April 26, 2015

Modern style

Florence + The Machine - Shake It Out

Nie mogłam się doczekać publikacji tego posta. Zdjęcia wreszcie stuprocentowo są takie jakie bym chciała. Dziękuję mojej przyjaciółce Weronice za poświęcenie czasu i cierpliwości (bo ze mną bywa ciężko), żeby je zrobić... Chciałabym kiedyś odwiedzić miejsce, gdzie wszyscy będą ubierać co chcą i gdzie ja będę mogła założyć, co chcę. Nie będę się już wtedy martwić komentarze innych, że ta koszulka jest za krótka, nie podoba się komuś jej krój lub cokolwiek innego. Nie mam zamiaru obrażania w jakiś sposób Polski, ale niektóre osoby przyczyniają się do tego, żeby ten kraj był postrzegany za najgorszy. Kiedy przeczytałam hasło "modern style" miałam wiele krążących we mnie myśli. Kojarzyło mi się to z różnym niecodziennymi stylizacjami jak i również teraźniejszością, bo jakby nie patrzeć to my tworzymy nowoczesność. Osobą, która zawsze była w stanie tworzyć nowoczesne stylizacje była oczywiście Lady Gaga. Może nie mam na sobie sukienki z mięsa, ale postarałam się stworzyć dla was w miarę niecodzienną stylizację. Po za tym przekonuję się do ubrań w paski, więc mam nadzieję, że to docenicie, haha! Dzisiaj stawiamy na topy i spódnice! Muszę przyznać, że trochę odzwyczaiłam się od spódnic, bo są dla mnie często niewygodne przy codziennym zamieszaniu, chodzeniu w różne miejsca i obowiązkach. Jednak jestem pewna, że to jedna z moich ulubionych części garderoby. Dodatkowo, z pomocą pewnego sklepu przygotowałam dla was stylizacje. Nie wiem czy jest ona do końca nowoczesna (?), bo w swojej szafie mało mam takich niecodziennych ubrań, ale myślę, że powinna przypaść do gustu większości z was. Zamówiłam crop top z długim rękawem, jeszcze jedną koszulkę, która pewnie pojawi się w następnym poście oraz dwa takie same naszyjniki dla mnie i mojej przyjaciółki Agatki. Biżuteria jest wykonana solidnie. Oba naszyjniki są złote. Polecam wam zobaczyć też inne, bo naprawdę są śliczne. (klik) Muszę tutaj pochwalić firmę za bardzo dobrą jakość. Dodatkowy plus należy się też za świetne spakowanie całej paczki. Każda rzecz była w oddzielnej folii z metką. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tą firmą. Jak podobają wam się rzeczy z ich sklepu oraz moja wersja? :) Jestem bardzo ciekawa opinii!



1 2 3 


MY TOP: StyleMoi (klik) / MY NECKLACE: StyleMoi (klik)


50 comments :

  1. Woooow! Super stylizacja! ♥

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/2015/04/jestem-gupia-bo-jestem-blondynka.html

    ReplyDelete
  2. świetna stylizajcja mi się bardzo podoba niestety mam brzuszek, z który mam ochotę trochę spalić

    http://dorooothy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. ladna stylowka, a poza tym PIEKNE WLOSY! <3

    hairmaniacs.blog.pl

    ReplyDelete
  4. Też mam wrażenie że jak wyjdę gdzieś np. w moich ulubionych lenoonkach to wszyscy patrzą na mnie jakbym miała przynajmniej sukienkę z mięsa... Nie rozumiem tego. Ja gdy widzę kogoś ubranego oryginalnie to zazwyczaj myślę pozytywnie o tej osobie, fajnie że się odważyła itp. Często chciałam podejść i zapoznać się z osobami które wyglądają wyjątkowo, ale jakoś moja "nieśmiałość" mnie hamuje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety czasem tak jest. Ja wychodząc w crop topie czuję się nieswojo, ale staram się z tym walczyć :)

      Delete
  5. Niestety muszę się z tobą zgodzić. U mnie w szkole nawet jak ktoś założy spódniczkę, albo sukienkę jest pytany dlaczego to ubrał, przecież jest normalny dzień. Twoja stylizacja bardzo mi się podoba, ja uwielbiam bluzki w paski :D

    muczaandaska.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Też tak czasem mam jeśli chodzi o ubiór, ale nie przejmuję się tym. Ubieram się tak jak lubię:)
    Super post! Cudnie wyglądasz, bardzo podoba mi się Twój outfit! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Stylizacja jest świetna, spodobało mi się połączenie spódniczki z tym crop topem. Mnie też niestety smuci fakt, że jest taka mała tolerancja Polaków, gdy ktoś ubiera się trochę inaczej.

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety. Trzeba liczyć, że nasze pokolenie coś zmieni :)

      Delete
  8. Zazdroszczę urody, figury, cudownych włosów i świetnego stylu. Haha!:) Pozdrawiam, WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  9. Ja źle się czuje w crop-topach :/
    Idealne zdjęcia <3

    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  10. przecudowne zdjęcia :*
    luuvmy.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Jeju jakie ty masz meega włosy <3 takie długie ;)

    ReplyDelete
  12. Świetna stylizacja, uwielbiam takie połaczenia!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. świetna stylizacja :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Masz racje, tez chciałabym ubrać się w coś co mi się podoba i się w tym dobrze czuje, a przy tym niebydź "poniżana"

    Zapraszam i bardzo ładne zdjęcia
    haniaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeżeli Ci się podoba-zaobserwuj. Nie wymieniam się obserwacjami ;)

      Delete
  16. Też się tak czuje jak się na mnie ludzie gapią hihi :D śliczne zdjęcia :)
    jestemfolta.blogspot.com - kliik ♥

    ReplyDelete
  17. Świetna stylizacja! Masz bardzo ładnego bloga, robisz super zdjęcia i ciekawie piszesz :)
    Obserwuję i pozdrawiam
    http://julia-and-lifestyle.blogspot.com/

    PS. Kto ci robił wygląd bloga?

    ReplyDelete
  18. bardzo przyjemna stylizacja :) i duży plus za dobrej jakości, przejrzyste zdjęcia - aż sie przyjemnie ogląda :)

    http://izaurbaniakphotography.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. jesteś śliczna! masz przepiękne włosy i predyspozycje na modelkę:)

    ReplyDelete
  20. Wow , może i nie praktyczna stylizacja ,ale przyznam że wyglądasz cudownie ! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Świetny post i cudna stylizacja. OBSERWUJĘ !!

    ZAPRASZAM DO MNIE - kamilakate.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    ReplyDelete
  22. Super blog i rewelacyjny post. Bardzo fajnie piszesz i miło się czyta to. Będę często wpadać
    Zapraszam do mnie
    http://royal-princes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Super blog i rewelacyjny post. Bardzo fajnie piszesz i miło się czyta to. Będę często wpadać
    Zapraszam do mnie
    http://royal-princes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Super blog i rewelacyjny post. Bardzo fajnie piszesz i miło się czyta to. Będę często wpadać
    Zapraszam do mnie
    http://royal-princes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Moim zdaniem wyglądasz świetnie, ale nie uważam tej stylizacji za niecodzienną. :)
    U mnie w mieście spokojnie mogłabyś się tak ubrać i myślę, że nikt nie powiedziałby Ci złego słowa. :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Cudna stylizacja, zawsze lubiłam takie połączenia *^*
    http://optimistsjournal.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Dla mnie modern style to to nie jest, ale to zestawienie mi się podoba! Zwłaszcza po zdjęciu kurtki, wtedy to jest naprawdę świetna stylizacja. Ogólnie bardzo Ci pasuje. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Jesteś bardzo fotogeniczna + bardzo podoba mi się bluzka :))
    http://x1902x.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Bardzo ładna stylizacja!
    Masz śliczne włoski <3

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  30. Zdjęcia rzeczywiście śliczne, masz cudowne włosy jeżeli chodzi o długość i kolo, genialny ootd :) mój blog

    ReplyDelete
  31. Hej! Super, naprawde dobry ootd! :)
    Mam kilka pytan do Jessi.
    1. Czym robisz zdjecia?
    2. Ile masz wzrostu? Wydajesz sie byc wysoka :)
    3. Jaki rocznik jestes?
    Pozdrawiam! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. Canon 60D 2. Jestem niziutka. 163 cm :) 3. 2000

      Delete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.