January 3, 2015

What did I do in 2014?

Hej kochani! Witam was w pierwszym poście w 2015 roku. Dzisiaj chciałabym zrobić małe podsumowanie minionego roku. Spotkałam się z Martą, aby zrobić dla was zdjęcia, ale niestety deszcz i wiatr nam na to nie pozwolił, więc zostałyśmy u mnie. Tamten rok przyniósł mi napewno wiele radosnych chwil, ale bywały też te, których nie należały do miłych. Wolę jednak postrzegać to tak, że rok byłby bez nich zbyt nudny!

Co udało mi się zyskać w 2014?

Cieszę się przedewszystkim, że nie zrezygnowałam z blogowania, mimo tego, że moje statystyki nie wyglądały i nie wyglądają zadowalająco. Mimo wszystko chcę robić to co robię dalej i nie myślę o jakimkolwiek odejściu. Mówiąc już dalej o blogu, zyskałam 2 współprace, które dają mi większą satysfakcję w tym co robię. W tym roku udało mi się również prawdziwie uwierzyć w Boga, z czego bardzo się cieszę i z Jego obecnością żyje mi się lepiej. Możecie narzekać, że często o tym wspominam, ale nie mogłam tego zapomnieć. Zyskałam również masę osób, na których mogę 100% polegać. Spędziłam świetne wakacje. Odwiedziłam Chorwację, gdzie również poznałam świetną dziewczynę. Byłam na dwóch imprezach, które były super. Zmieniłam swoje poglądy. Stałam się bardziej tolerancyjna i na zawsze pozbyłam się problemów, które sama sobie stwarzałam.

Jak prezentują się moje blogowe statystyki?

W ciągu roku przybyło mi około 300 obserwacji z czego bardzo się cieszę. Nie jest to wygórowana liczba, ale dla mnie liczy się każda obserwacja. Blog w ciągu roku odwiedziliście jakieś 60.000 razy. Liczba postów napisanych w tym roku wynosi około 80-90.

Czego mogę sobie życzyć w 2015?

Chyba moim największym pragnieniem jest wreszcie uwierzyć w siebie. Jako osoba wrażliwa i wiecznie zestresowana, chciałabym sobie życzyć większego spokoju i mniej przejmowania się rzeczami, którymi nie ma sensu się przejmować. Chciałabym trochę wyluzować. Mam nadzieję, że w roku 2015 uda mi się spędzić niesamowite wakacje, oraz obóz z przyjaciółkami. Za kilkanaście dni rozpocznie się konkurs Blog Roku 2014, w którym bardzo chciałabym wziąć udział i znaleźć się chociaż w tej najlepszej dziesiątce. Może trochę za dużo oczekuję, ale mam nadzieję, że będę mogła liczyć na waszą pomoc (jak np. głosy), bo razem możemy naprawdę zdziałać wiele! Mogę na was polegać?

Z okazji nowego roku chciałabym wam życzyć świetnych ludzi na waszej drodze, wytrwałości w szkole, jak najmniej stresów i spełnienia wszystkich marzeń! xx
skirt: klik

25 comments :

  1. Świetny post :) apropo's (nie wiem jak to się piszę) Boga to właśnie ostatnio ciągle 'Go szukam' . Twoja pewność i ciągły uśmiech mnie motywuje... Do wszystkiego! <3

    ReplyDelete
  2. Te 3 ostatnie podwójne zdjęcia są przecudowne! :) Moim zdaniem dużo udało Ci się osiągniąć. 300 obserwacji, nie uzyskanych poprzez: obs/obs to dużo :) Powodzenia w dalszym blogowaniu!

    Zapraszam do mnie- KLIK ♥

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia! :)
    Spódniczka jest cudowna.
    No to w takim razie życzę Ci Kochana w tym Nowym 2015 roku więcej spokoju, odwagi, wiary w siebie i wszystkiego co najlepsze! :*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. cudowne zdjecia :) świetny wpis :)

    ReplyDelete
  5. Startuj w blog roku jak najbardziej! Spełniaj marzenia i dąż do celu, ja będe chciała startowac za rok. :)

    http://byjullie.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ja też się zgłaszam na Bloga Roku 2014. :)
    Bardzo chciałabym wygrać, ale Ty masz dużo większe szanse!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. U mnie ROK 2014 zdecydowanie nalezal do udanych. Spelnilam swoje marzenie, poznalam wielu wspanialych ludzi.

    U mnie pogoda tez niestety nie dopisuje, ciagle pada ;/

    Writtenbyjulita.blogspot. com

    ReplyDelete
  8. Jejuśku! Ale masz cudowne włosy! Zazdroszczę ♥
    U mnie rok minął znośnie ;)
    Mój Blog <-Klik

    ReplyDelete
  9. Świetne wyniki jeżeli chodzi o bloga! Też kiedyś chciałabym mieć takie, ale wiem, że trzeba sobie zasłużyć :) Piękne jesteście btw, miłego dnia! polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. rok 2014 nie był najlepszym rokiem , oczywiście 2015 musi być lepszy :)
    czego i tobie życzę bardzo ładnie zdjęcia , fajna jakość i super jakość fotografii
    włosy masz genialne <3

    http://mamswojstylblog.blogspot.com/2015/01/2015-bedzie-jeszcze-lepszym-rokiem.html?showComment=1420374100050

    ReplyDelete
  11. Gratuluje tyle sukcesów, mam nadzieje że w tym roku będzie ich jeszcze więcej :)
    http://lifemizip.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Genialny blog !! OBSERWUJĘ !

    ZAPRASZAMY DO NAS - KellyandKatte.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    ReplyDelete
  13. strasznie się cieszę, że udało Ci się prawdziwie uwierzyć w Boga<3
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. super, że miałaś tak dobry rok!

    ReplyDelete
  15. Jeju śliczniee <3
    Świetna notka super piszesz. :)
    A zdjęcia też mi się bardzo podobają
    Czekam na kolejną notkę,pozdrawiam.
    Zapraszam do mnie ja cię obserwuję.. może byś zaobserwowała
    również mnie bardzo by mnie to uszczęśliwiło :)
    Serdecznie,zapraszam http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Bardzo ciekawe podsumowanie ubiegłego roku.
    Może wzajemna obserwacja? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. http://czarnetrzewiki.blogspot.com/
    Gdzie przerabiasz zdjęcia? Świetne są :*

    ReplyDelete
  18. Przerabiam zdjęcia w programie Photoscape. Dziękuję :)

    ReplyDelete
  19. Jakie słodkie zdjęcia <3

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.