February 24, 2015

Posiadanie marzeń jest ważne, ale jeszcze lepsze jest ich spełnianie


Dzisiaj temat, który chciałam poruszyć już jakiś czas temu. Czym są dla was marzenia? Według mnie bez marzeń życie jest nudne. Chyba każdy z nas powinien mieć wybrany swój cel i tor, po którym chce iść. Gdyby ktoś spytał mnie o moje marzenia, albo powiedziałabym naprawdę wiele, albo nic. Zaczynają się od najdrobniejszych rzeczy jak spacer i "wędrują" to tych większych jak podróż do Stanów. Ze względu na to, że od najmłodszych lat jestem raczej pesymistką, nie sądziłam nigdy, że jakiekolwiek z nich może się spełnić. Tak tak, chodzi o koncert Ed'a. Moja cała rodzinka zarzuca mi, że cały czas o nim mówię, więc jeżeli wam też to przeszkadza, możecie wyjść z bloga. Ja jednak zachęcam do zostania na dłużej. :) Muszę przyznać, że zaraz po koncercie dopadła mnie jakaś depresja. "Nigdy go już więcej nie zobaczę, czemu tak krótko, Ed czemu zostawiłeś mnie zaraz przed walentynkami, matko jaki on jest cudny" bla, bla, bla, bla. Po kilku dniach chyba mi przeszło. Mówię chyba, bo śni mi się po nocach i codziennie szukam jakiś tanich biletów na jego koncert GDZIEKOLWIEK by on był. Chyba przerodziło się to w obsesję. Kiedyś Ed był dla mnie "rudym facetem z youtube'a, którego i tak nigdy nie spotkasz, słuchasz jego muzyki i tyle." Na koncertach wszystko staje się takie prawdziwe. Naprawdę nie wiem jak zbytnio to ująć, ale zobaczenie go było dla mnie tak ogromnym szokiem. Nie spodziewałam się tego w aż tak ogromnym stopniu. Ale dzisiejszy post nie jest o Edzie, tylko o pewnym przełamaniu, które miało miejsce po koncercie. Po tym wydarzeniu zmienił się lekko mój pogląd na marzenia. Zaczęłam oglądać motywujące filmiki, rozmawiałam z dziewczyną, która miała m&g z Ed'em i jeszcze bardziej umocniła mnie w tym, że niewarto wątpić w swoje marzenia. Dobrze, że jeszcze mamy ludzi, którzy potrafią nam to uświadomić :) Marzenia się spełniają. Ugh, jak banalnie to brzmi... Jednak warto prędzej czy później w to uwierzyć. Moim marzeniem było zobaczyć i usłyszeć Ed'a na żywo i się udało. Myślę, że w życiu spełnię jeszcze milion swoich marzeń. Tych zaplanowanych i tych spontanicznych. Jak już idziemy drogą marzeń. Dawno temu pomyślałam, że założę bloga. Moim marzeniem było pokazanie się w internecie. Chciałam pisać dla was. Początki były okropne. Patrząc na moje stare zdjęcia i posty chce mi się po prostu płakać ze śmiechu. Jednak praktyka czyni mistrza! Jeszcze nie jestem mistrzem, ale dążę do tego. :) Dziękuję wam za spędzone ze mną 2 lata. W tym czasie tak dużo się zmieniło... Nie będę robić podsumowania jak rok temu, bo zajęłoby mi to mega dużo czasu. Na tą chwilę jest was tutaj 575. Liczba wyświetleń wynosi powyżej 105.000. Jest to dla mnie ogromna liczba! Na innych portalach jest was więcej, ale to absolutnie mi nie przeszkadza. W tym roku spróbowałam swoich sił w konkursie blog roku 2014. Niestety nie udało się, ale mam jeszcze troszkę czasu! Mimo wszystko dziękuję za wszystkie głosy, komentarze, obserwacje, pomoc w wymyślaniu tematów na posty i za samą waszą obecność, bo bez was nie istniałby ten blog! Dziękuję! xx



koszula: klik
legginsy: zara
buty: h&m

21 comments :

  1. Jestes cudowna♥warto wierzyc w marzenia:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Marzenia nie są tylko pustymi marzeniami. :)

    ReplyDelete
  3. naprawdę genialny blog, a ten post świetny ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/02/one-year.html

    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)
    +jeśli masz sekundkę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki do ubrań

    ReplyDelete
  4. Ale jesteś śliczna i extra stylizacja ;-)
    http://wixafine.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Też się śmieje jak patrzę na swoje stare posty hah, ale praktyka czyni mistrza - racja!
    Śliczne zdjęcia!
    I super post <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. wierzę w marzenia i staram się je spełniać. Zdjęcia jak zawsze cudowne!
    mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  7. Warto wierzyć w marzenia :)
    Masz świetnego bloga , gratuluję.
    Pozdrawiam . http://doomilife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ed, moja miłość <33
    Prześliczne zdjęcia! :)

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetna notka :) Ja równiez mam marzenia i mam nadzieję, ze uda mi sie je spełnić :)

    http://byjullie.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Cudowny Post!
    Hej! Może Obs/Obs
    Gdy podejmiesz decyzje Daj znać u mnie :*
    Zapraszam
    http://zpasjadofotografii.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.