January 30, 2015

Współpraca | Sheinside

JAK ZACZĄĆ...
W moim przypadku firma napisała do mnie sama. Jednak czasem warto spróbować swoich sił i napisać maila. Mail powinien być krótki, zwięzły i oczywiście obowiązkowo napisany w języku angielskim (jeżeli piszecie do firmy zagrnicznej). Jeśli nie czujecie się na siłach, możecie skorzystać z tłumacza, jednak nie ufałabym mu zbytnio! Co zawrzeć w mailu? Na począku oczywiście wypada się przedstawić, powiedzieć czym się interesujecie. Następnie warto przedstawić swoje dzienne i ogólne statystyki. Mowa tutaj o liczbie obserwacji, wyświetleń dziennych i ogólnych, liczbie komentarzy, itp. Moja rada jest taka... Jeżeli dopiero zaczęliście przygodę z blogiem i macie załóżmy 100 obserwacji, niewarto pisać do firmy. Możecie spotkać się z odrzuceniem. Firmy poszukują osób, które zareklamują ich produkty. Co oznacza, że nasz blog musi mieć jakikolwiek rozgłos. Jak już wcześniej wspomniałam, reprezentantka Sheinside napisała do mnie sama, co sprawiło mi niesamowitą radość i przyniosło dużo satysfakcji. Często ktoś mnie ile wynosiła liczba obserwacji, kiedy rozpoczęłam swoją pierwszą współpracę. Ta liczba wynosiła coś około 300-400 obserwatorów i wydaję mi się, że byłam jednym z wyjątków, ponieważ w regulaminie współpracy z Sheinside pisze, że poszukują oni bloggerek/bloggerów z minimum 1000 obserwacji.
O FIRMIE...
Muszę przyznać, że Sheinside jest jedną z lepszych firm jakie widziałam. Mam świetny kontakt z panią, która jest przedstawicielką. Odpowiada na wszystkie moje pytania dotyczące współpracy. Jest bardzo miła! :) Ubrania z Sheinside są świetne. Czasem zdarza się kiepski materiał lub dziwny krój, ale w moim akurat jest to mój błąd, bo jestem taką gapą, że nie potrafię spojrzeć na wymiary. Z reguły ciuchy naprawdę cieszą oko. Czy warto rozpocząć współpracę z Sheinside? Według mnie tak. Jeżeli czujecie się na siłach, macie trochę obserwatorów i wyświetleń, powinniście spróbować. Nawet jeśli odmówią, wasz mail u nich zostanie i może kiedyś zaproszą was do kolaboracji.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ...
Często zapominamy o jednej rzeczy. Współpraca nie wiąże się tylko przyjemności z dostawania nowych ubrań, ale również z odpowiedzialnością. Bez względu na to jaka jest pogoda, temperatura, musimy w określonym czasie zrobić zdjęcia i opublikować post. Niezawsze jest to takie proste jak się nam wydaje. Dlatego strasznie denerwują mnie komentarze, że się sprzedałam i inne głupoty.
Dziękuję Wam za przeczytanie tego krótkiego posta. Mam nadzieję, że przyda się osobom, które rozważają napisanie do firm. Zapraszam do klikania w linki na dole, bardzo mi to pomaga! :) Trzymajcie się xx

35 comments :

  1. Piękne włosy :*
    poklikałam :)
    http://camilaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Mi sheinside niemodpisalo w gole, ale zamierzam ponownie spróbować :)

    Zapraszam do mnie- KLIK ♥



    ReplyDelete
    Replies
    1. Na jakiego e-maila pisałaś możesz podać go?

      Delete
  3. Ja jestem tutaj od 3 lat i sprawa współpracy nie wchodzi w grę :p

    ReplyDelete
  4. Gratuluję!
    Kliknęłam.

    http://ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Taka współpraca to świetna sprawa, ale tak jak napisałaś trzeba mieć jakieś statystyki. Może napisałabyś post jak twój blog stał się dość popularny ? Pozdrawiam :) http://debbyblog2.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mój blog chyba nie jest na tyle popularny, żeby pisać o tym post :(

      Delete
  6. Ja musiałam sama do nich pisac, ale taak współpraca wychodzi mi na dobre :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Bardzo dużo błędów ortograficznych,nie z przymiotnikami piszemy łącznie, zaś z czasownikami oddzielnie, rozważ to przy nastpepnym poście! ✌

    ReplyDelete
  8. Super post! Pomocny! :)
    Śliczne zdjęcia.
    + skąd case na telefon?? :)
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    ReplyDelete
  9. nie współpracuje w żadną firmą, bo mam mało obserwacji i nie chce nic na siłe, a tak w ogóle wkurzają mnie blogi, które mają czasami mniej niż 100 obs i na siłe współpracują

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ja może do Nich napiszę, ale właśnie wtedy kiedy będę miała 1000+ obs :)

    Mój blog- kliik♥

    ReplyDelete
  11. Jessika ja już mam 1000 obs. ale boje się do nich napisać, ze względu na to, że trzeba podać swój adres zamieszkania :/ można potem zerwać z nimi współpracę? Piszę się do nich e-maiala, że już się nie chcę współpracować? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że możesz napisać, a potem jak coś nie będzie Ci pasować, możesz zerwać współpracę :)

      Delete
  12. Bardzo pomocny post, super napisany. :)
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Kiedyś z nimi współpracowałam :)
    Teraz sklep średnio kilka razy w miesiącu wysyła mi śmieciowe oferty nieopłacalnej współpracy, aczkolwiek rzeczy mają fajne!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/100kg.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    ReplyDelete
  14. Dziękuję ci za pomoc! Teraz tylko muszę się odważyć żeby do nich napisać jag będę miała te większe statystyki <3
    Śliczne zdjęcia!

    http://wikaablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Hello, nice blog. Lets follow eachother? If yes come and join my site and I will follow you immediately. Be sure:)
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  16. jesteś bardzo ładna, śliczne włosy
    zapraszam, i ja chyba poczekam sobie jeszcze zanim nawiąże z nimi współprace
    http://haniunia01.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Marzymy o współpracy z sheinside ale to jeszcze odległy cel :(
    pomimo tego że dopiero zaczynamy serdecznie zapraszam na bloga i do obserwowania :)
    -->smileduckies.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. dziękuje za post! postaram się o wiecej obserwowanych i spróbuje.
    Zapraszam do siebie,
    http://szafir0wapanienka.blogspot.de/

    ReplyDelete
  19. ja dostałam @ z Shein wczoraj :)

    ReplyDelete
  20. ja mam niecałe 200 obs i z nimi współpracuje więc wyjątków widze dużo:)

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.