przyjaciółkę od 10 lat i mam nadzieje ze to przetrwa bo się naprawde rozumiemy, teraz idziemy do innych klas ale na szczęście do tej samej szkoły średniej :) moj blog

    ReplyDelete
  6. Post wspaniały! Na szczęście mam taką jedną przyjaciółkę :) założyłam z nią bloga: http://melordzowka.wordpress.com
    A tu ceny produktów:
    $14.67
    $13.33
    $17.99
    $15.00
    $11.83
    $8.99
    $12.50

    ReplyDelete
  7. Świetny outfit, kocham biały kolor!
    Przyjaciel..Jeju nawet się nie da zdefiniować tego słowa, przyjaźń to najlepsza rzecz na świecie. Ja mam jedną przyjaciółkę od 16 lat..cudna sprawa<3
    Gratuluję zwyciężczyni! :)
    1 rzecz - 13,33$
    2 rzecz - 14,67$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Pięknie napisałaś o przyjaźni :) Ja musiałam jedną zerwać, bo wlasnie - nie warto ciagnac czegos na sile :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Gratuluję zwyciężczyni :) Śliczne zdjęcia :) Każdemu, jest potrzebny przyjaciel, który nie zostawi nas w potrzebie.

    Mój blog~klik!

    ReplyDelete
  10. Ślicznie wyglądasz! :)
    Gratuluję dla zwyciężczyni :)

    1klik-US$14.67
    2klik-US$13.33
    3klik-US$17.99
    4klik-US$15.00
    5klik-US$14.67
    6klik-US$11.83
    7klik-US$8.99
    8klik-US$12.50

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Jej, cudowne zdjecia !:)

    Zapraszam- http://naszymi-oczyma.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. Tak, te z cenami akceptuje dopiero po jakimś czasie, żeby było sprawiedliwie :)

      Delete
    2. Ok, dobry pomysł, bo niektórzy po prostu kopiują od osoby wyżej :)

      Delete
  13. jejku śliczne zdjęcia
    zapraszam
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Jesteś szczęściarą :)
    Piszesz o przyjacaiołach bez cienia wąpliwości że ci ludzie o których piszesz nimi są. Ja cały czas szukam tej pewności

    <3 xx

    ReplyDelete
  15. Też podobała mi się ta bluza, wygląda na tobie świetnie!

    http://laura-ss.blogspot.com/2015/05/boyfriend-jeans.html

    ReplyDelete
  16. Ja się bardzo cieszę, że mam przyjaciół :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    ReplyDelete
  17. bardzo klasycznie i fajnie :)

    ReplyDelete
  18. Pięknie wyglądasz!
    Śliczna stylizacja <3
    Przyjaźń to świetna 'rzecz'!

    Pozdrawiam cieplutko ;*
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  19. Świetna stylizacja ;) skąd spodenki? :)

    ReplyDelete
  20. Moim zdaniem powinnaś pokazać wylosowaną liczbę. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobrze, więc następnym razem tak zrobię :)

      Delete
  21. Zgadzam się bez przyjaciół porostu nie da się funkcjonować :)
    Śliczne zdjęcia, ogóle bardzo spodobała mi się twój blog więc obserwuje i czekam na więcej ;)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  22. Świetny post i stylizacja! ;) Bardzo mądrze napisane ;)

    http://apricot-cupcake.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Niestety nie mam przyjaciółki ani przyjaciela, jedynie znajomych i koleżanki. Czekam na kogoś takiego, bo samemu łatwo nie jest... ;/
    Albo jesteś taka opalona, albo to sprawka przeróbki. ;)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Cena trójki : US$17.99
    Cena czwórki : US$15.00
    :)

    ReplyDelete
  25. Jeju Jessica, ja się chyba zakochałam w tym poście! Tekst oczywiście świetny jak zawsze, ja niestety nie mam prawdziwej przyjaciółki - niedawno zakończyłam ponad 10-letnią przyjaźń, bo tak jak napisałaś 'nie da się czegoś ciągnąć na siłę'. Moją uwagę w tym poście przykuły przepiękne zdjęcia, mogłabym patrzeć na nie godzinami! Są naprawdę świetne, do tego jesteś cudownie ubrana i baaaaardzo fotogeniczna ♥ Twój blog ostatnio ciągle mnie zaskakuje, oczywiście pozytywnie, aż czekam na więcej.
    +zauważyłam, że za rzadko komentuję Twoje posty, chyba czas to nadrobić :D
    Pozdrawiam Cię serdecznie x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daria! Dziękuję xx Czasem trzeba zostawić coś czego ma się dość :)

      Delete
  26. Każdy powinien mieć osoby, którym może ufać i przy których czuje się swobodnie:)
    Ciesze się, że masz wokół siebie takich ludzi:)
    Wyglądasz przepięknie, uśmiechaj mi się tak cały czas!:)
    Gratuluję wygranej, jaki miły zbieg okoliczności!:)
    Ceny przedmiotów:
    1) $14,67
    2) $13,33
    3) $ 17,99
    4) $15,00
    5) $11,83
    6) $8,99
    7) $12,50
    Mogłam pomieszać kolejność niechcący haha

    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  27. Ja mam 3 idealne najlepsze przyjaciółki im mogę powiedzieć wszystko, nie dawno straciłam (w sumie tok temu) osobę dla mnie ważną, ale miałam jej już tak dosyć, że nie jest mi nawet smutno :')
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  28. Ja mam jedna przyjaciółkę która jest wspaniała <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Ja z jednej ostatnio zrezygnowałam,ale teraz czuję,że żyje.W dzisiejszych czasach trudno o prawdziwego przyjaciela ;) Pięknie wyglądałaś !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Super zdjęcia, ale masz piękne włosy !

    ReplyDelete
  31. Stylizacja świetna, świetny blog i piękna Ty ! Z wielką chęcią obserwuję i pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.