May 31, 2015

JESSMILIA

Hej kochani! Dzisiaj tylko na szybko wpadłam poinformować was, że zostałam zaproszona do akcji Jessmilia! Domyślam się, że wiecie o co chodzi, a jeżeli nie zapraszam do przeczytania :) Jessmilia to akcja mająca na celu zarażać was pozytywną energią! Każda z bloggerek ma za zadanie opiekować się naszym wspólnym kontem na instagram'ie oraz snapchat'cie. Założycielką akcji jest Jessika oraz Emilia. Reszta redaktorek to ja, Mery, Ola, Martyna i Karolina! W każdy wtorek czerwca będę udzielać się na naszym wspólnym instagramie. Tematyką czerwca jest uroda, piękno duszy i ciała. Mam nadzieję, że was nie zabraknie! ;) Dodawajcie nas na snapie, obserwujcie na instagramie i polubcie fanpage! Napewno nie zabraknie nam pozytywnej energii, którą chcemy wam przekazać :)
ORGANIZATORKI:
REDAKTORKI:
Jessica

JESSMILIA:
KLIK->NASZ INSTAGRAM: jessmilia_
NASZ SNAPCHAT: jessmilia99

Zarażam pozytywną energią!

13 comments :

  1. Cieszę się, że Ty też dołączyłaś. Akcję śledzę od jej początku, motywuje. Czekam na Twoje wpisy i zdjęcia. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    Mój nowy blog książkowy

    ReplyDelete
  2. Genialna akcja., będę śledzić kolejny miesiąc :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  3. Super! Zaobserwowałam na ig :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. jestem fanką akcji i mam nadzieję, że kiedyś też się tam załapię jako redaktorka! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. z niecierpliwością czekam na wasze pomysły ;) powodzenia!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ciekawa inicjatywa :D Poważnie, bardzo fajny pomysł, chociaż nigdy wcześniej o nim nie słyszałam. Z chęcią zaobserwuję :)

    Pozdrawiam i życzę powodzenia!
    Sio

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.