March 25, 2015

Recenzja: Sklep internetowy Dresslink

Hej kochani! Aww, aktualna pogoda mnie zachwyca. Jejku jest tak ciepło i promiennie, że aż chce się żyć! Jedyną rzeczą jaka potrafi mocno zdołować jest szkoła. Nie chcę zaśmiecać bloga tym tematem, więc może go ominę. Zaczęły się rekolekcje, niedługo moja rocznica prawdziwego odkrycia Boga. :) Może o tym jeszcze w niedługim czasie wspomnę, ale na razie mam dla was bardzo lekki temat jakim będzie recenzja sklepu internetowego Dresslink! Jest to sklep, którego bardzo często widuję na youtube oraz na innych blogach. Wchodząc na stronę, można stwierdzić, że to jeden wielki chińczyk. Mianowicie, ubrania, dodatki bardzo kiepsko wyglądają na zdjęciach, ale postanowiłam spróbować i złożyć zamówienie. Zamówiłam koszulkę, naszyjnik, portfel oraz torebkę. Dość zróżnicowane zakupy, ale nie chciałam kupować tylko ubrań. ;) Na pierwszy ogień idzie t-shirt, z którego jestem chyba najbardziej zadowolona. Zwykły czarna koszulka z białym napisem. Materiał przepuszcza powietrze i wszystko jak najbardziej na plus! Drugą rzeczą z kolei jest śliczny błękitny portfel z koroną. W środku jest różowy, posiada dużo przegródek na karty, monety, itp. Ma nawet miejsce na telefon. Jest dostępny w wielu kolorach. Następną rzeczą jest torebka, którą zamówiłam z myślą o szkole. Szczerze mówiąc, myślałam, że będzie ona minimalnie większa, ale również nie mam do niej większych zastrzeżeń. Chyba najgorszym zakupem z tych wszystkich rzeczy okazał się naszyjnik. Wszystko byłoby z nim okay, gdyby nie to, że jest wykonany naprawdę ze słabego materiału, mianowicie z plastiku. Bardzo ładnie wygląda na szyji, ale nie jestem jakoś specjalnie do niego przekonana. Paczka szła około tydzień. Ogromną zaletą jest to, że sklep ten jest bardzo tani. Zakup tych wszystkich rzeczy nie wyniósłby mnie nawet 20$. Linki do wszystkich rzeczy podam na dole! Chcesz więcej takich postów? Zostaw komentarz z opinią! 


 koszulka: klik / torebka: klik / portfel: klik / naszyjnik: klik 

25 comments :

  1. Śliczne zdjęcia!
    A ta koszulka bardzo ładna!
    Pozdrawiam cieplutko :*

    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  2. również zastanawiałam się dłuższy czas nad kupnem rzeczy z tego sklepu, więc dziękuję za Twoją opinię:)
    http://szejnervanessa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Mam taki sam portfel z allegro i jest moim ulubionym!:)

    ReplyDelete
  4. Miałam kupić właśnie ten naszyjnik. :)
    Rzeczy prezentują się bardzo dobrze, mam nadzieję, że moje zamówienie też takie będzie haah :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)
    Blog mój i mojego chłopaka - KLIK

    ReplyDelete
  5. Kilka razy już natknęłam się na ten sklep. Zastanawiałam się już kilka razy nad kupnem od nich kilku rzeczy. Twoja opinia bardoz jest dla mnie przydatna. Dziękuje. Bardzo lubię takie posty, więc mi by odpowiadało ;)

    KONKURS!
    http://yukiundunicorn.blogspot.com/2015/03/konkurs.html

    ReplyDelete
  6. / A mi się ten naszyjnik podoba! Szkoda tylko, że słaby materiał:/
    Ogólnie te rzeczy mi się podobają :) Możesz robić takich więcej postów :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Oj tak, pogoda jest cudna! Oby tak dalej! *__*
    Znam ten sklep, super rzeczy :)
    Kliknęłam.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Bardzo ładne rzeczy, taka torba by mi się przydała <3

    www.delavie-paula.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Naszyjnik wygląda moim zdaniem tandetnie, zresztą sama pisałaś, że nie jesteś z niego zadowolona. Jednak portfel wygląda słodko :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. jestes przesliczna, pierwszy raz widze Twojego bloga i obseruwje <3 najpiekniejszy jest jednak portfel :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  11. Najśliczniejsza dla mnie torba, portfel też świetny ♥
    Maya-Blog

    ReplyDelete
  12. Oooo ale masz swietny gust! Zamowilabym to samo :D

    ReplyDelete
  13. Portfel jest genialny! :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Poklikałam uczciwie i liczę na rewanż ;)
    Na dowód podaję ceny :
    Koszulka - zł11.26
    Torebka - zł13.34
    W linku z portfela dodałaś link z torebki ;)
    Naszyjnik - zł8.28
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wesołych świąt !
    http://siostryzprzypadkuprzyjaciolkizwyboru.blogspot.nl/


    ReplyDelete
  15. Portfel świetny! :D
    madzixphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Niektóre rzeczy w tym sklepie bardzo mi się podobają. Sama planuję zacząć z nimi współpracę :)
    Jak jest z kosztami przesyłki w przypadku zawarcia współpracy? :)

    ale jesteś naturalnie piękna!

    Obserwuję :) i pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.