December 24, 2014

Today is Christmas Eve!

Hej misie, rybki? Jak zwał tak zwał. Dzisiaj się trochę rozpiszę, dlatego już mówię, że czytając warto wziąć sobie coś do jedzenia i picia! W czasie rekolekcji adwentowych wysłuchałam kazania, które niesamowicie dało mi do myślenia. Niestety nie powiem wam, kto je wygłosił, ponieważ nie pamiętam ani imienia ani nazwiska rekolekcjonisty. Sklepy od miesiąca przypominają nam o świętach: prezenty, przeceny, zakupy, reklamy. Wchodząc do galerii widzimy tłumy ludzi, którzy 'rzycają', żeby kupić upominki dla najbliższych, przy okazji na tym oszczędzając. Musimy przyznać, że sami czasami wpadamy w ten wir zakupów. Święta odkąd pamiętam kojarzyły mi się z szopką, wyczekiwaniem na pierwszą gwiazdkę oraz czasem spędzanym z najbliższymi. Coś jednak się we mnie zmieniło i z czasem Boże Narodzenie kojarzyło mi się tylko z tym, że będę mogła dostać coś, na co czekałam długo. Niestety wcale nie chodziło o Boga, który wreszcie na nowo zamieszka w każdym z nas, tylko o nowy telefon. Postanowiłam na jakiś czas odciąć się od świątecznych reklam. Nie jest to jednak do końca możliwe, ponieważ mieszkam w mieście, gdzie roi się od ogromnych plakatów na ścianach budynków, więc musiałabym wyjechać do jakiejś dziczy, żeby ich uniknąć. Stwierdziłam więc po prostu, że skupię się na tym co magicznego dzieje się w święta. Założę się, że wiele z was nie lubi czasu świątecznego z różnych powodów: bo musicie spotkać się z ludźmi, których nie widzieliście okrągły rok, bo nie lubicie świątecznych potraw, albo nie przepadacie się za dzieleniem się opłatkiem. Zauważyłam, że robi się strasznie duży szum wokół świąt i jest to niepotrzebne, bo nie potrafimy skupić się na najbardziej istotnej rzeczy jaką jest: Boże Narodzenie. Chciałabym, żebyście w te święta przede wszystkim przeżyli 'to coś', dostrzegli obecność Boga i to, że do nas przychodzi. Jeżeli spojrzycie na to w taki sposób, święta naprawdę będą czymś fajnym! Życzę wam spokojnych, radosnych świąt oraz szczęśliwego nowego roku! Chociaż postaram się jeszcze tutaj wpaść przed sylwestrem. Trzymajcie się! xx

16 comments :

  1. Śliczne zdjęcia :)
    Przeczytałam cały post i wow..Faktycznie daje do myślenia..Zgadzam się z Tobą i aż nie wiem co jeszcze napisać, bo po prostu nic dodać nic ująć..
    Tobie również wesołych i spokojnych świąt!! :*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Moim zdaniem głównym powodem dla którego nie lubi się świąt są raczej związane z nimi przygotowania. Mnóstwo wysiłku i nerwów, a wszystko po to by wigilia wypadła dobrze. Ja już od dawna nie czuję magii świąt. To już nie to samo, co było gdy byłam małym dzieckiem. Niestety.
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  3. Bardzo cieszę się, że to Pan Bóg jest dla ciebie najważniejszy w te święta!!! Sama wpadam w ten wir kupowania i przesadnych reklam. Często zapominamy co jest najważniejsze w ten czas... Mam nadzieję, że więcej blogerek w swoich postach świątecznych pokaże, że są chrześcijankami, a ciągłe podążanie za modą nie jest dla nich najważniejsze... Dziękuję ci za ten wpis i życzę ci wesołych i błogosławionych świąt Bożego Narodzenia :)

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia są śliczne (Korona - tak mi się wydaję :) . Podziwiam to że tak otwarcie piszesz o Bogu, w czasach gdzie bycie ateistą jest takie modne. :)

    ReplyDelete
  5. śliczne zdjecia

    WESOŁYCH ŚWIĄT
    dorooothy.blogspot.com <--- jeśli ci się spodoba zaobserwuj, a jeżeli nie to też możesz

    ReplyDelete
  6. Przecudne zdjęcia! Jesteś bardzo ładna :)
    Wesołych!
    Mój Blog <-Klik

    ReplyDelete
  7. Jesteś przepiękna! Uwielbiam dołeczki w policzkach, przesłodko wyglądają :)

    Zapraszam też do siebie http://patkablogger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Szkoda, że dużo osób zapomina co w świętach jest najważniejsze. Najsmutniejsze jest to, że niektóre osoby, które nie wierzą w Boga, obchodzą święta tylko po to żeby dostać prezent...
    Cudowne zdjęcia! Super stylizacja.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/12/soon_20.html
    Jeżeli spodobał Ci się moj blog zostaw po sobie ślad w postaci komentarza lub obserwacji! :*

    ReplyDelete
  9. Ten sweter i spódniczka wyglądają pięknie <33
    Dzisiaj piszę wszystkim Blogerkom – Wesołych Świąt Kochane! Żebyście miały masę wejść, obserwatorów i pięknych postów oraz spełnienia wszystkich marzeń! :*

    w wolnej chwili zapraszam do mnie:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Tak coraz więcej osób zapomina po co jest Boże Narodzenia a myśli o tym co dostanie pod choinkę. A przecież nie na tym to wszystko polega!
    blog ->klik

    ReplyDelete
  11. Zgadzam sie w 100%! W koncu swieta to swieto religijne, a nie swieckie. Sliczne zdjecia♥! :)

    feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Śliczne zdjęcia! Zgadzam się w 100% z Tobą!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuję za dodanie komentarza! Każdy jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Jeśli chcesz-możesz zostawić link do swojego bloga bez zbędnego opisu. Na pewno go odwiedzę i postaram się odwdzięczyć.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.