January 13, 2015

Dress from Sheinside and a few news

Hej kochani! Naprawdę martwi mnie to, że coraz rzadziej tu wpadam. Ugh, chciałabym pisać dla was cały czas, ale koniec tłumaczenia, bo robię to chyba w każdym poście! Ostatnio przyszła mi kolejna paczka z Sheinside i widzę, że dużo osób narzeka na ciągłe zamawianie sukienek, ale na tej stronie są one tak piękne, że naprawdę ciężko jest się oprzeć! Posiadam z tego sklepu już trzy sukienki i ciągle nie mam dość, a dzisiaj przychodzę z kolejną. Jedną troszkę w przygaszonych kolorach i  jak określiłabym to w grzeczniejszym stylu. Wszystko jest w niej cudowne, materiał jest miły, nic nie drapie, krój śliczny, ale jak zwykle nieuważna Jessica nie spojrzała dokładnie na wymiary i niestety sukienka jest trochę za krótka. Rękawy również mogłyby być dłuższe, co widać na poniższych zdjęciach. Jeżeli chcecie mi pomóc we współpracy wystarczy, że klikniecie tutaj: klik klik klik. Nauczyciele są w trakcie wystawiania ocen na półrocze, dlatego teraz uczę się o wiele bardziej, co powoduje, że rzadziej tu jestem. Nie mogę uwierzyć, że niedługo za nami będzie połowa roku szkolnego! Stresuję się strasznie moją przyszłą średnią, ale myślę, że uda mi się mieć pasek, a może nawet 5.0, ale wolę nie zapeszać! Dostałam nowy telefon dlatego teraz jestem aktywniejsza na instagramie, snapchat'cie i innych portalach, do których linki wam dam na dole. Nie mogę się już doczekać rozpoczęcia konkursu blog roku 2014. Trochę się tym stresuję, ale staram się być dobrej myśli. Myślę, że głosując na mnie napewno się nie zawiedziecie. Dodam jakieś hiperłącze do mojego zgłoszenia, kiedy konkurs już będzie dostępny. Mam nadzieję, że mogę na was liczyć, bo myślę, że konkurs może być dla mnie nietylko przygodą, ale otworzeniem drzwi na coś fajnego, co może spotkać mnie w przyszłości. Tyle na dzisiaj, miłego i spokojnego tygodnia! :)
snapchat: jessicajestem || instagram: risingsuunx || sukienka: klik || fot. Marta Opala 

31 comments :

  1. śliczna sukieneczka, kliknełam

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. cholerajaniemoge jak ci włoski urosły! <3

    ReplyDelete
  3. jakie ładne zdjęcia! :)
    Ja też startuję, ale zyczę Ci oczywiście powodzenia!:) Marzeniem byłoby się spotkać na Gali!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ładna ta sukienka :)
    Kliknęłam :>

    http://ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. nie chciałabyś może sprzedać tej sukieneczki? :3

    ReplyDelete
  6. urocza sukienka! ten bialy kolnierzyk to swietny akcent!

    BLOGDROBE

    ReplyDelete
  7. sukienka pomimo tego, że jest krótka ale ślicznie wygląda w połączeniu z getrami ;)

    pisanepasja.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Sukienka jest prześliczna! Wyglądasz swietnie:)

    http://helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    ReplyDelete
  9. jejku piękna jest ta sukienka! <33

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetna sukienka! Cudowne zdjęcia! <3
    Oby Ci się udało mieć tą wymarzoną średnią:)
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    ReplyDelete
  11. Jesteś naprawdę cudowna! Śliczne zdjęcia!
    Sukienka wygląda na Tobie ślicznie! :*

    ReplyDelete
  12. cudowna ta sukienka!zakochałam się w niej :)
    kliknęłam!

    oleksandra-official.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. bardzo ładne zdjęcia,ale nie łącz ich tak podwówjnie,prosze;);*

    ReplyDelete
  14. Masz naprawdę wspaniałego bloga. Jestem tu pierwszy raz, ale piszesz ciekawie i z sensem więc postanowiłam przeczytać parę notek wstecz. Oby tak dalej!
    Zapraszam też do siebie : maymiodek.blogspot.com
    Może znajdziesz coś dla siebie, co mogłoby Cię zainteresować! :)
    Oczywiście - dodaję do obserwowanych :*

    PS mogę dodać cię na snapie? jestem siemapreclu :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! A na snapie już Cię dodałam :)

      Delete
  15. Ja też staram się o jak najlepszą średnią dlatego rzadko jestem na blogu ;))
    wspaniała sukienka, kocham kołnierzyki <3
    ślicznie w niej wyglądasz!
    kliknęłam :D

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Świetne zdjęcia! Cudownie wyglądasz w tej sukience, bardzo do Ciebie pasuje ♥
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/xxx.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    ReplyDelete
  17. Aj tam, jakoś specjalnie nie rzuca się w oczy, że sukienka jest odrobinkę za mała. Poza tym, cudowne zdjęcia, a takiej średniej, to tylko pogratulować! :)

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    ReplyDelete
  18. Świetne zdjęcia. Masz przepiękne włosy. Zazdroszczę :)

    http://doomilife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Combine with a necklace and short green dress makes me feel really good.The reunion went perfectly after that. Thanks for your article wise suggestions and I highly recommend you to try this dress out as well!

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.