March 11, 2015

Show you


Witam w kolejnym poście! Chyba zamęczę was teraz Shawn'em Mendes'em. Oficjalnie oświadczam, że zaraz po Edzie to moja nowa miłość! Troszkę mnie nie było. Ciężko jest się wrócić do szkoły po feriach, przestawić się na wcześne wstawanie, naukę i zarywanie nocy. Można powiedzieć, że przyszła już do nas wiosna. Nawet nie wiecie jak cieszy mnie brak śniegu i mrozu. Jakiś czas temu stwierdziłąm, że wybiorę się na jakieś zdjęcia, żeby mieć wam co pokazać. Pogoda nie jest na nich zbyt zachwycająca, ale uwierzcie mi.. jak wychodziłam jeszcze świeciło słońce! Takie już moje szczęście. Aktualnie spędzam wieczór w piżamie, leżąc w łóżku i rozgrzewając się herbatką. Także mnie dorwało przeziębienie i to w bardzo kiepskim momencie. Myślę, że po koncercie nie do końca się doleczyłam, a teraz widoczne są tego skutki. W ostatnim czasie przyszła do mnie przesyłka od sheinside. Zamówiłam bluzę, która jest bardzo podobna (śmiem nawet przyznać, że identyczna) jak bluza z limitowanej kolekcji Wang dla H&M. Muszę przyznać, że bluza jest naprawdę świetna i jest to jeden z lepszych produktów sheinside, dlatego serdecznie zachęcam was do zamawiania. A teraz zostawiam was ze zdjęciami, które wykonała Nikola. Nikola wróciła do pisania bloga, dlatego zapraszam was do obserwowania i komentowania postów. Wchodzimy -> krolowanikola.blogspot.com
BLUZA: KLIK 
spódnica: bershka  
płaszcz; zara

20 comments :

  1. O matko świetna ta bluza <3
    Zdjęcie idealne <3
    Ty perfekcyjna <3
    Nic dodać, nic ująć :)

    ReplyDelete
  2. uwielbiam shawn'a sama należę do magcult :)
    LOTP najlepsze ♥

    ReplyDelete
  3. Świetnie wyglądasz! :)
    Zdrowiej:*

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. jeju . Ja też uwielbiam Shawn'a. Jego głos jest cudowny.
    Świetnie wyszłaś na zdjęciach.
    Pozdrawiam . http://doomilife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam Eda i Shawna <3 śliczna bluza :)
    http://jestemfolta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ale śliczne zdjęcia! :)
    Ja to już dawno zapomniałam o feriach i przyzwyczaiłam się do szkoły haha! :O
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja ferie skończyłam 1 lutego i od tego czasu ciągle chodzę do szkoły i dałam radę! :)
    Jutro już wyjeżdzam i muszę odpocząć! :) Tydzień ze szkoły- marzenie :)
    mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  8. Ładna stylizacja :) Masz cudowne włosy *-*
    Obserwuję :)

    Pozdrawiam lailaxoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Śliczne włosy, na pewno zajrzę na bloga Nikoli :)

    aprilen.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. rany, ale ty jesteś śliczna! wszystko- włosy, spódniczka, uśmiech, bluza, tło. świetne zdjęcia <3

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.