March 1, 2015

ROMWE

Hej kochani! Jestem pewna, że nikt z was nie przepada za takimi postami, ale szczerze przyznam, że staram się o kolejną współpracę, tym razem ze sklepem, który ma chyba najbardziej ciekawy asortyment ze wszystkich. :) Jest to oczywiście wyżej wymienione Romwe. Potrzebuję 100 kliknięć do nawiązania współpracy. Jeżeli moglibyście poklikać w linki znajdujące się poniżej zdjęć, byłabym bardzo wdzięczna. Chcielibyście zobaczyć post, w którym pokazuję wszystkie moje ubrania z sheinside? Wpadłam na taki pomysł, więc jakbyście mieli ochotę poczytać o tym sklepie i pooglądać zdjęcia, bardzo chętnie go zrealizuję. Jak narazie proszę o klikanie w linki!


15 comments :

  1. Poklikałam z przyjemnością, bardzo podobają mi się ubrania! Mam nadzieję, że uda Ci się współpracować z nimi, mają cudowny asortyment, a Ty w 100% na to zasługujesz.
    Co do Twojego pomysłu, to chętnie zobaczyłabym taki post, ponieważ zastanawiam się kupnem kilku rzeczy na sheinside :).
    Uwielbiam Twojego bloga xx

    ReplyDelete
  2. Poklikałam. :) Wybrałaś bardzo fajne ubrania.
    U mnie też potrzebne jest klikanie, zajrzyj jeśli masz chwilkę >> http://weronikaadamczykblog.blogspot.com/2015/02/oh-my-romwe.html

    ReplyDelete
  3. Świetnie ubrania :) poklikałam we wszystko. Jutro pojawi się u mnie kolaż, poklikasz?
    jestemfolta.blogspot.com - klik!

    ReplyDelete
  4. Niektóre linki nie działają pisze "page not found". Ale poklikałam w inne :) Wiem jak to trudno jest zbierać te kliknięcia... Sama teraz zbieram i to również z Romwe, więc gdybyś mogła u mnie poklikać to byłoby super :D

    Buziaki :*
    onlyimagin.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Bardzo lubię takie sklepy. :)

    ReplyDelete
  6. poklikałam, śliczny ubrania wybrałaś

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Poklikane ;) Powodzenia! ;)
    A ten pomysł całkiem dobry.

    http://bsylwia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Poklikałam i mam nadzieję że się odwdzięczysz tym samym :)
    mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  9. Romwe jest świetne :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    ReplyDelete
  10. Poklikałam w każdy link 2 razy, aczkolwiek jeden mi się nie chciał otworzyć :/
    Super ubrania wybrałaś :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Poklikałam, dwa linki mi się nie chciały otworzyć.
    Bardzo ładne ciuchy, myślę, że uda Ci się współpracować z nimi.

    ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Poklikałam wszystkie x Chciałabym bardzo zobaczyć post ze wszystkimi ciuchami z sheinside :D

    ReplyDelete
  13. Poklikałam ♥
    Mam małą prośbę czy poklikałabyś teraz u mnie http://your-imaginatio-n.blogspot.com/2015/03/sheinside-kolaz.html
    Jeśli masz ochotę też mi pomóc będzie mi miło ;* ( wiesz jakie to ważne ;))

    ReplyDelete
  14. Poklikane, powodzenia ;* Mam nadzieję, że uda Ci się nawiązać współpracę. Zasługujesz na nią!

    http://matiaga.blogspot.com/ zapraszam do nas w wolnej chwili :D

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.