December 19, 2014

Wigilia klasowa i ostatnie przygotowania przed świętami

Hej kochani! Jestem już po ostatnim tygodniu szkoły i wreszcie doczekałam się upragnionej przerwy świątecznej. Oceny są już poprawione, zaległe testy napisane. Dzisiaj nie mieliśmy zajęć. Obchodziliśmy natomiast nadchodzące święta. Wigilia klasowa i dzielenie się opłatkiem, czego tak strasznie nie lubię. Całość zakończyliśmy spotkaniem w kaplicy szkolnej, gdzie mogliśmy kolejny raz wystąpić z naszym zespołem! Lubię w mojej szkole to, że dość duży nacisk kładziony jest na święta Bożego Narodzenia czy Wielkanoc, bo sama jestem osobą, która strasznie lubi je obchodzić. Niestety w tym roku nie przywitała nas śnieżna pogoda i raczej na to się nie zapowiada, ale jako mieszkanka Polski, jestem w stanie się do tego przyzwyczaić! Cieszę się, że wreszcie będę mogła odpocząć od szkoły i tych codziennych obowiązków. Mam nadzieję, że wolne dni spędzę chociaż trochę aktywniej niż dotychczas. Mam zamiar się wreszcie wyspać! Obiecuję też większą ilość postów i tym razem nie są to już puste słowa. Na sam koniec mogę tylko pożyczyć sobie jeszcze lepiej spędzonego nowego roku. Wam też tego życzę i mówię do 'napisania'! :)

20 comments :

  1. cudownie wyszłaś, ja wigilie miałam we wtorek i to była ostatnia wigilia razem

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. jak świetnie wyglądacie :o A tu same pyszności <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Czemu nie odpowiadasz na mojego maila :(

    ReplyDelete
  4. Wszystko jest, oprócz śniegu :/
    Ale tak czy siak życzę Ci Wesołych Świąt!
    Mój Blog <-Klik

    ReplyDelete
  5. Jeju ale śliczne babeczki! Pewnie były pycha! <3
    Ja również bardzo cieszę się na to wolne, ale śnieg mógłby spaść..
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Fajnie, ze tak miło spędziłaś ten czas :)
    Śliczne te babeczki!
    Również ubolewam nad brakiem śniegu :c

    Pozdrawiam!
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Swietne macie spódniczki, fajnie to wygląda <3
    kom za kom?

    ReplyDelete
  8. mm ale te babeczki ładnie wyglądają! Ślicznie wyszłaś na zdjęciach:) Moja Wigilijka też była udana :D

    Pozdrawiamy!
    ♡ Nasz blog (Twins Life) - kliik ♡

    ReplyDelete
  9. Widać, że miło spędziłas czas. :)

    ReplyDelete
  10. Zazdroszczę mundurków, ślicznie wyglądacie :(
    http://supcarolyn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. świetnie wyglądacie w tych mundurkach
    spódniczki są fajnie uszyte i długośc taka "bezpieczna " :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety w szkole nie pozwalają nam na więcej :D

      Delete
  12. My mieliśmy Wigilię Tradycyjną :)
    Świetnie wyglądacie :D

    http://ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ja też patrzę na to tak, że nareszcie się wyśpie ;))

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.