April 25, 2015

Kolejna paczka od BornPrettyStore!

Hej kochani! Obiecałam jakiś tematyczny post, ale niestety będziecie musieli jeszcze trochę na niego poczekać. Chcę napisać coś lepszego, więc muszę pomyśleć nad tematyką. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie. :) Przyszła do mnie kolejna paczka od sklepu BornPrettyStore. Zamówiłam trzy rzeczy: naszyjnik, pierścionki, jednak wydaje mi się że zamawiałam coś innego oraz choker. Nie mam pojęcia czy będę go nosić, zamówiłam go na spróbę. ;) Choker i naszyjnik bardzo mi się podobają, jednak pierścionki chyba nie były warte zamawiania. Daję sklepowi wyciąganą piątkę, bo pierścionki pozytywnie mnie nie zaskoczyły. Linki podam wam na dole. Ogólnie mówiąc, polecam asortyment tego sklepu, ale trzeba uważać na niektóre produkty. ;) 





CHOKER: KLIK / NASZYJNIK: KLIK / PIERŚCIONKI: KLIK

KOD DLA WAS! BPSH10

25 comments :

  1. Czy mi się wydaję, czy jest nowy wygląd? Genialny <3
    Super biżuteria :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    ReplyDelete
  2. Śliczny nowy wygląd. Uwielbiam chokery!
    czlowiek-zelazko.blogpsot.com

    ReplyDelete
  3. Ja się z moim chokerem niemal nie rozstaję. Nawet mam z nim zdjęcie w dowodzie. ;;

    ReplyDelete
  4. Super biżuteria<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. A ja właśnie myślę, czy aby nie kupić sobie chokera...
    Śliczny design!
    pisane-kolorem.blogspot.om

    ReplyDelete
  6. ja akurat uwielbiam bps i pierścionki zawsze były cudowne :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akurat te moje to chyba nietrafiony zakup, ale liczę na coś lepszego następnym razem :)

      Delete
  7. Bardzo ładna biżuteria. :)

    ReplyDelete
  8. Mnie też pierścionki z ich firmy nie zadowalają, ale inne rzeczy są świetne :)
    MÓJ BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  9. śliczne rzeczy, ale te pierścionki mi się jakoś nie podobają

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ładne te pierścionki! :)
    Miałam ten szablon na blogu co ty, ale niestety nie potrafiłam sobie poradzić z tym "profilem autora" pod postem i strasznie mnie denerwował...:( Mimo wszystko bardzo ładnie wygląda!

    ReplyDelete
  11. Naszyjniki ze wszystkiego wyglądają chyba najładniej, jak dla mnie. :)
    Reszta też niczego sobie.

    ❀my-life-my-troubles.blogspot.com❀

    ReplyDelete
  12. Choker rzeczywiście jest ładny :) Pozdrawiam, WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  13. Śliczna biżuterią! Kocham ten sklep mimo, że nie wszystko jest dibrze wykonane ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.