April 28, 2015

Strach przed odejsciem



Ludzie boją się różnych rzeczy. Ja wspomniałam o swoich lękach w poprzednim poście, ale mam ochotę rozwinąć tą myśl. Tak jak mówiłam, bałam się naprawdę najmniejszych rzeczy, czynności. Ktoś może bać się ciemności, pająków, wysokości. Ja jednak chyba boję się jednej podstawowej rzeczy, która jest nam wszystkim doskonale znana, a jednak tak daleka. Boję się uczucia, kiedy zabraknie mi oddechu. Hm, tak to oczywiste, chyba każdy powinien się tego bać! Chyba jednak gorszym uczuciem jest świadomość śmierci bliskiej osoby. Wszyscy zabraniają nam o tym myśleć, a tak naprawdę powinniśmy oswajać się z tą myślą. To straszne jak szybko i nagle ktoś może od nas odejść. W sumie zdałam sobie z tego sprawę całkiem niedawno. Pomijając wszystkie pytania, wszyscy z mojej rodziny żyją i mają się dobrze. Moim zdaniem każdy strach da się zaspokoić? Boisz się ciemności? Śpij z latarką. Boisz się wysokości? Nie wchodź na wysokie piętra. Boisz się pająków? Unikaj z nimi kontaktu. Śmierci nie da się wyjaśnić. Tyle osób do niej doszło, a nikt nie będzie w stanie powiedzieć co tak naprawdę jest po drugiej stronie. 

Taki krótki post. W prawdzie nie chciałam, żeby był przygnębiający, ale skoro już tak wyszło to przepraszam za zepsucie humoru. ;) Zdjęcia zostały wykonane w naprawdę wyjątkowym dla mnie miejscu przez Nikolę. Zapraszam na bloga Nikoli! P.S: Ostatnio spotkała mnie bardzo przykra sytuacja. Mianowicie zostałam oskarżona o ściągnięcie designu, nad którym pracowałam ponad 4 godziny... Naprawdę miło! :) 

SPODNIE: KLIK

 


Moja przyjaciółka bierze udział w Scyzorykach. Aby na nią zagłosować należy wysłać SMS na numer 71321 o treści dziecieca.11 albo zagłosować tutaj: KLIK Liczy się każdy głos!

31 comments :

  1. Warto było ryzykować dla tych zdjęć x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kto jak kto, ale jakie ryzyko? Hahah

      Delete
    2. jakbym zleciała to by nie było śmiesznie XD

      Delete
  2. Świetny post, dobrze poradziłaś się sobie z tematem. Śliczne zdjęcia (jak zwykle) !
    http://karka-skoczek.blogspot.com/ - ja też zapraszam na post tematyczny

    ReplyDelete
  3. ja też się boję że ktoś odejdzie, na Nikole już zagłosowałam

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia!
    Ja się boję pająków, jednak śmierci również...
    Bardzo ciekawy post :)

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  5. Bardzo dobrze,że poruszyłaś tak codzienny temat. Powinniśmy być świadomi o tym,że nigdy nie wiadomo czy nie widzimy się z kimś ostatni raz.. Świetne zdjęcia ;)

    zapraszam na konkurs ;) http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ja boję się pająków a może nie tyle co boję a raczej brzydzę :)
    Świetnie napisane! Cudowne zdjęcia :*

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    ReplyDelete
  7. Śliczne zdjęcia! :)
    Najgorsze uczucie to wlasnie to, ze mozna kogos stracic.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ehhh ludzie bywają różni. Ja też niesamowicie boję się śmierci- mojej i moich bliskich. To bardzo przykre
    http://marrie-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. design jest bardzo ladny i watpie zebys od kogos sciagala ;) ja jakos nie boje sie smierci bardziej boje sie tego ze zrobie tym przykrosc bliskim, a co do innych moich "strachow" to najbardziej boje sie wezy nienawidze..
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  10. Dokładnie, lęk przed śmiercia bliskiej osoby to cos najgorszego :(
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ślicznie wyglądasz.
    Kto Cię oskarżył o takie coś...? W sumie ja bym się źle czuła, jakby mi by ktoś coś takiego zarzucił..
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wolałabym nie mówić, ale również czułam się okropnie.

      Delete
  12. Ja również boję się straty kogoś bliskiego. I zawsze gdy się z kimś waznym dla mnie klóce, potem myślę, że jednak mogłam tego nie mowić. I zastanawiam się co by było gdybym tę osobę straciła na zawsze.
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    ReplyDelete
  13. Ja także się boje śmierci, ale chyba bardziej boje się czyjejś śmierci i to ze go stracę niz to ze ja umrę, rozumiesz? Ale wierze w to ze cos tam po drugiej stronie jest i to jest dobre wiec aż tak nie panikuje :) moj blog

    ReplyDelete
  14. Strasznie dobrze czyta sie twoje posty ;)
    Masz racje, strach przed odejściem jest największy :/
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Ja odkąd pamiętam, a było to jeszcze za czasów łóżeczkowych pamiętam, ze przed snem nawiedzala mnie myśl, że ktoś z moich bliskich odejdzie. Ten strach często sie pojawia.



    Piękna stylizacja, super ta bluzka :D

    WHITEZUZ - KLIK

    ReplyDelete
  16. masz rację...powinniśmy się z tym oswajać!
    piękna z Ciebie kobietka!

    ReplyDelete
  17. Masz rację, każdy strach da się cho w pewnym stopniu zlikwidować, a śmierć to bardzo tajemnicze 'coś'..
    Cudne zdjęcia <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Na tle kwitnącego drzewa wiśni wyglądasz ślicznie i super te zdjęcia wyszły. :)

    A co do śmierci bliskiej osoby... Nie spotkałam się z tym i nie było to dla mnie czymś dużym. Do czasu. Kilka lat temu, chyba w tym roku będą 3 lata (straciłam rachubę czasu) mój kuzyn zachorował na raka mózgu. Dowiedziałam się o tym tuż po ostatnim spotkaniu z nim. A gdybym wiedziała wcześniej... Nie miałam potem okazji się pożegnać czy zrobić cokolwiek innego. Ostatni raz zobaczyłam go w domie pogrzebowym... Aż się popłakałam, gdy to pisałam, nadal boli. Dziwię się, jak jego mama teraz dobrze się trzyma. To naprawdę trudny temat i boję się każdego kolejnego odejścia bliskiej osoby.


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naprawdę ogromnie doceniam to, że to tutaj napisałaś. Takie komentarze, które opisują wasze historie są najbardziej cenione. Miałam tylko jedną sytuację, kiedy odeszła osoba niezbyt mi bliska, jednak widywałam ją codziennie. Nie mogłam się pozbierać, mimo że była to osoba, z którą wcale jakoś dużo czasu nie spędzałam. Pamiętaj, że jesteś silna, a twój kuzyn napewno nie chciałby, żebyś płakała. Trzymaj się.

      Delete
  19. Wspaniały wpis, urocze zdjęcia! :) Dodaję blog do obserwowanych :)
    Zapraszam do siebie: www.kadamowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Wstęp daje wiele do myślenia, ale dobrałaś takie zdjęcia, że jednak rozpływają się ciemne chmury z głowy :) świetnie wyglądasz :)
    Zapraszam na mój młodziutki blog http://ejcius.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  21. Też boję się odejścia bliskich. Ale wiadomo, taka jest kolej rzeczy, kiedyś i tak wszyscy razem się spotkamy. :)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.