May 7, 2015

Praga!


Hej kochani! Witam was w bardzo dobrym humorze. Jestem po wycieczce. Pojechaliśmy do Kotliny Kłodzkiej z jednodniowym wypadem do Pragi. Postanowiłam przygotować dla was post, a z Pragi mam zdecydowanie najwięcej zdjęć. Muszę przyznać, że na wycieczkę strasznie nie chciało mi się jechać, ale już po pierwszym dniu moje zdanie się zmieniło! To była naprawdę najlepsza wycieczka w moim życiu. Praga jest ogromna i naprawdę bardzo ładna. Urzekły mnie te budynki, małe kamieniczki i klimat. Chyba najbardziej przypadło mi do gustu stare miasto. Oczywiście kolejną atrakcją było zobaczenie naprawdę wielu ludzi różnych narodowości. Trafiliśmy na piękną pogodę i bardzo wysoką temperaturę. Jednak najbardziej cieszę się z tego, że wreszcie mogłam trochę odpocząć od szkolnych obowiązków i spędzić czas z przyjaciółmi. Na tej wycieczce powstało wiele nowych wspomnień, których chyba nigdy nie zapomnę jak skakanie w ponad 5 osób na trampolinie wieczorem, ognisko lub niedomknięte drzwi. Przepraszam was za zaległości, bo ostatnio byłam dość aktywna tutaj, ale miałam do dyspozycji tylko telefon. Obiecuję to nadrobić! Z resztą mam już parę pomysłów na posty i gwarantuje wam, że pojawią się one w najbliższym czasie. Zostawiam was z masą zdjęć, bo chyba i tak niczego kreatywnego tu dzisiaj nie napiszę. Mam nadzieję, że wam się spodobają :) 

34 comments :

  1. Fajnie że wycieczka się udała :)
    Śliczne zdjęcia Praga jest naprawdę piękna.

    narysowanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ojej, cudowne zdjęcia!
    Ale tam pięknie! Cieszę się, że jednak Ci się podobało i miło spędziłaś czas! Zazdroszczę!
    Świetną koszulkę ma Twoja koleżanka hah

    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia :*
    Masz cudowny Design bloga :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/
    Jeśli spodoba Ci się mój blog - zaobserwuj ♥ To dla mnie wielka motywacja ♥

    ReplyDelete
  4. Gratuluje zostałaś/eś nominowany do LBA - więcej informacji tu - http://dzielmysiezyciem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ja nigdy tam nie byłam:/ a na taką wycieczkę chętnie bym się wybrała. :c

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Świetne zdjęcia! Praga jest cudowna! <3
    Cieszę się, że wycieczka się udała: )
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Również byłam w Pradze i byłam nią zachwycona, ale tylko do momentu, kiedy rok później odwiedziłam Budapeszt - tam jest jeszcze piękniej! Polecam,haha. Podobają mi się zdjęcia :) Pozdrawiam, WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  8. Ja nigdy w Pradze nie byłam. Super foty <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Zazdroszczę, Praga to przepiękne miasto!

    http://x1902x.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Pojechałabym bardzo chętnie do Pragi:)

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam Pragę za ten niepowtarzalny klimat!

    ReplyDelete
  12. Byłam w Pradze 2 lata temu i bardzo mi się podobało :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  13. Pierwsze zdjęcia i kilka innych to zapewne punkt widokowy w Kotlinie Kłodzkiej, byłam tam już kilka razy i poznaję! :)
    Świetne zdjęcia, świetna wyszła ta jakby fotorelacja. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. zazdroszcze takich cudownych widoków :)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  15. tez bylam w Pradze i zgadzam sie jest przepiekna i taka czystra :3 wrocilabym tam
    piekne zdjecia!
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  16. Jeju , nawet nie wiesz jak ci zazdroszczę ! Piękne miejsce ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. piękne zdjęcia :) zazdroszczę wycieczki

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Cudowne zdjęcia! :)
    Nigdy nie byłam w Pradze. Zawsze jak jeżdzę do Czech to zahaczam o Ostrawę. Czas to zmienić! :)

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Praga jest piękna. miałam tam jechać w tym roku, ale zdecydowałam się na wyjazd nad morze i mam nadzieję, że nie pożałuję :)
    krysiastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Bardzo lubię Pragę, a Ty zrobiłaś tam ładne zdjęcia.

    http://modna40.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Super zdjęcia. Mama nadzieje, ze kiedyś zwiedze Pragę :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Miałam tez jechać na wycieczkę klasową do Wrocławia i Pragi, ale zmieniliśmy jednak zdanie na Ustroń, a w końcu okazało się, że w ogóle nie mogę jechać na ostatnią wycieczkę w gimnazjum. :C
    Piękne zdjęcia, uwielbiam Pragę! Choć byłam tam raz, to zakochałam się! ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaka szkoda! W tym roku bardzo duzo moich znajomych jechało wlasnie do Pragi :)

      Delete
  23. Ale musiało być świetnie, zazdroszczę :D
    Piękne zdjęcia :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  24. Praga jest moim celem na te wakacje

    ReplyDelete
  25. Ja byłam w Pradze chyba 2 lata temu i kocham to miasto, jest poprostu przepiękne :) moj blog

    ReplyDelete
  26. Cudowne miejsce! Piękne zdjęcia :*

    Zapraszam na nowy post :D
    Mój blog-kliknij

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.