April 22, 2015

You had a bad day


Hej kochani. Dzisiejszy post będzie trochę inaczej skonstruowany, ponieważ powinna być to recenzja książki "Girl Online", ale dołączę do niej trochę faktów z mojego życia i parę głębszych odczuć. W ostatnim czasie chyba moim jedynym ratunkiem były książki. Jest to naprawdę świetny plan na zrelaksowanie się, zapomnienie o tym co dzieje się wokół. Powieść Zoe wciągnęła mnie maksymalnie. Patrzyłam tylko na numerki stron i mówiłam "wow, jak ja to zrobiłam?". Miałam jednak nadzieję, że będzie to "dobra książka nie o miłości". Myliłam się, aczkolwiek powieść jest naprawdę świetna. W niektórych momentach miałam wrażenie, że opowiada ona o mnie. W prawdzie nie prowadzę bloga anonimowego, nie poznałam chłopaka z Brooklynu, ani nie mieszkam w Anglii, ale bohaterka książki ma dużo wspólnego ze mną. Pierwszą rzeczą są chyba ataki paniki? Dwa lata temu stresowałam się naprawdę każdą rzeczą. Może nie było to takie nasilone, ale gdybym miała porównać siebie z tamtego okresu czasu i teraz, nie uwierzyłabym, że to ja. Penny interesuje się również fotografią, z którą ja najchętniej związałabym swoją przyszłość. Z tym blogiem anonimowym.. nie jest dokładnie tak samo. Posiadam konto na twitterze. Chyba normalnie bym się do tego nie przyznała, bo wiem, że mogę na tym źle wyjść. Jednak chyba tak jak Penny, potrzebuję stałego miejsca, wśród obcych ludzi, gdzie mogę się wyżalić, czasem wyrzucić swoje nerwy, ale czasem też podzielić się tym, co aktualnie mnie cieszy. Myślałam nad założeniem bloga anonimowego, ale to byłby nowy start. Oczywiście nie znajdowałyby się tam zdjęcia, bo ktoś mógłby faktycznie rozpoznać, że to ja. To byłoby ciężkie, ale po przeczytaniu książki, poważnie nad tym myślę. Uważam, że gdyby nie znajomi i rodzina, która również odwiedza i czyta mojego bloga, mogłabym pisać tu wszystko. Ufam wam. Myślę, że kiedy dzielę się czymkolwiek tutaj, zwiększa się także wasze zaufanie do mnie. Książka ukazuje życie typowej nastolatki. Udowodniła mi przede wszystkim, że należy być zawsze sobą. Jest milion cytatów na świecie, które starają się to pokazać, jednak ja uważałam je za bardziej gimbusiarskie teksty. Penny była całkowicie sobą, żeby ktoś ją pokochał, żeby coś osiągnąć. Udowodniła, że nie trzeba być dziewczyną z figurą Beyonce i talentem Whitney Houston. Wystarczy być najlepszą wersją siebie i nawet jak ktoś wchodzi nam w drogę, bo coś mu w życiu nie wyszło i chcę się wyżyć na nas, stale iść przed siebie. Kiedyś zostanie nam dane za to co robimy tutaj, trzeba o tym pamiętać. ;) Trzymajcie się xx

P.S: Na zdjęciach zostały użyte różne krzywe w programie Photoscape, dlatego może się Wam wydawać, że zdjęcia są żółte czy coś. Chciałam tylko popróbować kilku opcji, uprzedzając komentarze :)


SUKIENKA: KLIK
CHOKER: KLIK

36 comments :

  1. Chyba zakupię tę książkę, widziałam ją w empiku, ale zamiast niej wybrałam inną równie dobrą. :)
    Śliczne zdjęcia <3
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  2. Anonimowy blog? Czemu nie? Spróbuj :))
    Piękne zdjęcia!
    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Teraz to ja mam ochote przeczytac te ksiazke! Haha:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Najbardziej podobają mi się czarno-białe zdjęcia :) A książkę Zoelli muszę w końcu kupić,haha. Pozdrawiam, WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  5. Może niedługo będę miała okazję przeczytać tę książkę. :)

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/2015/04/wielki-wiosenny-konkurs-fotograficzny.html

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia, obserwuję :)
    soelliee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ostatnio słyszałam o tej książce, może się skusze, bo wydaje się być świetna!
    Cudne zdjęcia, jesteś piękna! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Zdjecia czarno białe są swietne. Sukienka ma fajny krój jedak troche nie przemawia do mnie ten materiał :)
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/2015/04/tbdress-kto-i-co.html

    ReplyDelete
  9. Świetne zdjęcia! Ja też ostatnio w wolnych chwilach tylko czytam książki.
    marrie-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetny post i zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    ReplyDelete
  11. A mnie nadal do tej książki nie ciągnie, bo wydaje mi się napisana prostym, za bardzo ''nastolatkowym'' językiem, a ona sama być taką ''tanią'', bezwartościową i bezsensowną. Dorosłam i wolę sięgać po ciut poważniejsze powieści. ;)

    ❀my-life-my-troubles.blogspot.com❀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co kto lubi :) mi bardzo przypadła do gustu!

      Delete
  12. Bardzo chciałabym przeczytać tę książkę, szczególnie, że jestem fanką Zoe!
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Zaciekawiła mnie ta książka i chętnie przeczytam. Jesteś bardzo fotogeniczna, super wychodzisz na zdjęciach :)
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Pierwsze zdjęcie jest cudne! <33 Książke już zamówiłam i nie mogę się doczekać kiedy przyjdzie ;<

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Jak na razie jeszcze nie zamówiłam, nie mogę zdecydować się co do tej książki;)
    Ślicznie wychodzisz na zdjęciach, są piękne!

    hero-dog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. "Wystarczy być najlepszą wersją siebie.."- piękne zdanie! Pierwszy raz spotkałam się z recenzją tej książki, ale bardzo chętnie bym ją przeczytała, gdyby jakimś cudem wpadła w moje ręce :)
    MY BLOG click

    ReplyDelete
  17. śliczne zdjęcia, masz piękne włosy :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    ReplyDelete
  18. Ciekawa książka :) uwielbiam takie!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Pierwsze zdjęcie jest prześliczne, takie szczere! 💞 Podoba mi się sposób w jaki opisałaś tę książkę, a mianowicie to odwołanie do siebie. Chętnie bym ją przeczytała, mam nadzieję, że będę miała okazję:)

    ReplyDelete
  20. Sukienka- cudo!
    Chyba najwyższy czas przeczytać tę książkę :)

    Nowy post!{ ➽ chanelier.blogspot.com }

    ReplyDelete
  21. książki nie czytałam na razie zbieram pieniądze, śliczna sukienka

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Zainteresował mnie Twój blog! Przy tej okazji zapraszam również do siebie :)MÓJ BLOG [KLIKNIJ]

    ReplyDelete
  23. Chyba muszę kupić tą książkę! Śliczne zdjęcia! :)
    Zapraszam do mnie.
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale z całą pewnością nie ostatni :)
    Lubie przeglądać blogi o podobnej tematyce co moja :)
    Organizuję na blogu akcję dla blogerek modowych. Przejrzałam kilka Twoich stylizacji i bardzo bym chciała żebyś wzięła w niej udział. Łowię wśród blogerek najlepsze stylizacje miesiąca, które lądują u mnie na blogu wraz z pełnym opisem bloga - promuję blogerki. Masz ogromne szanse na rozpowszechnienie swojego bloga - ilość stałych odbiorców.Tworzę również wielki katalog stylizacji, który będzie cały czas dostępny i bardzo bym chciała żebyś się w nim znalazła :) Pierwsze osoby już się zgłaszają! Więcej informacji na
    http://www.camesss.pl/2015/04/zabawa-moda-z-camesss.html
    Liczę na Ciebie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo fajny pomysł :) Zastanowię się napewno i dziękuję x

      Delete
  25. Cały czas zastanawiam się nad kupnem tej książki i bardzo się cieszę, że opisałaś ją tutaj. Na to właśnie czekałam :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Czytałam książkę, jest świetna <3

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.