April 1, 2015

Street style

Hej! Jak sama nazwa wskazuje, dzisiejszy post będzie trochę inny od poprzednich. Będzie on typowo modowy. Jakim stylem charakteryzuje się Polska? Ktoś może powiedzieć, że wszyscy ubierają się różnie, a inni stwierdzą, że tak samo. Tak naprawdę wszystko zależy od miasta, w którym się aktualnie znajdujemy. Od jego wielkości zależy zróżnicowanie pod względem wyglądu, ubioru, itd. Może na moim przykładzie pokaże wam jak to wygląda? Kiedyś mój styl był naprawdę... kolorowy? Nie wiem jak to nazwać. Nosiłam t-shirty ze śmiesznymi nadrukami, albo różowe kurtki przeciwdeszczowe. Około rok temu postanowiłam sobie, że będę nosiła tylko określone kolory. Może to głupie, ale chciałam doprowadzić mój styl do ładu. Oczywiście kolorami jakie wybrałam były: czarny, biały oraz szary. W mojej szafie zdarzają się również ubrania innego koloru, ale ogólnie staram się ubierać tylko określone kolory. Na co dzień ubieram proste koszulki gładkie lub z napisami. Nie noszę innych spodni niż czarne lub jeansowe rurki, ewentualnie boyfriendy. Zauważyłam, że teraz większość dziewczyn w moim wieku chce ubierać się w bardzo prostym stylu. Chciałabym jednak na chwilę odskoczyć od właśnie takiego typu i pokazać wam trochę inną stronę street style'u polskiego. Postawiłam na trochę inne narodowości. :) Zapraszam!



1 stylizacja / 2 stylizacja / 3 stylizacja / 4 stylizacja

LINK DO SKLEPU!!! KLIK

Moja torebka jest ze sklepu dresslink do którego was zapraszam (klikniecie? :c)

24 comments :

  1. Swietnie wygladasz! Torebka♥

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Stylizacja jest cudowna bardzo mi się podoba ! :)

    http://makedo-photography.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetne stylizacje! Poklikałam kilka razy we wszystkie linki Kochana! :*
    Śliczna jesteś, a Twoje włosy..cudo *__*!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Po klikałam i kochana liczę na to samo u mnie bardzo spodobał mi się twój post a włosy to ty masz boskiee <33
    zapraszam :* http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Śliczne stylizacje! oczywiście poklikane, bardzo podoba mi się Twój płaszcz :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki x Znajdziesz go na: sheinside.com :)

      Delete
  6. swietnie wygladasz i super rzeczy <3 ja tez ubieram sie dosyc prosto
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  7. Masz boski płaszczyk <33

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ładne stylizacje :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. poklikane! stylizacja street style wyglądają super i ty to pokazałaś :) ten sklep co podlinkowałaś ciekawy :)
    ogólnie blog mi się mega spodobał, obserwuję! ♥
    zapraszam do mnie [KLIK]
    pozdrawiam, Dominika :)

    ReplyDelete
  10. świetny płaszczyk ! :<3
    ładne stylizacje
    pozdrawiam i zapraszam do mnie: olgaostalczyk.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Świetny blog, poprowadzę wlasnie o tej samej tematyce aureliagierut.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. świetny płaszczyk, ale nie mogę go znalezc;/ czy mogłabyś wysłać link?

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.