April 30, 2015

Wycieczka, oceny i promowanie waszych blogow


Hej kochani! Witam was w niezwykle słonecznej odsłonie. Może to nie do końca moje miejsce do zdjęć, ale u mnie post bez zdjęć to nie post! Na początku chciałabym wam wszystkim bardzo bardzo podziękować za komentarze przy ostatnim poście tematycznym. Jesteście cudowni! Bardzo cieszy mnie fakt, że niektóre osoby potrafiły się tak przy mnie otworzyć. Kiedy czytałam wasze historie miałam ochotę mocno przytulić każdego z was. Naprawdę doceniam wasze zaufanie do mnie. I nadszedł ten moment, kiedy nie wiem od czego zacząć. Dzieje się tyle, że ciężko to wszystko ogarnąć. Zostały nam dwa miesiące szkoły. Cieszyć się czy płakać? Wiem jedno. Trzeba zebrać się i zrobić wszystko na 100%. Ostatnio mam kiepskie chwile. Sama nie wiem czym jest to spowodowane. Czuję jakbym stała na jakimś rozstaju dróg i wszyscy patrzyli na mnie, czekali, którą drogą pójdę. A ja po prostu chciałabym się zatrzymać i to przemyśleć. Mam nadzieję, że niedługo się to zmieni. Czasem zdarzają mi się "wpadki", ale po jakimś czasie doszłam do wniosku, że stają się one całkiem motywujące. Pamiętajcie tylko, że nie powinniście uzależniać poczucia swojego szczęścia od ocen. Sama wpadłam w pewien szkolny wir i zadręczałam się tylko gorszymi ocenami. Stres i przejmowanie się każdym niepowodzeniem, może naprawdę nieźle nas wyniszczyć. Życzę wam jak najlepszej średniej, ale nie poświęcajcie kuciu całego swojego czasu. Korzystajcie z pogody! Muszę przyznać, że ostatni tydzień dał mi nieźle w kość. Jednak co najważniejsze... Przeżyłam! Ale, ale! Koniec narzekania. Jestem bardzo dumna z jednej rzeczy. Nigdy nie byłam jakoś specjalnie wyśmiewana przez bloga. Jedyne co mogę wypomnieć to to jak moi koledzy pytają mnie kiedy nowy post, ale to jest raczej śmieszne haha! Jestem dumna, bo pokazałam bloga osobie, która chyba nawet nie wpadłaby na to, że mam takie specyficzne hobby. Pozdrawiam księdza Leszka :)... Za niedługo będę miała okazję odpocząć. Teraz zostają mi trzy dni wolnego, a potem wyjeżdżam z klasą na wycieczkę. Jeżeli interesuje was miejsce, będzie to Kotlina Kłodzka z jednodniowym wypadem do Pragi. Nie mogę zaprzeczyć, że się cieszę. Wreszcie będzie trochę czasu, żeby zapomnieć o nauce. Oczywiście przygotuję dla was maaaasę zdjęć z wyjazdu. Nie mogę się doczekać, żeby zrobić dla was parę dobrych ujęć z uliczek Pragi. To będzie coś. Podłapałam u Ani całkiem fajną akcję, którą wykorzystam również na blogu. Zasady promowania na dole!

marynarka-top secret//tshirt-sinsay//naszyjnik-stylemoi

Zasady promowania:
Podaj ceny dwóch wybranych produktów i zostaw linka do postu w komentarzu:) Wybieram 5 blogów i wstawiam linki w najbliższym poście!

51 comments :

  1. Śliczna ta sesja <3 :*
    Nie przejmuj się niczym, złe chwile miną niedługo na pewno.
    A jak spędzasz weekend majowy? :)

    ReplyDelete
  2. Miłej wycieczki!:) Przynajmniej odpoczniemy przez te 3 dni, jednak u mnie po weekendzie już zapowiedzieli sprawdziany. Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam i Zapraszam! ♥
    natt-official.blogspot.com- Klik!♡

    ReplyDelete
  3. Też miałam ostatnio jakies gorsze dni, mam nadzieję, ze teraz bedzie lepiej :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Właśnie ostatnio też mam takie myśli jak ty. Czuję się zagubiona, niezdecydowana... i zadręczam się tą głupią średnią na koniec roku, mimo że wiem, iż to nie ma takiego znaczenia!

    Bardzo podobają mi się te zdjęcia! Idealna z ciebie modelka. :) Pozdrawiam. xx

    White Short Sleeve Lace Hem Chiffon T-Shirt pictures: 13,50

    Letter Embroidered Grey T-shirt: 10,83

    http://moznazwariowac.blogspot.com/2015/03/przyjazn.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chyba każdy z nas chce wypaść jak najlepiej i niepotrzebnie się tym stresuje :)

      Delete
  5. Szara koszulka 10.83 oraz biała koszulka 10.50 :)
    Bardzo piękne zdjęcia :0 dobrze się patrzy na Twoje naturalne piekno! Wlosy cudowne!
    http://strudelka.blogspot.com/2015/03/ootd-4.html

    ReplyDelete
  6. Jejku....cudowne masz włosy
    POZDRAWIAM MALWA

    ReplyDelete
  7. 13,50 i 10,83
    Pięknie wyglądasz, obserwuję i zostaję na dłużej. :) ♥

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Teraz na szczęście mam mniej nauki więc moge morzystac z pogody! <3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Miłej wycieczki! Ślicznie wyglądasz! :)
    Zapraszam do mnie.
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Przepiękne zdjęcia! Będę tutaj do Ciebie zaglądać! Idealny blog! :)
    http://carolinekarolinakaro.bloog.pl

    ReplyDelete
  11. Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    ReplyDelete
  12. biala - 13.50
    szara- 10.83 :)
    Ja muszę oceny poprawić a potem już luz :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Poklikałam.
    Szara - 10.83
    Biała - 13.50
    Piękne masz włosy, pozazdrościć:)

    http://ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Też czasem dołuję się tym, co dzieje się dookoła mnie, ale i w moim życiu. Ale jednak wyznaję jedną prostą zasadę życiową, maksymę (można by rzecz) - PO BURZY ZAWSZE WYJDZIE SŁOŃCE> Głowa do góry. Słońca na weekend majowy życzę Tobie jaaak najwięcej! :)
    1 rzecz = 13, 50 , 2 rzecz = 10, 83 :)

    ReplyDelete
  15. Cudowny wpis, ja także mam ostatnio gorsze dni ,ale to chyba przez zdrowie. Trzymaj się :*


    http://x1902x.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Piękne zdjęcia ! Ceny na tej stronie mam ustawione na polskie więc mam tak :
    biała bluzka : 54.00zł
    torba 112.00 zł
    a ta szara bluzka 43.32 zł . :) .
    Zapraszam do mnie : mylittleworld46.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. włosów nie jedna dziewczyna Ci zazdrości.
    Super

    ~~~~~~~~>
    Zapraszam również na mój blog.
    www.bambiboho.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. zazdroszcze wycieczki, Praga jest super <3
    kocham Twoje wlosy <3
    biala bluzka 13.50 dolcow a czarna torba 28
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  19. Szara koszulka 10.83
    Biala : 10.50
    http://ourlittleworld12.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ślicznie wyglądasz! Jest ogólnie bardzo ładna! *_*

    1 rzecz: $13.50
    3 rzecz: $28.00

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. White Short Sleeve Lace Hem Chiffon T-Shirt pictures: 13,50, Letter Embroidered Grey T-shirt: 10,83

    śliczne zdjęcia (piszę to chyba za każdym razem, komentując Twoje posty, ale taka prawda!)
    ja na weekend majowy nie mam planów, prócz ogniska z oazą!

    http://karka-skoczek.blogspot.com/2015/04/ocenianie-po-pozorach.html

    ReplyDelete
  22. Twoje posty zawsze są tak świetnie dopracowane, a zdjęci po prostu cudowne!
    Letter Embroidered Grey T-shirt - US$10.83
    Black Zipper Tote Bag - US$28.00

    http://szanelkaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Udanej wycieczki!
    Masz rację, nie należy przejmować się ocenami, tak na prawdę cały ten stres tylko psuje nasz entuzjazm, zaangażowanie w realizacji pasji. Czasem warto oderwać się od szkolnej rzeczywistości.

    Poklikałam ;)
    Torba US$28.00
    T-shirt szary US$10.83

    http://katyapisze.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Jeju, ja ostatnio mam tak samo, dodatkowo męczy mnie zmęczenie, ból głowy i coś czuję nową niekoniecznie tygodniową chorobę :( Ale też jadę na wycieczkę już niedługo i w końcu odpocznę :D
    biała koszulka - US$13.50
    szara koszulka - US$10.83

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  25. Też mam wycieczkę do Pragi :) Mogę zapytać, gdzie przerabiasz zdjęcia? :)

    PLF blog <--- ZAPRASZAM! :)
    Lensooon <--- INSTAGRAM :)

    ReplyDelete
  26. ślicznie wyglądasz ;)
    White Short Sleeve Lace... - US$13.50
    Letter Embroidered Grey T-shirt - US$10.83
    Black Zipper Tote Bag - US$28.00

    ❀MÓJ BLOG❀ - [KLIK]

    ReplyDelete
  27. sheinside- 13,50$
    Romwe-10,83$
    sheinside (bag)-28,00$

    http://julia-juuulia.blogspot.de/

    ReplyDelete
  28. W Kotlinie Kłodzkiej byłam już kilka razy, świetne miejsce. Do Pragi miałam jechać 3 lata temu z klasą, ale okazało się, że nie można, bo była tam wtedy powódź. Jednak udało nam się zwiedzić inne czeskie miasto, bardzo urokliwe. Kutna Hora bodajże. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieje, ze u mnie rownież bedzie super :)

      Delete
  29. Piękny uśmieszek. :D
    Szara - 10.83
    Biała - 13.50

    ReplyDelete
  30. fajne zdjęcia :D

    NOWY NUMER SOF ----> http://scream-of-future-nowynumer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Podoba mi się Twoje zdanie o rozstaju dróg. W obecnej chwili też się czuję tak , jakbym tam stała. Skończyłam w styczniu studia i nie wiem, co ze sobą zrobić. Boję się, że swoimi wyborami zawiodę siebie i moich rodziców...
    Jeśli chodzi o prowadzenie bloga to jest to moją tajemnicą. Wie o nim tylko moja siostra (niekoniecznie ją to zainteresowało, zerknęła tylko), mój facet (nawet nie zapytał, o czym piszę) i koleżanka (ona jako jedyna uważa, że mój blog jest dobrym pomysłem i wspiera mnie, a także czyta moje wypociny). Staram się zrobić tak, aby nawet jeżeli jakiś znajomy wszedł do mnie, nie domyślił się, że to moje teksty. Nie chcę być wyśmiana... Zazdroszczę Ci Twojego stosunku do prowadzenia bloga. I również tego, jak odbierają go Twoi znajomi.
    Oj chyba za dużo mówię :) wybacz, ale Twój wpis mnie do tego nastroił :)

    Black Zipper Tote Bag US$28.00
    Letter Embroidered Grey T-shirt US$10.83

    http://ejcius.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jejku, komentarz jakich mało ;) Dziękuję bardzo za wypowiedź. O twoim blogu wiem już też teraz ja. Życzę Ci, żebyś znalazła pracę, którą sama pokochasz. :) Ja na początku nie byłam pewna swojego bloga, a teraz wie już pół mojej rodziny i wszyscy znajomi. Odwagi! Napewno będziesz usatysfakcjonowana jak im powiesz. :) Powodzenia!

      Delete
    2. Dziękuję za miłe słowa :) jeżeli kiedyś uda mi się rozkręcić bloga, to powiem wszystkim :)
      Pozdrawiam :)

      Delete
  32. U mnie szkoła niezłe rzeczy porobiła i teraz trudno jest mi się niestety pozbierać do kupy;/ Oby ten miesiąc minął szybko ! Pięknie wyglądasz ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Post świetny jak zawsze :) Bardzo miło czyta się twój blog.
    Pozdrawiam Zuza z http://neves-nevves.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Naprawdę masz świetnego bloga i takie śliczne włosy :D Mogłabyś napisać kilka słów o ich pielęgnacji ? ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne, że mogłabym, ale nie wiem czy jest sens :D Jedyne co z nimi robię to właściwie nicnierobienie. Nie używam lokówki, prostownicy, nie farbuję, nie rozjaśniam, nic. Częsta zmiana szamponu to u mnie podstawa. Po za tym jest chyba już post o pielęgnacji włosów. Wyszukaj go na dole bloga ;)

      Delete
  35. Cudne zdjęcia <3
    O będziesz w Pradze! Super! Udanej wycieczki :*
    2 rzecz - 10,83$
    3 rzecz - 28,00$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Perfekcyjny outfit! <33

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.