April 19, 2015

Skin problems + my skin night and morning routine

Niezwykle ważną rzeczą w okresie dojrzewania (ale nie tylko) jest troska o naszą cerę. Jest tak, że cerę jak i skórę ma się tylko jedną i nie można kupić sobie następnej, dlatego ważne jest by dbać o nią od samego początku. Ja niestety z doświadczenia wiem, że bardzo łatwo jest popełniać błędy w tej pielęgnacji. Najgorszą rzeczą jest stosowanie podkładu, który jest do cery dojrzałej w bardzo młodym wieku. Niestety parę razy popełniłam ten błąd. Zrobiłam sobie tzw. 'odwyk' i w ogóle go nie stosowałam, robiąc czynności, które robiłam wcześniej takie jak: zmywanie makijażu oczu, peeling, itd. Muszę powiedzieć wam, że zmiana była naprawdę ogromna. Powróciłam więc do mojego staregu kremu bb z Under Twenty. Możecie mówić, że jest okropny, bo racja, wcale specjalnie nie spełnia moich oczekiwań, ale jest jedynym kremem, który nie powoduje u mnie zaczerwienień i nie wysusza skóry. Myślę, że jest to w jakiejś części kwestia mojej alergii. Dzisiaj o podstawowej pielęgnacji twarzy.


Pierwszym krokiem mojej wieczornej rutyny jest oczywiście zmywanie makijażu, które jest niezwykle ważne. Według przeprowadzonych kiedyś badań, spanie w makijażu przez miesiąc postarza nas wizualnie o okrągłe 10 lat. Do zmywania makijażu używam płynu micelarnego z Synergen'u oraz mleczka kozie mleko z Ziaji.

Płyn: Synergen

Mleczko:Ziaja


Następnym krokiem jest oczyszczanie. W moim przypadku jest to peeling, który możecie raz na jakiś czas zastąpić maseczką. Peeling gruboziarnisty powinno robić się minimum jeden raz w tygodniu.

Peeling:Synergen

Ostatnim już, można powiedzieć dodatkowym krokiem jest nawilżanie. Ja akurat nie mam z tym większego problemu, bo moja cera zalicza się bardziej do tłustej niż do suchej, jednak fajnie jest obudzić się z gładką twarzą gotową do porannego makijażu! :) 

Krem:Ziaja


Zauważcie, że wszystkie produkty wymienione w poście nie mają zbyt skomplikowanych składów. Takie produkty są najzdrowsze oraz najbezpieczniejsze dla cery niedojrzałej. Mam nadzieję, że trochę przekonałam was do dbania o waszą skórę! Pamiętajcie, że raz na jakiś czas można "zalaszeć" z makijażem, ale nie róbmy tego zbyt regularnie. Trzymajcie się! ;)

33 comments :

  1. Mam jedno spostrzeżenie. Nie mamy jednej skóry, gdyż naskórek złuszcza się cały czas i co około 28 dni mamy całkowicie nową skórę. :) Czysta biologia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chodziło mi bardziej o to, że teraz jest w sumie ostatni dzwonek, żeby zadbać o tą cerę, ale faktycznie masz rację ;)

      Delete
    2. W tym się z tobą zgadzam. :) I też bardzo lubię produkty z Ziaji.

      moznazwariowac.blogspot.com

      Delete
  2. czemu używasz kremów do skóry- skłonna do zmarszczek? Przecież to to też szkodzi tak młodej cerze ;o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kosmetyki z ziaji mają słabo skomplikowany skład. Według mnie nie są aż tak szkodliwe jak inne. Nie jest to jedyny krem, którego używam, mogłabym nawet pokazać tu krem z Nivea. Chodziło bardziej o samą istotę nawilżania, itd.

      Delete
  3. Ja mam problemy z cerą,bo niestety jest tłusta:(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. dbanie o swoją cerę jest bardzo ważną czynnością naszego dnia. Nie mogę słuchać nawet o dziewczynach,które potrafią położyć się spać z toną pudru na twarzy. ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Muszę właśnie zainwestować w jakiś żel, ale tak ode mnie to na oczyszczanie polecam mydełko firmy barwa siarkowa, cena to chyba mniej niż 10 zł. :)
    http://polowcia--blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. muszę własnie kupić sobie ten krem z ziaji
    zapraszam
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ja muszę zakupić mleczko do demakijażu..
    mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  8. Właśnie zastanawiałam się nad kupnem produktów z tej rossmanowskiej firmy, muszę je wypróbować:)
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ja nie nakładam makijażu, jednak dbam o cerę i codziennie zmywam z niej zanieczyszczenia za pomocą żelu z Synergenu.
    Ps. Popraw kilka zdań w poście, bo zawierają małe błędy ;)
    Maya-Blog

    ReplyDelete
  10. ja mało kosmetyków używam, ale prawie codzinnie podkładu i pudru z synergenu, czasami tusz, a zmywam oliwką dla dzieci, jest po prostu najlepsza, i do tego nawilża skórę

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Masz rację dbanie o cerę jest bardzo ważne :)
    Ja leczę się u dermatologa na trądzik, więc używam maści i kremu nawilżającego z apteki, nie pamiętam nazw.
    Ale z Ziaji mam np. krem do rąk! Cudna sprawa! *__*
    Super post i śliczne zdjęcia.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. kilka kosmetyków są również u mnie w toaletce!

    ReplyDelete
  13. Ja zawsze dokładnie zmywam makijaż :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Na pielęgnację bardzo zwracam uwagę. :)

    ReplyDelete
  15. Ja nienawidzę produktów z Ziaji :/

    KLIK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ziaja ma to do siebie, że albo pasuję, albo nie. U mnie jak najbardziej na tak! ;)

      Delete
  16. a ja wrecz przeciwnie :D tak jak autorka posta bardzo lubie kremy z ziaji a ten krem wyjatkowo pieknie pachnie, jesli chodzi o nawilzanie - znam lepsze produkty, jednak ten jest w zupelnosci wystarczajacy dla mlodej cery :)

    ReplyDelete
  17. Sama używam peelingu Synergen i jestem z niego całkiem zadowolona :)

    ReplyDelete
  18. większość produktów jakie ja używam to Ziaja i Nivea :)
    krysiastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ja mam obsesje na punkcie kupowania produktów do higieny twarzy dlatego moja półka w łazience pewnie niedługo spadnie xd

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. ja mam taki żel z Lirene i bardzo go lubię! :)

    ❀MÓJ BLOG - [KLIK]❀

    ReplyDelete
  21. Super, na pewno się przyda! Ja raczej używam Ziaji i mam też kilka produktów Synergenu :>

    ReplyDelete
  22. Właśnie też staram się używać jak najbardziej naturalne kosmetyki.
    Akurat szukałam fajnego płynu do demakijażu i peelingu, więc post na pewno pomocny:)

    Pozdrawiam!:)
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. The primary ingredient in Pure Marine Collagen is Collagen Peptides, manufactured by award winning Japanese scientist Ishidzuka in his lab. This also contains Vitamin C, Hyaluronic Acid, Stevia Extract and a small amount of Citric Acid.

    ReplyDelete
  24. Ja używam od jakiegoś czasu mojego "wybawienia" czyli kremu myjącego, maski i peelingu z NIVEA i stan mojej cery się poprawił, a jednocześnie nie muszę wydawać pieniędzy na 3 osobne kosmetyki skoro mam 3 w jednym produkcie :]

    http://bywikkis.blogspot.com/2015/08/nie-masz-prawa-mi-go-odebrac.html

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.