April 5, 2015

Wirus, czyli 'wspaniałe' rozpoczęcie świąt!

Rozpoczęła się przerwa świąteczna. Które święta? Ktoś mógłby spytać. Tak, sama pogoda wskazuje na to, że królik powinien zostawić nasze prezenty pod choinką. Czy to pech? Nie wydaję mi się, jednak sam ostatnio mnie dopadł. Na moim komputerze zgrane miałam wszystkie pliki z koncertu (zdjęcia, filmy). Jeżeli macie idola, ulubiony zespół napewno zrozumiecie, że wszystko z nimi związane ma dla was bardzo dużą wartość. Na mój komputer wkradł się wirus, który zainfekował wszystkie filmiki i zdjęcia. Wpadłam w jeden wielki ryk. Muszę wam się przyznać, że jedna noc była dosłownie wyjęta z mojego życia. Wszystko już powoli wraca do normy, postaram się jakoś odzyskać te pliki, ale powoli godzę się z tym, że mogę ich już nigdy nie mieć. To rozpoczęcie świąt było trochę kiepskie. Na szczęście wszystko jest już w porządku, a mój komputer zaczął już reagować. Mam przynajmniej możliwość pisania dla was, na czym chyba zależało mi najbardziej. Czasem tak niestety bywa, ale mam nadzieję, że ma to w sobie jakiś ukryty cel. Mam nadzieję, że kwiecień będzie miesiącem zmian. Jakie posty chcielibyście ujrzeć na moim blogu? Czy nadal jesteście zainteresowani postem o pielęgnacji moich włosów lub stylizacjach w kolaboracji z pewnym sklepem? Możecie również proponować swoje własne pomysły! Muszę również wspomnieć, że zapowiada się kolejny giveaway dla was! Tym razem będziecie mogli wygrać coś prosto od Sheinside. Na razie zapraszam was na pierwszy zorganizowany przeze mnie giveaway! Mam nadzieję, że taki miesiąc niespodzianek wam się spodoba :) To byłoby już tyle a dzisiaj. Chciałabym życzyć wam świetnie spędzonych świąt z rodziną, smacznego jajka i tak dalej, i tak dalej! Dajcie również znać jak podobają wam się zdjęcia wielkanocne!



27 comments :

  1. Nigdy na szczęście nie miałam sytuacji, w której musiałabym się zmierzyć z zawirusowanymi komputerem, ale Tobie współczuję z całego serca. Chciałbym Ci także życzyć wesołych, spędzonych w rodzinnej atmosferze świąt Wielkanocnych!
    aniabloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wcale się nie dziwię jak wielką tragedią musiał być dla Ciebie ten wirus, trzymam kciuki, żeby pliki udało się odzyskać :) Wesołych świąt! WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  3. przepiękne ozdóbki :* Współczuję z tym wirusem ;d

    Zapraszam na nowego posta! Oraz Wesołych Świąt. ;)
    ✿MÓJ BLOG- KLIK✿

    ReplyDelete
  4. Nie tak dawno popsuł mi się komputer, domyślam się jak to jest stracić zdjęcia itp..Masakra, współczuję :(
    Mimo wszystko wesołych świąt, oby było lepiej! :*
    Cudne zdjęcia!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ładniutkie zdjęcia. :3 Ja na lapku mialam mase wirusow i teraz chodzi tak wolno, ze szkoda gadac..

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. zdjecia sa super <3 i czekam na post o pielegnacji wlosow :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  7. Wiem jak się czujesz, bo w zeszłym roku moja młodsza siostra wylała sok na mojego laptopa i wszystko mi przepadło ;<

    Dzisiaj piszę to u każdej blogerki:
    Wesołych Świąt Kochana!

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Trzymamy kciuki żeby udało Ci się odzyskać pliki ! Ola miała podobny problem, jeśli chcesz możemy polecić jakiegoś informatyka ...
    T-REBELS

    ReplyDelete
  9. Mi kiedyś spalił się laptop, na którym mieliśmy wspólne zdjęcia z rodzicami z wakacji w Chorwacji :/
    Współczuję z tym wirusem :d

    ReplyDelete
  10. śliczne zdjęcia, ja nie miałam nigdy takiej systacji z wirusem, natomiast z moją mamą, bo co trochę wyskakuje konunikat aby usunąć pliki nieużywane

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Zdrowiej :)
    Śliczne ozdoby lecz osobiście wolę wykonane ręcznie i samemu :)
    http://przemekadamczyk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Współczuje akcji z tym wirusem.Oby udało się chociaż trochę coś odzyskać.Super,że jest kolejny konkurs,zaraz uciekam wziąć w nim udział :P Świetne zdjęcia,wesołych świąt !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. współczuję tego wirusa na komputerze :/
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam twój blog:)
    Zapraszam do mnie :) http://nikolasiwiec.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  15. Twój blog jest niesamowity!
    twoje posty są super!
    POZDRAWIAMY!
    OBSERWUJEMY! <3
    http://nicola-olivia.blogspot.com/
    N&O

    ReplyDelete
  16. świetne zdjęcia, Jess! :)
    mam nadzieję, że uda Ci się wszystko z tym komputerem...
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. tez mam idoli, ale na szczęście nigdy mi się coś takiego nie przytrafiło. Śliczne zdjęcia :) mój blog

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.