February 3, 2015

Głosowanie czas zacząć!

Witam was kochani! Pogoda ostatnio nas zaskakuje. Śnieg sypie. Raz jest, raz nie. Ja, korzystając z genialnej aury postanowiłam wybrać się z przyjaciółką na zdjęcia, które bardzo mi się podobają. Wreszcie nadeszło głosowanie na Blog Roku 2014. Znajduję się w kategorii "blogi nastolatków". Muszę powiedzieć, że naprawdę się wszystkim stresuje. Czas od zgłoszenia bloga, aż do dzisiaj zleciał mi tak szybko... Teraz zostaje mi tydzień. Tak, w okresie dokładnie 7 dni można na mnie głosować. Nie liczę absolutnie na to, że wyłonią mój blog do trójki albo nawet do dziesiątki, ale muszę przyznać, że moim marzeniem jest spotkać dwie inne bloggerki i nawet bez wygranej, spędzić z nimi czas. Z resztą, chyba każda młoda bloggerka o tym marzy. Na stronie możemy dostrzec naprawdę wiele genialnych blogów. Konkurencja jest ogromna! Kilka lat temu napewno nikt by nie pomyślał, że znajdzie się tyle nastoletnich bloggerek. Mimo wszystko, bardzo cieszę się, że mam możliwość wzięcia udziału w tym konkursie! Nie pozostaje mi nic innego niż zachęcić was do głosowania... Z góry dziękuję za każdy oddany głos. Już parę osób napisało mi, że zagłosowali i naprawdę jestem już z tego powodu baaardzo szczęśliwa. Dziękuję! 
 ...a po zagłosowaniu zapraszam na obejrzenie zdjęć! :)
sweter: sh
spódnica: klik
buty: h&m

30 comments :

  1. Genialne zdjęcia, bardzo lubię Twój i blog i z całego serca życzę Ci jak najlepszego miejsca! ♥

    Steffy xx♡
    pisanepasja.blogspot.com- (kliik)

    ReplyDelete
  2. Powodzenia, masz duze szanse! Mnie spotkala nieprzyjemna sytuacja, moj blog zostal przeniesiony do innej kategorii, bo skonczylam ostatnio 16 lat.. :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja już zagłosowałam! :)
    Wyglądasz przeeeeecudwonie! <3
    Zajrzysz do mnie? Zapraszam KLIK ♥

    ReplyDelete
  4. B. ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  5. Pięknie wyszłaś na zdj.
    Powodzenia :)

    ReplyDelete
  6. Zdjęcia i stylizacja prześliczne <3
    Masz piękny uśmiech :)
    Zapraszam,serdecznie do mnie może obs ?
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja też biorę udział, ale w innej kategorii dlatego wiem jak ciężko o głosy i już zdobywasz mój głos ;)
    Zdjęcia są przepiękne <33

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Z przyjemnością obserwuję ! Świetne stylizacje i piękna uroda!

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)

    ReplyDelete
  9. Bardzo fajny blog, obserwuję ! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. cudowny zestaw :)
    biel i czerń zawsze dobrze wyglądają w duecie :)

    ReplyDelete
  11. plusy za piękny uśmiech i pozytywną energię :) powodzenia!

    ReplyDelete
  12. o jaaa *o* znalazłaś ten sweter w sh !?
    Cudny ! Zdjęcia też :))

    ReplyDelete
  13. U mnie już coraz mniej śniegu :(
    Śliczne zdjęcia! Sweterek cudowny! *__*
    Ja zachęcam do głosowania na mnie, bo biorę udział w innej kategorii niż Ty. Treść:D11134 na numer: 7122 :)
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    ReplyDelete
  14. Jutro mam zamiar doładować sobie konto i na pewno na Ciebie zagłosuje, zasługujesz :*

    ReplyDelete
  15. Jess, oczywiście na Ciebie zagłosowałam :) "Wbijaj" do tej naszej 10, czekamy na Ciebie! :D

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    ReplyDelete
  16. Zagłosowałam na cb *-*
    ślicznie to wyszło, kojarze ten park w kielcach :D <3

    ReplyDelete
  17. Powodzenia! A zdjęcia są naprawdę genialne! Masz śliczne włosy, chciałabym takie mieć, cała jesteś śliczna ;)

    kajoooja.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Historia z śniegiem jest komiczna. Kładziesz sie spac widzisz trawę, a już po przebudzeniu śnieżna plamę. Rownież biorę udział w blogu roku, powodzenia!
    paulaa-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Piękne zdjęcia. Powodzenia w blogu roku:)
    mój blog

    ReplyDelete
  20. Trzymamy kciuki ! Sms'ki wysłane :) Powodzenia Jessey i wpadnij do nas.
    http://travelwithrebels.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ślicznie wyglądasz, życzę Ci powodzenia w konkursie! :*

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Cudowny sweter
    http://fire-of-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. jesteś śliczna,masz piękne dołeczki! :3
    właśnie dzięki temu konkursowi,trafiłam na twojego bloga :D
    http://youkeepcalm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. jejku ale kochane dołeczki! zdjęcia świetne :) powodzenia w konkursie :)

    zapraszam na: fedricci17.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  25. Nominowałam cię do LBA u mnie :)

    http://katygoogla.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Śliczna stylizacja! Powodzenia w konkursie :) Niestety nie mogę na ciebie zagłosować ponieważ nie mam polskiego numeru :(
    http://cranbynyc.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.