March 16, 2015

My phone + case collection

Hej kochani! Parę osób pytało mnie czy napiszę post o swoim telefonie. Z początku nie byłam zbytnio chętna, bo wiem, że część z was może zareagować na to bardzo negatywnie. Jednak postanowiłam, że chcę pokazywać na blogu to, co chce większość, więc o to i jest.. post o telefonie! :) Jak mogliście już zauważyć, na moim instagramie od jakiegoś czasu pojawiają się zdjęcia lepszej jakości. Jest to spowodowane niedawnym zakupem mojego telefonu. Jak widzicie, mój telefon to iphone 4s. Uprzedzając wszystkie pytania.. Tak wiem, mogłam kupić nowszy, ale jednak różni się on ceną, a pieniądze nie rosną na drzewach :) Ja potrzebowałam dość nagle nowego telefonu, więc zdecydowałam się na właśnie ten model. Jest to mój pierwszy iphone i muszę wam powiedzieć, że nie zgodziłabym się już nigdy na np. samsunga, którego posiadałam już od najmłodszych lat. Wiele osób narzeka na te telefony, ale mi osobiście naprawdę przypadł do gustu system i funkcje. Przejdźmy do części, która chyba najbardziej was zaciekawi! Sama kocham oglądać filmy typu "case collection". Wiedziałam, że moją miłością staną się wszystkie te cuda na telefon. Na dole przedstawiona jest moja skromna kolekcja obudow do telefonu. Większość z nich pochodzi ze sklepu h&m. Dwa dni temu przyszła do mnie paczka, w której znalazłam 2 przepiękne, zaprojektowane wcześniej przeze mnie obudowy z Ed'em, oraz 1 case zaprojektowany przez moją koleżankę :) Na stronie funnycase.pl możecie zaprojektować obudowę na dowolny model telefonu z wybraną przez was grafiką. W dodatku za jeden case płacicie coś koło 25zł, a przesyłka jest darmowa więc naprawdę świetna sprawa. Mam wrażenie, że nadruk na case'ach wyglądałby lepiej gdyby obudowa była plastikowa, a nie sylikonowa, ale mimo wszystko myślę, że nie powinno się nic z nim stać.
Case Agatki! :)
----
Zapraszam do zakładki 'suggestions' gdzie możecie wpisywać swoje propozycje na posty :)
Dajcie znać jak podobają się wam takie posty jak ten!

28 comments :

  1. Dużo zapłaciłaś za iPhone'a?

    ReplyDelete
    Replies
    1. No niestety te telefony nie nalezą do najtańszych. Trzeba łapać okazje ;)

      Delete
  2. Bardzo fajna kolekcja, podoba mi się ten brokatowy case :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    ReplyDelete
  3. Najlepsze to z Edem *,*
    Jestemfolta.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Też mam ten telefon już od prawie roku. Muszę przyznać, że jestem z niego bardzo zadowolona, może nie jest to najnowszy model, ale u mnie sprawdza się świetnie. Nie wyobrażam sobie teraz zamienić go na samsunga czy na inną firmę. Moja kolekcja case'ów również jest dość spora, ale nie aż tak jak Twoja c:
    aniabloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetny post. Bardzo spodobały mi się te case'y z Ed'em.
    Pozdrawiam . http://doomilife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ja odkładam właśnie pieniądze na iphon'a, ale chyba na białą 5 ;)

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. świetne case, ja muszę kupić nowy telefon, bo chce w końcu jakieś case

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. fajnie jest mieć taką nową zabawkę ;)

    ReplyDelete
  9. Te obudowy z Edem są prześliczne!
    http://polish-black-rainbow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Mnie w Iphone'ach też najbardziej chyba urzekają obudowy haha :)
    Ja swojego 4s mam od wakacji i jest boski! Również chyba nie mogłabym mieć już np. samsunga, mimo że IP nie są najtańsze. W tegoroczne wakacje chciałabym kupić 5s jeżeli oczywiście uzbieram :)
    Super post i case'y <3
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    ReplyDelete
  11. Ja nie noszę zadnych, haha. Na alcatele jest mało obudów.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Chciałaby mieć iPhone'a, haha. Masz świetną kolekcję case'ów, szczególnie te z Ed'em - genialne ♥ Chyba zamówię jakąś obudowę z funny-case, ostatnio wszystkie blogerki polecają tę firmę! Ale jak widać słusznie, bo rzeczywiście są super :).
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ♥!

    ReplyDelete
  13. Też chciałabym mieć Iphone lecz to właśnie sprawa pieniędzy:)

    ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Z iphonami to już tak jest, że jedni je kochają a inni nienawidzą. Pewnie tez m.in. dlatego marka jest taka popularna ;) Jenak na pewno jest to dobry wybór jesli chodzi o jakość wykonania i płynność działania telefonu - zresztą pewnie sama zdązylas to zauważyć.

    Casy bardzo fajne, chociaż chyba stary jestem, bo jak zobaczyłem, że będize case z Edem to myślałem, że chodzi o kreskówkę Ed, Edd, Eddy :D :D Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  15. You are so cool! I do not think I've read something like
    this before. So great to find somebody with a few unique thoughts
    on this issue. Seriously.. thank you for starting this
    up. This site is one thing that is required on the
    web, someone with a little originality!

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.