April 11, 2015

I'm girl online!

Hej kochaniii! Jejku jaką mamy piękną pogodę. Od razu chce się żyć. Wiosna maksymalnie sprzyja także robieniu zdjęć, dlatego dzisiaj będzie ich dla was dużo. Ugh, naprawdę nie wiem od czego zacząć. Jak dobrze wiecie, oglądam wielu zagranicznych youtube'rów. Mają tak dużo pozytywnej energii, że nie da się ich nie lubić! Wiadomość o tym, że książka Zoe wchodzi do Polski meeega mnie zaskoczyła. Nawet gdyby nie była po Polsku, zamówiłabym ją. Jest w niej opisana opowieść bloggerki. Niestety nie mogę wam powiedzieć szczegółów, bo nabyłam ją dopiero wczoraj, ale naprawdę zapowiada się świetnie. Osobiście myślę, że każda bloggerka powinna ją posiadać. Zoella jest wzorem sumiennej i pracowitej 'girl online'. Ja sama chcę dążyć do tego. Kupno książki uświadomiło pewną bardzo ważną rzecz. A mianowicie to, że gdyby nie wy, nie byłoby nic. Chciałam po prostu podziękować za to, że jest te 630 osób, które mnie czytają. Uwierzcie, każda wasza aktywność wywołuje uśmiech na mojej twarzy. Robię coś, co zawsze chciałam robić i przynosi mi to szczęście. Może nie jestem jak zagraniczny blogger z milionem obserwatorów, ale to jest tylko liczba, którą da się szybko zmienić. Z resztą nawet, gdyby nikt mnie nie czytał, robiłabym to chyba dalej. Ostatnio odniosłam mój mały sukces, ale to info jest tylko dla was! Prawdopodobnie będę ambasadorką firmy Under Twenty, AAAA! Ciii.. Mam nadzieję, że moje recenzje produktów przypadną wam do gustu! Wiosna.. Zapowiada się dużo fajnych akcji, zdjęć, KONKURSÓW (rozdanie // konkurs sheinside) Zapraszam na te dwa, które już trwają! Szykujcie się również na rozdanie kosmetyków Under Twenty. Będzie świetnie! Wracając do tematu, czuję się taką trochę girl online. Mam nadzieję, że kiedyś osiągne coś więcej i że będzie was więcej. Chciałabym być bardzo otwarta na czytelników kiedyś. To chyba moje największe marzenie, by ktoś doceniał to co robię z całego serca. Chciałam również wspomnieć, że dzisiaj poznałam jedną z moich czytelniczek, mianowicie przez odsprzedanie jej sukienki :) Pozdrawiam Cię Kinga! A tutaj link do mojego vinted: (KLIK). Dziękuję za przeczytanie! :) Kocham was xx 
CZYTAJ WIĘCEJ...
SPODNIE: KLIK / książkę znajdziecie w empiku / koszulka: Zara / trampki: Bershka

48 comments :

  1. o czym jest ta książka? :D

    ReplyDelete
  2. Sama zamawiam tę książkę i jestem jej mega ciekawa!
    Pogoda faktycznie piękna, cudowne zdjecia:))
    Super, że z takim pozytywnym nastawieniem podchodzisz do blogowania, gratuluje zostania ambasadorką! To wspaniałe!:)

    Pozdrawiam! 😘
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. A kto robił zdjęcia , znów Marta ? :) Pozdrawiam c:

    ReplyDelete
  4. Piękna bluzeczka, piękne zestawienie, super klimat, jesteś śliczna (:

    http://hellcixx01.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Mogę dodać twoje zdjęcie na mojego tumblra? :)

    ReplyDelete
  6. Zaciekawila mnie ta ksiazka! Tez staram sie blogowac najlepiej jak umiem:) Gratulacje;)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. śliczne zdjęcia, książkę kupie o ile mnie na nią stać,

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Po raz pierwszy słyszę o tej książce :)
    Zdjęcia bardzo przyjemnie do oglądania :)
    mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  9. Świetne zdjęcia, fajnie założyłaś koszulkę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

    ReplyDelete
  10. super post!
    Zapraszamy do nas:
    http://nicola-olivia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Zazdroszczę, że będziesz ambasadorką tej firmy! :(
    Gratulację! :*
    Śliczne zdjęcia :D
    Oj tak, pogoda cudowna.
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  12. słyszałam, że ta książka jest świetna
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Dobrze wiedzieć o istnieniu tej książki.Może okazać się bardzo ciekawa,w końcu jest o blogerce.Ale wiele dzieje się na twoim blogu,same sukcesy z tego co widzę.Oby tak dalej :*

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Fajna książka :) Obserwuję :)

    http://magda-lenaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. przepiękne zdjęcia, bardzo chciałabym mieć tę książkę :)

    Z a p r a s z a m do mnie :)
    ❤️MÓJ BLOG - KLIKNIJ❤️

    ReplyDelete
  16. Słyszałam, że wchodzi własnie do sprzedaży, jestem mega ciekawa tej książki :D Chyba sobie kupię :3
    śliczne zdjęcia, genialnie wyglądasz <3 piękne masz włosy!

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Genialne zdjęcia, ślicznie wyglądasz, a Twoje włosy.... *_*
    Chciałabym kiedyś przeczytać tą powieść, może nadarzy sie okazja ;))

    pozdrawiam i zapraszam ;))
    MÓJ BLOG (klik)

    ReplyDelete
  18. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Tak długo czekałam na książkę, a do tej pory jej nie mam. Zamówię w przyszłym tygodniu :) Pozdrawiam, WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  20. książka sama w sobie wydaje się ciekawa :)

    ReplyDelete
  21. Świetne zdjęcia. Musze kupić tę książkę. ♥ Gratuluję Ci zostania ambasadorką! Czekam z niecierpliwością na rozdanie :*

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/2015/04/1-ulubiency-marca.html

    ReplyDelete
  22. Ale cudne zdjęcia !
    Masz genialna koszulkę !

    zapraszam na NOWY !
    Dopiero zaczynam :)
    http://karolina-nosal.blogspot.com/2015/04/basketball-sport.html

    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  23. Dużo słyszałam o tej książce i chyba w końcu muszę wybrać się i ją kupić c: Gratuluję, że zostaniesz ambasadorką Under Twenty, no i życzę Ci jeszcze wielu innych sukcesów oczywiście.
    aniabloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ja jestem sceptycznie nastawiona do tej książki, bo podobno napisał ją copywriter, a nie sama Zoe. Nie wiem, jaka jest prawda, ale jestem pewna, że jej nie kupię. Powodem nie tylko jest to, ale też to, że średnio mnie ona ciekawi, podobno trochę nudna.
    Ładnie wyszłaś na zdjęciach. :)

    ❀my-life-my-troubles.blogspot.com❀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, jestem w połowie i naprawdę mi się podoba. Wiem, że Zoe nie pisała jej kompletnie sama, ale tak samo jest z każdą lepszą piosenką i książką. Zawsze jest ktoś, kto robi poprawki, itd. Jak na razie jestem nią zachwycona :)

      Delete
  25. Ciekawy klimat zdjęć, bardzo fajny t-shirt
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  27. Od dawna kusi mnie ta książka! :) Chyba ją sobie kupię.

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Bardzo ładne zdjęcia!
    Gratuluję tylu czytelników :)
    Też właśnie zastanawiam się nad kupnem tej książki...

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  29. Zapowiada się świetnie, pomysle o zamowieniu jej ;)

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Jestem bardzo ciekawa tej książki:)

    Miłego dnia!
    { ➽ chanelier.blogspot.com }

    ReplyDelete
  31. Cudowne zdjęcia! ♥ Blog jest świetny i na pewno zajrzę tu jeszcze nie
    jeden raz! :)

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  32. Koniecznie muszę kupić tę książkę!
    Śliczne zdjęcia. :)

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  33. Czytałam książkę, jest genialna! <3 Mam nadzieję, że tobie też się spodoba :3

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.